|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
Benieuwd wat ze ervan maken...
Maar goed, kheb net Taking lives gezien met Jolie en Hawkes. Goede film, alleen je wist gewoon dat er wat met die gast aan de hand was... |
|
|
| New Wave |
| Ik heb gister Heist gekeken. Best grappig... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh btw, dit zullen VEEL mensen hier wel leuk vinden:

|
Heb afgelopen woensdag voor de zoveelste x DD gekeken en hij blijft zo PHAT!! Maar toch denk ik dat zo'n Director's Cut niet zo heel veel zo veranderen van het orgineel!! Das meestal zo........... |
|
|
| Cosmic |
Net Blair Witch I en II gekeken. Ik had ze nog nooit gezien, maar deel I was duidelijk de betere al bleef het allemaal vaag. Deel II was nog vager, met dingen die al dan niet wel op e tape stonden en mensen de al dan niet gestoord waren...
Maar goed, ik ga mn bedje opzoeken.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
Heb afgelopen woensdag voor de zoveelste x DD gekeken en hij blijft zo PHAT!! Maar toch denk ik dat zo'n Director's Cut niet zo heel veel zo veranderen van het orgineel!! Das meestal zo........... |
Check die url die ik erbij gaf, daar staat alles bij wat er verandert is. Ik moet de DVD nog kopen, must have! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Net Blair Witch I en II gekeken. Ik had ze nog nooit gezien, maar deel I was duidelijk de betere al bleef het allemaal vaag. Deel II was nog vager, met dingen die al dan niet wel op e tape stonden en mensen de al dan niet gestoord waren...
Maar goed, ik ga mn bedje opzoeken.. |
Van het weekend ook deel I gekeken, en blij dat ik deel II niet heb opgenomen, beetje een tegenvaller. Vond er echt helemaal niks aan. |
|
|
| basvh |
| vandaag stond in de veronica review over de star wars dvd box die binnenkort uitkomt. In de review stond stuk over dat ze vooral de kleuren hebben opgepoetst en het er heel crispy en schoon uitziet. Toevallig had ik vandaag net de dvd rip van a new hope gedownload en OMFG :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: Het ziet er zooooooooooooo mooooooooooooooooi uit. Zo levendig, r2 is zooo mooi blauw en c3po is lekker gold!!!!!!!! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by basvh
vandaag stond in de veronica review over de star wars dvd box die binnenkort uitkomt. In de review stond stuk over dat ze vooral de kleuren hebben opgepoetst en het er heel crispy en schoon uitziet. Toevallig had ik vandaag net de dvd rip van a new hope gedownload en OMFG :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: Het ziet er zooooooooooooo mooooooooooooooooi uit. Zo levendig, r2 is zooo mooi blauw en c3po is lekker gold!!!!!!!! |
Die DVD box ga ik ook zeker halen. Krijg een mooie plaats tussen the Godfather en Lord Of The Rings :D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Dispatch estimate for these items: 20 Sep 2004
Delivery estimate: 22 Sep 2004 - 24 Sep 2004 1 "Star Wars Trilogy (Episodes IV-VI)"
George Lucas;DVD; £27.33 |
Amazon :)
Niet eens zo gek duur, 40 euro voor een 4 dvd box, vooral die extra features maken het helemaal waard |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by moogwai
Die DVD box ga ik ook zeker halen. Krijgt een mooie plaats tussen the Godfather en Lord Of The Rings :D |
|
|
|
| basd |
| Gisteren dan toch eindelijk naar The Village geweest, en ik vond het ook een erg goede film, mooie sfeer, het einde was misschien wat vreemd, maar vond het niet eens zo belachelijk ver gezocht en het klopte in ieder geval allemaal wel. Toch wel een echte aanrader, en blij dat ik em in de bioscoop heb gezien, waar zo'n film toch een stuk beter overkomt dan achter je PCtje. |
|
|
|
|