|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
Ik vind van wel, hij is van begin tot einde boeiend om naar te kijken en hij zet je behoorlijk aan het denken! :)
of hij vervolgens niet helemaal klopt maakt me echt niets uit, het blijft een film die entertainment verzorgd! :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Iemand Butterfly Effect al gezien? Ik vind hem wel tof eigenlijk, lekker duistere film. Ashton Kutcher speelt erin mee |
LoL, daar was ik (en meerderen met mij) al maanden lyrisch over hier in deze threads ;) |
|
|
| Ding Chavez |
| Vanmiddag Man on Fire zitten kijken en ook ik vind het een erg goeie film. Niet je standaard 13 in een dozijn aktie film, maar eentje die de tijd neemt om het verhaal neer te zetten. Jaja er zit ook verhaal in :p Ik vond de soundtrack ook super, precies de juiste muziek bij de sfeer van een scene en daardoor ook veel afwisseling. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik vind van wel, hij is van begin tot einde boeiend om naar te kijken en hij zet je behoorlijk aan het denken! :)
of hij vervolgens niet helemaal klopt maakt me echt niets uit, het blijft een film die entertainment verzorgd! :cool: |
mij hoor je ook niets anders zeggen :)
btw ik MOET snel Spiderman 2 zien! het MOET gewoon! |
|
|
| JunKX |
| quote: | Originally posted by TimeportE
mij hoor je ook niets anders zeggen :)
btw ik MOET snel Spiderman 2 zien! het MOET gewoon! |
Kan iemand me uitleggen waarom deze film zo speciaal is? Deel 1 vond ik erg saai en deze ziet er niet veel boeiender uit... |
|
|
| New Wave |
Ik had gister effe twee films gekeken.
The Watcher en Dirty Pretty Things.
The Watcher is ene beetje een 1000 in dozijn films maar Dirty Pretty Things was nog wel te beffen. |
|
|
| New Wave |
Ik had gister effe twee films gekeken.
The Watcher en Dirty Pretty Things.
The Watcher is ene beetje een 1000 in dozijn films maar Dirty Pretty Things was nog wel te beffen. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by JunKX
Kan iemand me uitleggen waarom deze film zo speciaal is? Deel 1 vond ik erg saai en deze ziet er niet veel boeiender uit... |
Ik vond 2 ook weinig aan. Zelfde achterhaalde idee dat je 3/4 film zit te kijken waarin alles fout lijkt te gaan voor onze superheld, maar natuurlijk komt uiteindelijk alles toch weer goed aan het eind. En ow ja, natuurlijk een deurtje openhouden naar deel 3 :/ |
|
|
| eXos |
I, Robot gekeken, opzich wel aardige film. Ben alleen niet zo dol op Will...
The Bourne Supremacy, wat een rete vette film weer. Opvolger van The Bourne Identity |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik vond 2 ook weinig aan. Zelfde achterhaalde idee dat je 3/4 film zit te kijken waarin alles fout lijkt te gaan voor onze superheld, maar natuurlijk komt uiteindelijk alles toch weer goed aan het eind. En ow ja, natuurlijk een deurtje openhouden naar deel 3 :/ |
Ja vond hem ook maar magertjes.....tis gewoon een meer van hetzelfde....hou ook niet echt van dat soort films. The bourne supremacy vond ik ook wel een spannende film, zeker het aanraden waard :cool:
Iemand trouwens al de terminal gezien (http://www.imdb.com/title/tt0362227/) lijkt me ook wel een goede film namelijk.... |
|
|
| basvh |
| morgen naar king arthur ben benieuwd of het wat is |
|
|
| Kakao |
| Dat vond ik dus een ongelofelijke butt-film, heel erg slecht. Slecht geacteerd, ook het verhaal ging nergens heen. En de interpetatie van het klassieke verhaal beviel me ook niet. Ook de vechtscenes konden mij niet bekoren. |
|
|
|
|