|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| Ik heb na je post de film meteen gekeken, anders komt het er nooit van, heb er geen spijt van gekregen, is inderdaad een hele goeie film, ben echt onder de indruk. Nu ik in de mood ben, moet ik toch maar Donnie Darko gaan kijken....:clown: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ik heb na je post de film meteen gekeken, anders komt het er nooit van, heb er geen spijt van gekregen, is inderdaad een hele goeie film, ben echt onder de indruk. Nu ik in de mood ben, moet ik toch maar Donnie Darko gaan kijken....:clown: |
Goedzo jochie! :):D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
knip |
beter als donnie darko is in mijn ogen nog steeds onmogelijk maar ik zal het eens moeten bekijken.. :) |
|
|
| Eagle` |
Shrek 2
gister bekeken en hoewel het verhaal wat cheesy is, toch hartelijk gelachen met donkey ondermeer :D |
|
|
| New Wave |
Heb net Oesters van NK gekeken.
Best grappig maar niet speciaal. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
maar dat het serieus de BESTE film is die ik ooit heb gezien.
|
Dat is echt overdreven, maar hij was wel goed ja. Je moet wel je hoofd erbij houden, maar het idee is grappig met dat tijdreizen.
Morgen naar Day after Tomorrow, lijkt me ook wel een gafe (popcorn)film. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Heb net Oesters van NK gekeken.
Best grappig maar niet speciaal. |
tietjes van katja toch? :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Dat vind ik nou zo'n raar verschijnsel! Waarom moet je per sé kiezen! Je bekijkt gewoon een gebeurtenis en dan hoef je toch niet moeilijk te gaan doen met partij kiezen ofzo :conf:
Maar zo bekijkt iedereen op een andere manier dezelfde film :p |
Als je goed in een film zit identificeer je onbewust met een kant in het verhaal. Objectief kijken naar een film is eigenlijk niet de bedoeling omdat emotie van de kijker het belangrijkste is waar een filmmaker naartoe wilt werken. Je kan zowel ge-id naar een goede kant, zowel de slechte kant. Als je de film een tegenvaller vind dan kan het zijn dat je jezelf minder kunt identificeren met een kant en de emoties niet belangrijk vind (en ook niet op pakt) Zo kun je bij jezelf bedenken voor welke kant jij wilt zijn. Dit zal echter niet lukken omdat jij niet zelf voor die keuze staat. FILMTECHNIEKPOWERR!!! :p Het is dus geen raar verschijnsel, het is juist essentieel voor de filmkijker......juist het aller belangrijkts.
Het is jouw hoofddraad door de film heen, alle gebeurtenissen, motieven en plots zijn gelinkt met die draad.
| quote: | Originally posted by Jappio
tietsjes |
Onderanderen :p |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Dat is echt overdreven, maar hij was wel goed ja. Je moet wel je hoofd erbij houden, maar het idee is grappig met dat tijdreizen.
|
Je moet van t genre houden, anders is t niet echt wat.
Past mooi in t straatje van Reqieum For A Dream, Donnie Darko, The Butterfly Effect. Blijft Reqieum For A Dream toch wel me favo ;) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by eXos
Je moet van t genre houden, anders is t niet echt wat.
Past mooi in t straatje van Reqieum For A Dream, Donnie Darko, The Butterfly Effect. Blijft Reqieum For A Dream toch wel me favo ;) |
super film die ik waarschijnlijk niet nog een keer wil zien.. :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Dat is echt overdreven, maar hij was wel goed ja. Je moet wel je hoofd erbij houden, maar het idee is grappig met dat tijdreizen.
Morgen naar Day after Tomorrow, lijkt me ook wel een gafe (popcorn)film. |
Wat nou overdreven man? SMAKEN VERSCHILLEN! ;)
| quote: | | Past mooi in t straatje van Reqieum For A Dream, Donnie Darko, The Butterfly Effect. Blijft Reqieum For A Dream toch wel me favo |
Jep, van dat soort films hou ik wel. Waarbij je na moet denken en niet alles zo standaard is. Maybe kunnen films als Fight Club en Memento hier ook bij, al vond ik de laatste niet sterk. Reqieum for a Dream moet ik snel nog maar een keer weer kijken.
Overigens vaag dat niemand een film als Spring, Summer, Fall, Winter...& Spring boeit, terwijl d'r toch een leuk stuk hier in de thread over staat.
Houdt dan echt niemand hier van de filmhuisfilms, films die dieper gaan dan een simpel verhaaltje dat de wereld vergaat of iedereen wordt afgeknald??
Oh, en gisteren GO gezien, dies ook wel vet. Over drugdealende jongeren & wat houseparties. Cool :) |
|
|
| TimeportE |
bram ik zou wel willen alleen heb nu geen geld voor de bios wat behoorlijk kut is want er draaien echt veel films die ik gewoon nog wil zien: troy,shrek2,kill bill2 en ga nog even door.. ook veel filmhuisfilms wil ik zien alleen zijn vooral de laatste rete moeilijk om aan te komen in mijn geval.. (alles via kazaa of enorme omwegen).. ik heb zelfs problemen om master en commander te pakken te krijgen :)
jah ik ben heel zielig! |
|
|
|
|