|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by TimeportE
meneer tarentino is trouwens bezig met een WOII film en hij gaat hoorde ik de nieuwe james bond regiseren! |
maar of dat nou waardevolle toevoegingen voor z´n filmografie zijn...:nervous:
maar ja, eerst kijken dan beoordelen :) |
|
|
| Smirnoff |
Net effe "Timeline" bekeken.
volgens imdb cijfers krijgt deze film een 5.1, had voor mij wel minimaal een 6 mogen wezen.
http://imdb.com/title/tt0300556/

In het hart van de Dordogne in Frankrijk is het team van professor Edward Johnston (Billy Connolly), de ruïne aan het blootleggen van het 14e eeuws kasteel "La Roque".
Het team bestaat uit o.a. Andre Marek (Gerard Butler), Chris (Paul Walker) de zoon van de professor en Kate (Frances O'Connor).
Wanneer de professor vertrekt naar de VS om de financier van de opgraving, Robert Doniger (David Thewlis) te bezoeken ontdekken zij een nieuwe kamer die al 600 jaar gesloten is. En daar vinden zij de bril van de professor en een brief met de tekst; "Help!".
Vastbesloten om hun professor te helpen vertrekt het team naar de VS om Doniger aan de tand te voelen. Het blijkt dat Doniger een machine heeft ontwikkeld die objecten 3-dimensionaal door de ruimte kan sturen. Een nevenwerking hiervan is dat er ook een gat is geopend naar de 14e eeuw. De professor stond erop om door de tijd te reizen en is nu vermist.
Samen met medewerkers van Doniger gaan de onderzoekers ook terug naar de 14e eeuw. Zij komen midden in een oorlog tussen de Engelsen en de Fransen terecht en moeten al vechtend hun professor èn zichzelf zien te redden... |
|
|
| Remy D |
Ik vond Troy echt wel bruut, ik ga er morgen voor de 2e keer naar toe!! :D
En voor de mensen die nog is wat anders willen. Dan moet je zeker ff Irreversible gaan kijken. Erg indrukwekkende film kan ik je zeggen. :D Het is overigens een franse film met Monica Belucci <-- Babe. :D |
|
|
| TimeportE |
hier kan ik btw ook wel voor warmlopen mensen:
nieuwe batman geregisteerd door held Christopher Nolan!
http://www.imdb.com/title/tt0372784/
check die cast!! en hij wil alle zooi die in de latere films zaten eruit gooien en meer terugkeren naar de comics! en terecht want ik heb en wil niet eens de laatste batman zien! batgirl not done, a badgirl gimme! :) |
|
|
| Cosmic |
Ik vond Troy juist meevallen. Goed camerawerk, verhaallijn was ook beter dan ik verwacht had en ik vond Orlando geknipt voor de rol als sissy boy Paris :D
Khad wel een beetje dubbele gevoelens: voor wie moest je zijn. Achilles of Hektor van Troy? Ik vond ze allebei sympathiek.
De film krijgt van mij een 7,5 |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Khad wel een beetje dubbele gevoelens: voor wie moest je zijn.
|
Dat vind ik nou zo'n raar verschijnsel! Waarom moet je per sé kiezen! Je bekijkt gewoon een gebeurtenis en dan hoef je toch niet moeilijk te gaan doen met partij kiezen ofzo :conf:
Maar zo bekijkt iedereen op een andere manier dezelfde film :p |
|
|
| Optimus |
| Mwha, Cosmic die sig! Kinderen voor Kinderen rules!:D |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Dat vind ik nou zo'n raar verschijnsel! Waarom moet je per sé kiezen! Je bekijkt gewoon een gebeurtenis en dan hoef je toch niet moeilijk te gaan doen met partij kiezen ofzo :conf:
Maar zo bekijkt iedereen op een andere manier dezelfde film :p |
Je hebt toch meestal in een film een good guy en een bad guy? Dus dan denk je automatisch in termen van 'voor' of 'tegen'. In dit verhaal had je meerdere good guys, dus ja...
gelukkig zijn we niet allemaal gelijk :D |
|
|
| Tim81 |
| Van de week weer Scarface gezien...blijft meesterlijk :D |
|
|
| Ding Chavez |
| Spartan, erg vermakelijk :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Nog 20 nachtjes slapen voor de dag na morgen :D |
Hmm, raar! Hij draait hier al vanaf eergisteren! Dacht dat t zo'n wereldpremiere was op de 28e :conf:
Ik wil m iig in Cancun zien, VIP bioscoop, eigen leren fauteuiltje, flink wat beenruimte en bediening aan wezig :D En dat voor 3 euro haha. Toch 1 ding dat ik zal missen als ik terugben in Nederland! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eXos

Genre: Drama / Sci-Fi / Thriller (more)
Tagline: Change one thing, change everything. (more)
Plot Outline: A young man (Kutcher) travels through time to change a disturbing past, but finds that the changes alter his future in unpredictable ways. (more) (view trailer)
User Comments: Audacious blend and original storyline marred only slightly by clichéd trappings (more)
User Rating: 7.3/10 (5,633 votes)
Cast overview, first billed only:
Ashton Kutcher .... Evan
Melora Walters .... Andrea
Amy Smart .... Kayleigh Miller :eyes:
Elden Henson .... Lenny
William Lee Scott .... Tommy
Het leven van Evan Treborn (Ashton Kutcher) is één groot mysterie. Pijnlijke herinneringen uit zijn verleden heeft hij als kind verdrongen en zo heeft hij de cruciale momenten vergeten. Lezend in een oud dagboek kan hij op onverklaarbare wijze terugkeren in de tijd. Met zijn huidige geest in het lichaam uit zijn jeugd, wil hij het verleden veranderen om hem en zijn vrienden te ontzien van een tragische gebeurtenis. Maar al snel merkt hij, dat je niet één detail kunt veranderen, zonder daarmee alles op z'n kop te zetten.
'The Butterfly Effect' is een thriller met science-fictionachtige elementen, geschreven en geregisseerd door Eric Bress en J. Mackye Gruber. De hoofdrol wordt gespeeld door Ashton Kutcher, die bekend werd met komische tv-series en films als 'That 70´s Show´, 'Dude, Where's My Car?' en 'My Boss's Daughter'. Zijn tegenspeelster is Amy Smart ('Road Trip', 'Rat Race') en Eric Stolz ('Pulp Fiction', 'Killing Zoe') is te zien in een bijrol. |
Heb deze net gezien, en ik moet echt na 5 minuten nadenken dattie beter is dan Donnie Darko (ook makkelijker), maar dat het serieus de BESTE film is die ik ooit heb gezien.
Damn........deze film laat wel een indruk achter.
Ashton Kutcher had neit echt vertrouwen bij me, maar nu heb ik wel respect voor hem. Wat een super super super film!
Mooie spreuk in het begin....
"It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world."
.....en een supernummer aan het eind...
Stop Crying Your Heart Out
Written by Noel Gallagher
Hold up
Hold on
Don't be scared
You'll never change what's been and gone
May your smile (may your smile)
Shine on (shine on)
Don't be scared (don't be scared)
Your destiny may keep you warm
Cos all of the stars