|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
gister shrek 2 gezien.
hij was wel lachen alleen toch niet zo goed als ik hem verwacht had. Eigenlijk is het een alleenschakeling van parodie scenes en totaal geen verhaal. Kijk een parodie is altijd lachen maar shrek 2 was het gewoon te veel. elke scene zat wel wat in en dat kwam het verhaal gewoon niet ten goede.
toch zitten er echt wel vette scenes in:
een combi van star wars cantina en de kroeg uit LOTR 1. In de kroeg zit captain hook met een joe cocker stem piano te spelen: Hilarisch!
Barman/vrouw heeft een heel cool accent!
Puss in Boots is leuk maar ik had hem leuker verwacht. daarentegen vond ik pinokkio echt de show stelen met 2 briljante momenten. ZOOOOO lachen!
De film is dus zker het avondje uit wel waard, alleen als je wat uitgebreider naar de film kijkt zie je dat er hier en daar wat stekjes zijn gevallen |
Ook gezien, maar hij veel ontzettend tegen......... |
|
|
| Ding Chavez |
| Die parodie op cops was meesterlijk, die pepermolen :haha: :haha: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Die parodie op cops was meesterlijk, die pepermolen :haha: :haha: |
Hahaha, die was wel cool ja, en met Pinoccio! :D |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hahaha, die was wel cool ja, en met Pinoccio! :D |
say something crazy like........ (om het niet te verspelen voor andere mensen die nog moeten kijken).
Echt schitterend stukje ook op het einde men die enorme gingerbreadman (parodie op ghostbusters) |
|
|
| Djeebie |
Ik vond Shrek 2 echt lachen. Ongeveer gelijkwaardig aan deel 1. Gewoon een goed vervolg, niets meer niets minder.
Dat 3D avontuur wat bij de nieuwe dvd-versie van Shrek 1 zit is trouwens ook erg leuk gedaan. Hij duurt nog een kwartiertje ook :cool: |
|
|
| th0m |
| Voor de mensen die The Butterfly Effect een goede film vinden (wat het zeker weten is, echt toppie) moet je eens Lola Rennt kijken.(Engelse titel is Run Lola Run) Is ongeveer hetzelfde concept, zo van, wat als we dat nou eens in het verleden veranderen hoe ziet de toekomst er dan uit. Leuke is dat er dus 3 verschillende einden aan de film zitten. |
|
|
| SnuggLe |
Check, net Mindhunters gezien! Goede vette film die ik op heel weinig foutjes heb kunnen betrappen (...van die ongeloofwaardige dingen etc...). Erg leuk, goede/aparte kills, heel interessant. Ook leuk einde (met dat water) en goede rol van LL Cool J.
Oftwel: een leuke film om even tussendoor te kijken. Hij is best spannend! Het is niet een bijster intelligente film, maar een leuke "Who did it?" |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by th0m
Voor de mensen die The Butterfly Effect een goede film vinden (wat het zeker weten is, echt toppie) moet je eens Lola Rennt kijken.(Engelse titel is Run Lola Run) Is ongeveer hetzelfde concept, zo van, wat als we dat nou eens in het verleden veranderen hoe ziet de toekomst er dan uit. Leuke is dat er dus 3 verschillende einden aan de film zitten. |
das met die chick die snel geld nodig heb toch? moesten we bij duits kijken meen ik |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
Dat is toch met die chick die snel geld nodig heeft? Moesten we bij Duits kijken meen ik. |
|
|
|
| robin |
| hey bedankt man! wil je dat voortaan met al mijn posts doen?? |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
blaat blaat. *gemiereneuk*
|
Snuggle jongen. Kap nou eens met dat gemiereneuk van je! Niets beters te doen ofzo? :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Passiva
Snuggle jongen. Kap nou eens met dat gemiereneuk van je! Niets beters te doen ofzo? :rolleyes: |
Laat mij lekker :rolleyes: Ik heb niets beters te doen nee, zelfde dat jij niets beters hebt te doen om hierop te reageren. Maybe krijgt hij het een keer door dat mensen het irri vinden. Maar guess not dus....:o |
|
|
|
|