|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Woensdag ligt eindelijk Kill Bill 2 in de winkel :wtf: |
zag dat je m kon krijgen bij een abo op de veronica gids, deel 1 + 2 (en het blad voor een jaar) 40,- ofzo (1 en 2 allebei de 2 disk editie)
mayby wel interressant (of vergis ik mij?) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by robin
zag dat je m kon krijgen bij een abo op de veronica gids, deel 1 + 2 (en het blad voor een jaar) 40,- ofzo (1 en 2 allebei de 2 disk editie)
mayby wel interressant (of vergis ik mij?) |
Zag die advertentie ook al, ben helaas al lid van de vero. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zag die advertentie ook al, ben helaas al lid van de vero. |
kijk ff op pagina 40 van die gids.. |
|
|
| MaGiK54 |
| Dus ik moet iemand een vero-abbo aansmeren :p |
|
|
| robin |
als je die dvd's wil uhh.. ja
dat staat er toch, anders lees je ff ofzo!! :whip:
:happy2: |
|
|
| MaGiK54 |
| Koop hem wel voor 16 a 17 euro, heb deel 1 ook al, als je deel 2 ook bij de mediamarkt koopt, dan krijg je een een artwork erbij als je een bon afgeeft die je bij deel 1 kreeg. |
|
|
| Cosmic |
Ik heb net dus Vanilla Sky gezien (Net 5)....betje verwarrend is ie wel...was alles een droom (coma) of was ie ingevroren en alles eromheen? Of wordt ie zeg maar weer 'gereset'?:rolleyes:
Anyway, op de to-watch-list staan nog:
Girl Next Door
The Punisher
Twisted
Bourne Supremacy
I-Robot
13 going on 30 |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik heb net dus Vanilla Sky gezien (Net 5)....betje verwarrend is ie wel...was alles een droom (coma) of was ie ingevroren en alles eromheen? Of wordt ie zeg maar weer 'gereset'?:rolleyes:
Anyway, op de to-watch-list staan nog:
Girl Next Door
The Punisher
Twisted
Bourne Supremacy
I-Robot
13 going on 30 |
The Girl Next Door.... :eyes: wat is die meid mooi (blijkt Kim uit 24 te zijn.... nu snap ik ook waarom iedereen 24 kijkt :toothless ) Verder leuk verhaal :)
Bourne roelz gewoon ten top, elke seconde actie actie, en nog in Berlijn opgenomen ook, dus best vaak bekende plekken in de picture... zeker de moeite waard
I Robot zeker ook leuk hoor, heb m net als Bourne in de bios gezien, en moet zeggen, Will blijft leuk :) |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik heb net dus Vanilla Sky gezien (Net 5)....betje verwarrend is ie wel...was alles een droom (coma) of was ie ingevroren en alles eromheen? Of wordt ie zeg maar weer 'gereset'?:rolleyes:
Anyway, op de to-watch-list staan nog:
Girl Next Door
The Punisher
Twisted
Bourne Supremacy
I-Robot
13 going on 30 |
Als je echt een slechte film wilt zien dan kan ik je the pinisher wel aanraden....een van de slechtste films die ik ooit heb gezien.
De laatste week nog runaway jury en out of time gezien en die waren wel goed :) runaway jury is zeker wel een aanrader ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Dit weekend heb ik omgedoopt tot filmkijk weekend in auping (bed). Op het programma staan Troy, Day after tomorrow en Scooby Doo 2. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dit weekend heb ik omgedoopt tot filmkijk weekend in auping (bed). Op het programma staan Troy, Day after tomorrow en Scooby Doo 2. |
Alle 3 butt-films... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Alle 3 butt-films... |
We zullen zien, heb zelf ook geen hoge verwachtingen van Scooby Doo en Day After Tomorrow. Troy lijkt me wel aardig en die wil ik ook graag zien.
Trouwens aankomende woensdag komt Alladin uit op dvd, één van de leukste en mooiste Dinsey tekenfilms :tongue2 |
|
|
|
|