|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
| Heeft iemand Thunderbirds al gezien? |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Kakao
Dat vond ik dus een ongelofelijke butt-film, heel erg slecht. Slecht geacteerd, ook het verhaal ging nergens heen. En de interpetatie van het klassieke verhaal beviel me ook niet. Ook de vechtscenes konden mij niet bekoren. |
Het was geen superfilm, vooral het verhaal is weer echt hollywood, maar zo erg was het toch ook niet???
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Heeft iemand Thunderbirds al gezien? |
Daar ga ik niet aan beginnen :toothless :p |
|
|
| Kakao |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Het was geen superfilm, vooral het verhaal is weer echt hollywood, maar zo erg was het toch ook niet???
|
Tsja, ik zat meer te wachten tot de film afgelopen was dan dat ik me echt vermaakte. Geen goed teken wat mij betreft.
En Thunderbirds is ook maar een raar verhaal. Een groot gedeelte van de charme (Voor mij in ieder geval) van de oude serie is het feit dat het helemaal gemaakt is met poppen en modellen. Waarom in hemelsnaam die keuze voor acteurs? Als je denkt het anders niet aan zou slaan, waarom toch komen met de film? |
|
|
| Asperge |
| Gister The last don gekeken, viel een btje tegen maar dat komt omdat je films geschreven door Puzo al snel met The Godfather gaat vergelijken. |
|
|
| Jappio |
| ik ben deze week naar spiderman geweest.. vermakelijke film met leuke stunts. Niet meer niet minder (al zit er ook wel erg droge humor in :)) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Optimus
The Girl Next Door Een jongen komt erachter dat zijn nieuwe buurvrouw een pornoster is |
Heerlijke film :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
HK films
Silver Hawk Futuristische actiefilm met Bondgirl Michelle Yeoh
Fat CHoi Spirit Comedy over Mah Jong:)
From bejing with Love CHinese parodie op James Bond
Oh en Bram, ik heb Infernal Affairs 2 en 3 gezien!!!:) Ik begreep er na 1x kijken niks van, als je de taal niet spreekt is het nogw at moeilijker:p, ik ga ff kijken wanneer ik ze aan je kan uitlenen of misschien rip ik ze, ze liggen nu bij een vriendin:)
Heb, gezien het bovenstaande lijstje wel aardig wat te zien dus;) |
Cool! Bedankt man! Wil deze bovenstaande films ook wel zien. Lijken me gaaf! |
|
|
| Ding Chavez |
Ik heb me kapot gelachen, maar ik zou het wel kunnen begrijpen als mensen zeggen dat ze er niks aanvonden. Je moet ook nog wel een beetje voorkennis van the whole nine yards hebben. Vooral de hongaarse mafiabaas is echt meesterlijk neergezet. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Heerlijke film :D |
! Eens :D |
|
|
| jp |
Spiderman2
I, Robot daarentegen lijkt me wel wat :toocool: |
|
|
| TimeportE |
| spiderman 2 is zeker geen meeesterlijk film maar ik als liefhebber vond em zeker wel vet! alleen zaten er ook wat qliche speeches etc bij.. maar zeker wel een goede spidy film! :) |
|
|
|
|