|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| volhgend weekend ga ik die Koreaanse Spring.Summer.Fall.Winter.and.Spring kijken, met dank aan SnuggLe:p(Y) |
|
|
| New Wave |
Deze op DVD kijken aankomende week:
The Butterfly Project.... ben benieuwd of hij echt zo sterk is. Backl to the future is niet te overroelen :p
Out of Time met Denzel W
Casino, al heb ik die al vaker gezien.
Exit Wounds met S Segal
A man apart.....als het acteren net zo slecht is als in Tripple X dan gooi ik hem weg...
Held for Randsom.
ben benieuwd |
|
|
| Optimus |
| maak maar alvast plek in je vuilnisbak:p |
|
|
| TimeportE |
| exit wounds hoef je bij voorbaat al niet te zien kan ik je garanderen |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by New Wave
Deze op DVD kijken aankomende week:
The Butterfly Project.... ben benieuwd of hij echt zo sterk is. Backl to the future is niet te overroelen :p
Out of Time met Denzel W
Casino, al heb ik die al vaker gezien.
Exit Wounds met S Segal
A man apart.....als het acteren net zo slecht is als in Tripple X dan gooi ik hem weg...
Held for Randsom.
ben benieuwd |
Net "Out of time" DVDtje gekeken.
Goed verhaal en leuke film !!
Een aanrader :D |
|
|
| Partyhardy! |
Net "Spun" gekeken. Wat wordt daar onwijs veel in gesnoven zeg! :crazy: echt ziek.
Er zitten grappige dingen in maar vond hem niet echt denderend. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
maak maar alvast plek in je vuilnisbak:p |
haha ik dacht het jij zegt t :toothless |
|
|
| Valhalla |
| exit wounds... snap niet dat ze mensen zoals dmx ooit hebben een poging hebben laten wagen te proberen te acteren |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
knip stuk over butterfly effect |
ik heb em net gezien en ik vond het wel een leuke film echter om hem zo enorm de hemel in te prijzen vind ik zwaar overdreven zowizo zie ik veel threads op imdb met vergelijking met donnie darko, die link is echter helemaal neit te maken.. ok het gaat over tijdrijzen ed maar dat maakt bij lange na niet een zelfde film laat staan een film van zelfde kaliber als donnie darko.. donnie darko heeft een 10x diepere verhaal lijn en is veel beter uitgewerkt als the butterfly effect, waar sommige dingen gewoon in de thematiek van de film niet klopte (stuk in de gevangenis spreekt de film zelf gewoon tegen)..
dont get me wrong het was wel een leuke film ik vond ashton kutcher echt veel beter als verwacht maar hij mag zich absoluut niet scharen in het rijtje donnie darko, memento.. |
|
|
| Nook |
| ik heb the last samurai gezien. best een ok film. ik ben alleen niet zo'n fan van tom cruise. maar ja. vecht scenes waren wel koel. viel me op dat een stukkie soundtrack gebruikt is in nickelson - yin. of andersom natuurlijk, maar dat zal wel niet zo zijn :) al met al dacht ik dat het een bout film zou worden, maar vond het toch wel goed. tevens heb ik ook de dvd collectie van the godfather gekocht. die moet iedereen eigenlijk hebben. echt super! |
|
|
| SnuggLe |
Inderdaad, die vergelijking met Donnie Darko gaat nergens over, dat zei ik ook al.
Maar ik prijs hem nog steeds de hemel in, vind het een steengoede film. Het zet je aan het denken over je leven, dat dingen gewoon gaan zoals ze gaan en dat je niet alles kunt veranderen....ook al zou je het willen. Dan ga je zelf dus nadenken van "Wat had ik nog over willen doen in mijn leven?", dat vind ik wel cool. Had wel wat over willen doen ja (zoals nooit registreren hier :p)... |
|
|
| Muppet |
Heb net the butterfly effect gezien en het is echt een briljante film! Verhaal zat echt super goed in elkaar en zoals snuggle al zei...je gaat echt nadenken wat jezelf nog over zou willen doen in je leven. Was er ook wel blij mee dat je niet het sappige hollywood einde had.
Weet iemand trouwens welk nummer van oasis ze op het einde draaien? |
|
|
|
|