|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| Ik heb van de week Dodgeball in de sneak gezien met Ben Stiller. Klinkt als een middelmatig verhaal maar was 1 van de beste comedies die ik in tijden heb gezien. Heb zeker een x of 4 helemaal dubbel gelegen en vergeet ook vooral niet te wachten totdat de ondertiteling bijna voorbij is ;) ;) |
|
|
| Cosmic |
Ik ga nu dead end kijken, lijkt me wel spannend.
For the past 20 years, Frank Harrington has grudgingly driven his family to celebrate Christmas with his mother-in-law. This year, he takes a shortcut. It's the biggest mistake of his life: The nightmare begins. A mysterious woman in white wanders through the forest, leaving death in her wake. A terrifying black car - its driver invisible - carries the victims into the heart of the night. Every road sign points to a destination they never reach. The survivors succumb to panic, to madness; deeply buried secrets burst to the surface, and Christmas turns into a living hell.
|
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Jappio
Heb zeker een x of 4 helemaal dubbel gelegen en vergeet ook vooral niet te wachten totdat de ondertiteling bijna voorbij is ;) ;) |
Ik neem aan dat je de aftiteling bedoelt? ;) :) |
|
|
| platinumcobra |
heb pasgeleden kill bill 1 en 2 gezien
tsoo, kill bill 1 ging nog maar vond ik saai, de tweede film heb ik niet echt gevolgd omdat ik die saai vond en hij me totaal niet boeide
ik snap niet dat veel mensen heb zo goed vinden :conf:, , maarja, smaken verschillen nou eenmaal |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by platinumcobra
heb pasgeleden kill bill 1 en 2 gezien
tsoo, kill bill 1 ging nog maar vond ik saai, de tweede film heb ik niet echt gevolgd omdat ik die saai vond en hij me totaal niet boeide
ik snap niet dat veel mensen heb zo goed vinden :conf:, , maarja, smaken verschillen nou eenmaal |
Naar mijn mening zijn Kill Bill 1 & 2 allebij goede films. Maar inderdaad, iedereen beweert dat deel 2 beter is. Veel mensen zien het dan ook als en doorlopend verhaal waarbij deel 1 & 2 niet met elkaar vergeleken moeten worden, maar moeten worden 'samengebracht'.
Ik ben echter tegen die theorie en vindt dat ze het in Kill Bill 2 er soms wel erg makkelijk van afbrengen, waar zijn bijvoorbeeld die prachtige animatie-stukjes? Bovendien is het einde ook wat minder spectaculair:sadgreen: |
|
|
| MaGiK54 |
| Woensdag release van Star Wars op dvd :tongue3 :crazy: :haha: :happy2: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by websley
Naar mijn mening zijn Kill Bill 1 & 2 allebij goede films. Maar inderdaad, iedereen beweert dat deel 2 beter is. Veel mensen zien het dan ook als en doorlopend verhaal waarbij deel 1 & 2 niet met elkaar vergeleken moeten worden, maar moeten worden 'samengebracht'.
Ik ben echter tegen die theorie en vindt dat ze het in Kill Bill 2 er soms wel erg makkelijk van afbrengen, waar zijn bijvoorbeeld die prachtige animatie-stukjes? Bovendien is het einde ook wat minder spectaculair:sadgreen: |
ik vind het beide vette films. Deel 1 voor de actie en animatie scenes. Deel 2 door de vette dialogen (stukkie over superhelden is echt vet!)
| quote: | | Woensdag release van Star Wars op dvd |
jah heb er zin in al vraag ik hem denk ik voor mijn onjaardag. |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by platinumcobra
heb pasgeleden kill bill 1 en 2 gezien
tsoo, kill bill 1 ging nog maar vond ik saai, de tweede film heb ik niet echt gevolgd omdat ik die saai vond en hij me totaal niet boeide
ik snap niet dat veel mensen heb zo goed vinden :conf:, , maarja, smaken verschillen nou eenmaal |
same here. Ik heb dan alleen Kill Bill 1 gezien, maar dat vond ik al zo'n saaie kutfilm dat ik deel twee niet eens hóef te zien. Ik vond het alleen maar buitensporig veel geweld en zeer onrealistische actiescenes met al die bloedfontijnen, en daar houd ik helemaal niet van. Het enige wat me nog een beetje kon boeien was de muziek onder de film. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Ik vond het alleen maar buitensporig veel geweld en zeer onrealistische actiescenes met al die bloedfontijnen, en daar houd ik helemaal niet van. |
tsjah welke actie scenes zijn tegenwoordig wel realistisch.
leuke van QT films is dat hij veel aandacht besteed aan de kleine details in de film. Er zit zoveel in de films als je wat dieper kijkt. |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Ik vond het alleen maar buitensporig veel geweld en zeer onrealistische actiescenes met al die bloedfontijnen, en daar houd ik helemaal niet van. |
Maar de geweldadigheid was dan wel weer uniek. Om de geweldadigheid tot een uiterste te verlengen bereik je een nieuwe dimensie! In heel veel films die Quentin heeft geregiseerd had hij diezelfde visie voor ogen.
Maar inderdaad, het zijn de details waar het vooral om gaat! |
|
|
| MaGiK54 |
Star Wars DISC 4: BONUSMATERIAAL
Star Wars is één van die mijlpalen in de filmgeschiedenis die allelatere films in z'n genre, en ook daarbuiten, heeft beïnvloed. Hetuitgebreide bonusmateriaal op deze vierde dvd geeft je tekst enuitleg bij een uniek filmmonument.
*Documentaire "Empire of Dreams": het verhaal van de StarWars trilogie
Deze documentaire van 21/2 uur toont het succesverhaal van deStar Wars saga en de invloed ervan op Hollywood en defilmwereld.
*Featurettes:
-De geboorte van de lichtsabelOntdek hoe de lichtsabel werkt en welke specialeeffecten ermee gemoeid zijn!
-De personages van Star WarsEen grondige kijk op alle belangrijke personages.
-The Force is With Them: The Legacy of Star WarsGetuigenissen van andere filmmakers over de invloedvan Star Wars.
*10 originele bioscooptrailers
*10 tv-spots
*Exclusieve vooruitblik op Episode III: The Return of Darth Vader
*Fotoalbums (ongeveer 300 foto’s)
*Trailer van computergame “Battlefront”
*Speelbare demo van Xbox-game “Battlefront”
*Vooruitblik op de computergame van Episode 3
*Verborgen verrassing...
*Lengte Disc 4 ca. 240 min. |
|
|
|
|