return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 
Check die Films!!! - Part IV (pg. 28)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
quote:
Originally posted by HBtje
Die box kost als ik t goed hoorde 120 euro :nervous:


En terecht, zou je anders mooi genaaid zijn met 3 aparte extended dvd boxen.
SnuggLe
Ik ga die 12 DVDbox kopen. Daarom ik juist gewacht met het kopen van al die losstaande dvd's, dat zei ik al meteen toen de 1e uitkwam. Je kan het beste ze allemaal in 1x kopen. Het is wel veel geld, maar dat heb ik er wel voor over. Het is toch veel mooier om 1 gave box te hebben ipv losse delen?

Ik moet mijn DVDcollectie (welke dvd collectie? ;)) sowieso nog dik uitbreiden. Wat ik nog wil kopen is:

- Donnie Darko (directors cut)
- Fight Club
- Hero
- Alles van Bottom
- Shawshank Redemption
- 51st state
- Lock stock...
- Snatch
- Butterfly effect

Dan ben ik wel weer wat euro's lichter. Ook nog wat 'feest' DVD's etc lijken me wel leuk.
HBtje
de 5 disc edition van ROTK


de 12 disc van hele trilogie


die bovenste box ziet er weer heel erg gelikt uit :crazy: die onderste heeft ook wel wat, maar toch valt ie me ergens klein beetje tegen
moogwai
De extended editie van Return Of The King ga ik ook zeker kopen net als de vorige 2 extended edities!

Alleen is de release datum dus 5 december.. dat duurt nog een tijdje :(
MaGiK54
Ik ben blij dat de extended trilogypack geen "extra" extras heeft want dan had ik big time gebaald dat ik deel 1 en 2 al in extended had gekocht. De prijs is niet hoog ofzo, per deel zijn ze 40 euro dus 3 * 40 is gewoon 120 euro. Maar met een beetje zoeken kan je hem vast voor goedkoper krijgen. Denk dat de media hem voor 99 pleuro gaat uitbrengen.
websley
quote:
Originally posted by moogwai
De extended editie van Return Of The King ga ik ook zeker kopen net als de vorige 2 extended edities!

Alleen is de release datum dus 5 december.. dat duurt nog een tijdje :(

Kadootje voor onder de kerstboom:D *zucht* Zo ging ik altijd rond kerst naar die films, dat waren nog eens goeie bioscoop-tijden!

Was de kerstman maar wat rijker:(
MaGiK54
Zondagavond weer eens Lethal Weapon 4 zitten kijken, blijft toch een zeer vermakelijke film.
basvh
ik heb eternal sunshine of the spotless mind gezien

bijzondere intelligente film, echt een na- denkertje. Alleen soms wat er vaag .
basd
Gisteren Runaway Jury gehuurd, film gebaseerd op een boek van Grisham.. Wel een leuke film, zat op zich goed in elkaar maar alleen snapte ik het niet helemaal 100%, de grote lijn gelukkig wel. Was ook beetje gaar, had misschien beter een iets eenvoudiger film kunnen huren.

Maar goed, zeker wel goed te kijken.
Smirnoff
quote:
Originally posted by basvh
ik heb eternal sunshine of the spotless mind gezien

bijzondere intelligente film, echt een na- denkertje. Alleen soms wat er vaag .


Had hem een tijdje geleden gekeken, wat een bagger film zeg !
Om bij in slaap te vallen !

Ik dacht : "Jim Carrey" zal wel een leuke film zijn...

Nou ik vond het niks ! :(

Heb zelf gister "The forgotten" gekeken, jammer dat ze in de trailer al zo veel laten zien van de film :(

Maar wel een aardige film.

nwopper
Hmmm...heb gister 'Silence of the Lambs' voor het eerst gekeken....
:nervous:
Niet aan te raden als je tegelijkertijd ook moet eten, vond 't ook een beetje tegenvallen....eigenlijk...

En wat me nogal ergerde bij de ontsnapping van Lecter is dat moment waarop de agenten hun collega hangend in de lucht vinden, met de Amerikaanse vlag als vleugels en zijn buik opengeripped. Als je ontsnapt ga je toch niet even uitgebreid iemand de buik opensnijden, omhoogtakelen en er een vlag bij draperen? Waar haalde Lecter de tijd vandaan? :conf:

Majah...zit weer te mierenneuken....
Smirnoff
quote:
Originally posted by nwopper
Hmmm...heb gister 'Silence of the Lambs' voor het eerst gekeken....
:nervous:
Niet aan te raden als je tegelijkertijd ook moet eten, vond 't ook een beetje tegenvallen....eigenlijk...

En wat me nogal ergerde bij de ontsnapping van Lecter is dat moment waarop de agenten hun collega hangend in de lucht vinden, met de Amerikaanse vlag als vleugels en zijn buik opengeripped. Als je ontsnapt ga je toch niet even uitgebreid iemand de buik opensnijden, omhoogtakelen en er een vlag bij draperen? Waar haalde Lecter de tijd vandaan? :conf:

Majah...zit weer te mierenneuken....


Whahaha .. silence of the lambs heeft gewoon een 8,5 op IMDB en dan ga jij mierenneuken :stongue:

User Rating: 8.5/10 (81,962 votes)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 
Privacy Statement