return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Check die Films!!! - Part IV (pg. 12)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Muppet

Weet iemand trouwens welk nummer van oasis ze op het einde draaien?

Goed lezen aap, heb ik al wel 10x gezegd in deze thread volgensmij ;)

Het is "Stop Cyring Your Heart out"
Muppet
quote:
Originally posted by SnuggLe
Goed lezen aap, heb ik al wel 10x gezegd in deze thread volgensmij ;)

Het is "Stop Cyring Your Heart out"

sorry, moet denk ik is een bril gaan kopen:toothless

Maar nog steeds een vette film!
jp
Ik heb net Eurotrip gezien, een goedkoop aftreksel van Roadtrip.

Af en toe over de grond gerold van het lachen (grappen over Hitler, Amsterdam, Oost-Europa & Vaticaan). De film klopt voor de rest voor geen meter. De scenes zijn duidelijk niet in Europa opgenomen, het Nederlands leek meer op Zweeds, foute vlaggen etc. Ze zullen het wel expres zo gedaan hebben.

Uiteindelijk een erg vermakelijk film als je van flauwe grappen houdt in de stijl van National Lampoon :)

Hier een leuk stukje uit de film: download video

Ps: huur hem op video en ga niet naar de bios
Muppet
quote:
Originally posted by jp

Af en toe over de grond gerold van het lachen (grappen over Hitler, Amsterdam, Oost-Europa & Vaticaan). De film klopt voor de rest voor geen meter. De scenes zijn duidelijk niet in Europa opgenomen, het Nederlands leek meer op Zweeds, foute vlaggen etc. Ze zullen het wel expres zo gedaan hebben.

Film is in praag opgenomen
Ding Chavez
quote:
Originally posted by jp

Af en toe over de grond gerold van het lachen (grappen over Hitler, Amsterdam, Oost-Europa & Vaticaan).

Vinnie Jones! :D
Optimus
Eindelijk Donnie Darko gekeken... wat een vreemde film, ik moet er maar nog een keer naar kijken:D
Miss Proximus
Ik heb zondag Harry Potter 3 gezien. Mexicaanse director!
Op zich vond ik m goed gemaakt, en vooral blijft t heerlijk zo'n Engelse tegenhanger van het Amerikaanse gedoe....maar...toch was ie minder spannend dan de 2e (heb 1 niet gezien).

Nog een andere film, maar die was Mexicaans dus dat interesseert jullie toch niet :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
Eindelijk Donnie Darko gekeken... wat een vreemde film, ik moet er maar nog een keer naar kijken:D

Eindelijk, goedzo jongen :D
TranceZoner
Dit weekend 'The Day after Tomorrow' gezien, van dezelfde regisseur als 'Independence Day'.

De film bevat een load aan mooie special fx, maar het verhaal was niet heel bijzonder--> het klimaat slaat drastisch om en papa gaat op zoek naar zijn zoon die in een andere stad is op het moment dat de hel losbarst. Veel mooie shots, waaronder een ondergelopen en daarna bevroren New York City en 4 twisters in Los Angeles.

Toch zou ik deze film nait in de bioscoop gaan kijken, maar strax gewoon huren, en eerlijk? Ik vond zelf Independence Day dan toch toffer.

Cheers
basd
Eurotrip is echt een vette film :) Vond alleen die scene op het eind op het Vaticaan een beetje minder, maar heb inderdaad op sommige momenten echt goed gelachen.. Vooral met dat Duitse kind :)

basd
Gisteren 'The butterfly effect' gekeken, had er zoveel goede verhalen over gehoord dat ik natuurlijk niet achter kon blijven.. En inderdaad, er is niks teveel over gezegd, wat een fantastische film is dit zeg..

Leuk om ook te zien dat Ashton Kutcher nog iets anders kan spelen dan een idioot :)
basvh
gister shrek 2 gezien.

hij was wel lachen alleen toch niet zo goed als ik hem verwacht had. Eigenlijk is het een alleenschakeling van parodie scenes en totaal geen verhaal. Kijk een parodie is altijd lachen maar shrek 2 was het gewoon te veel. elke scene zat wel wat in en dat kwam het verhaal gewoon niet ten goede.

toch zitten er echt wel vette scenes in:
een combi van star wars cantina en de kroeg uit LOTR 1. In de kroeg zit captain hook met een joe cocker stem piano te spelen: Hilarisch!

Barman/vrouw heeft een heel cool accent!

Puss in Boots is leuk maar ik had hem leuker verwacht. daarentegen vond ik pinokkio echt de show stelen met 2 briljante momenten. ZOOOOO lachen!

De film is dus zker het avondje uit wel waard, alleen als je wat uitgebreider naar de film kijkt zie je dat er hier en daar wat stekjes zijn gevallen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement