return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Check die Films!!! - Part IV (pg. 14)
View this Thread in Original format
Djeebie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar guess not dus....:o

He he he, dat moeten officieel drie puntjes zijn hè! Dus "Maar guess not dus...:o" :D :p
Passiva
quote:
Laat mij lekker :rolleyes: Ik heb niets beters te doen nee, zelfde dat jij niets beters hebt te doen om hierop te reageren. Maybe krijgt hij het een keer door dat mensen het irri vinden. Maar guess not dus....:o

Nee ik laat jou niet lekker! :p En jij vindt het misschien irritant, ik heb er geen problemen mee. Je begrijpt toch wat hij schrijft? Waarom moet het perfect zijn? BULL! Er zijn genoeg andere dingen die vervelend zijn en dit is zeker niet een groot 'probleem' of wat. Hrrrr.
TimeportE
gister 7 years in tibet gekeken, en blijf het sterke film vinden.. brad pitt speelt zelden in slechte of mindere films!

en daarna: dead poet society echt een film die ik heel erg hoog heb zitten.. robin williams schitterd samen met de club mannetjes (ethan hawk toen ie nog little was :P).. wat mij trouwens opvalt, veel komieken spelen vaak in serieuze films echt de sterren van de hemel:

robin williams: good morning vietnam, dead poet society, good will hunting, awakenings, insomnia, one hour photo
jim carrey: truman show, eternal sunshine of the spotless mind, the majestic, man on the moon

andere namen zouden kunnen zijn: die wayans gozer (requim for a dream), jack black (gaat ook spelen in nieuwe king kong) etc etc..

trouwens voor de fans: www.batmanbegins.com nieuwste pics van het nieuwe batman project (heeft niets met de oude films te maken), geregisteerd door christopher "memento" nolan => dit wordt echt heeel vet!

ps. ik moet en zal naar spiderman 2, heeft nu 8.2 op imdb en schijnt echt heeel goed te zijn!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Passiva
Nee ik laat jou niet lekker! :p En jij vindt het misschien irritant, ik heb er geen problemen mee. Je begrijpt toch wat hij schrijft? Waarom moet het perfect zijn? BULL! Er zijn genoeg andere dingen die vervelend zijn en dit is zeker niet een groot 'probleem' of wat. Hrrrr.

Klopt klopt, heb je wel helemaal gelijk in, maar als je de wereld wil verbeteren moet je klein beginnen ;)

quote:
Originally posted by Djeebie
He he he, dat moeten officieel drie puntjes zijn hè! Dus "Maar guess not dus...:o" :D :p

Stfuplz :p
He Djeebie, kreeg nog bier van je! :p
Djeebie
quote:
Stfuplz :p
He Djeebie, kreeg nog bier van je! :p

Ho ho ho, ik krijg bier van jou ja. Van mij heb je al drinken gehad in de Powerzone :p
TimeportE
ik zal dan nog wat films opschrijven die ik gezien heb:

adaptation van de makers van beeing john malkovisch, echt geniale film weer en het script hoe kom je der op echt te geniaal voor woorden! ik moet en zal eternal sunshine of a spotless mind zien want die schijnt nog veel beter te zijn!
net crazy/beautiful gezien en was wel leuk, wat daarbij nog leuker was eindelijk heb ik nr gevonden wat ik lang naar gezocht heb (zat in deze film > imdb zo gevonden :D) david grey - this years love.

ik heb wat films gedownload van bekende filmmakers voordat ze bekend waren: Pi (maker requim for a dream) en Following (maker Memento).. schijnen beide erg geod te zijn!
SnuggLe
Ik moet ook weer eens wat goede stuff downen, ik zal de titels hierboven eens zoeken Lucas, want meestal zijn het wel goede films die je aandraagt ;)
basd
"Pi" is vooral erg vaag. Vond het op zich wel leuk om te kijken hoor, maar vaag.
TimeportE
quote:
Originally posted by basd
"Pi" is vooral erg vaag. Vond het op zich wel leuk om te kijken hoor, maar vaag.

vaag is het zeker maar ook steengoed! je ziet echt duidelijk dat Darren Aronofsky na deze film ook requim for a dream gemaakt heeft.. de hele film speelt zich beetje choas wereld af door de ogen van de hoofdpersoon. soms had ik het ook moeilijk om het te volgen maar na de film gezien te hebben en alles zonk in was ik behoorlijk onder de indruk (net zoals requim for a dream behoooorlijk indruk maakt btw), een echte aanrader (al denk ik alleen voor de echte filmliefhebber :))
drpeer_holland
The day after tomorrow heb ik een paar weken geleden gezien, dat was een gave film zeg!! Mooie special effects en het verhaal mocht er ook zijn!!

Nook
ik heb Boondock Saints gezien. wat een koele film. wel al wat "ouder", uit 99 ofzo. deel 2 komt er nu ook aan. the day after tomorrow heb ik ook gezien, maar die vind ik verschrikkelijk slecht.
Remy D
Spider-Man 2 was weer goddelijk van de week, ga er snel weer heen. :D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement