|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| hehe, als ik naar Tomorrow was meegegaan, had ik 'm ook niet kunnen kijken hoor:p |
|
|
| New Wave |
Ik hoop dat die Kill Bill 2 een beetje interessanter is dan deel 1.
EN TIN, DOE DAT SETJE VAN VERDINE NOU EFFE OP DE BUS MAN TERINGLIJER! Je zegt het al weken dat je het doet, luie kutneger!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik hoop dat die Kill Bill 2 een beetje interessanter is dan deel 1.
EN TIN, DOE DAT SETJE VAN VERDINE NOU EFFE OP DE BUS MAN TERINGLIJER! Je zegt het al weken dat je het doet, luie kutneger!!! |
Kill Bill 2 is super!!!!!!!!!!!! Echt waar, ge-wel-dig!!!
En Tim, die Tin doet toch niet wattie zegt, hij zegt al EEUWEN dattie hem gaat kijken...... dus....
En Tin, dan had je hem MORGEN kunnen kijken aap! |
|
|
| Remy D |
Kill Bill 2 was zeker VET maar dat was deel 1 ook!
Verder heb ik gister IRREVERSIBLE gezien!! En OMG die film was echt HARD!!! :D Ben niet snel onder de indruk qua HARDheid in films maar dit deed me wel ff slikken. En erg goed verhaal ook. Oftewl TOPFLIM:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kill Bill 2 is super!!!!!!!!!!!! Echt waar, ge-wel-dig!!! |
:sadgreen: Ik wil ze ook zien :sadgreen:
Nog 20 nachtjes slapen voor de dag na morgen :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
:sadgreen: Ik wil ze ook zien :sadgreen:
Nog 20 nachtjes slapen voor de dag na morgen :D |
die wil ook zien! :) |
|
|
| basvh |
Van de week Meet joe black en Goodfellas zitten kijken. Alle 2 boeiende films maar vind ik dat de films niet ergens naar toe werken.
Moet nog steeds das boot kijken, alleen ff lege dvd cdtjes kopen :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by basvh
Van de week Meet joe black en Goodfellas zitten kijken. Alle 2 boeiende films maar vind ik dat de films niet ergens naar toe werken.
Moet nog steeds das boot kijken, alleen ff lege dvd cdtjes kopen :D |
goodfellas is echt super film.. gewoon op de manier waarop hij in elkaar zit.. het lijkt misschien alsof hij nergens naar toe werkt maar dan werken godfather 1 en 2 ook nergens naar toe.. het is gewoon hoe het leven er aan toe gaat in de mafiose kring (in goodfellas eigenlijk niet want ze waren geen pure italianen) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by TimeportE
goodfellas is echt super film.. gewoon op de manier waarop hij in elkaar zit.. het lijkt misschien alsof hij nergens naar toe werkt maar dan werken godfather 1 en 2 ook nergens naar toe.. het is gewoon hoe het leven er aan toe gaat in de mafiose kring (in goodfellas eigenlijk niet want ze waren geen pure italianen) |
bij the godfather voel je de spanning, dan miste ik bij goodfellas |
|
|
| Miss Proximus |
Ik heb ze allemaal, de gangster films (of Andreas moet er nog een paar van hebben, geheel rechtmatig overigens)..helemaal top :) Goodfellas was één van m'n eerste uit de collectie. Ik vind het echt een enorm goede film. Scorsese tot op t bot :D
Gister naar Van Helsing geweest. Erg gelachen en een ontzettende hoeveelheid adrenaline aangemaakt. Niet dat ik t eng vond maar dat ge-achtervolg werkt me behoorlijk op m'n zenuwen! Ik had veel van de special effects verwacht, en daarom ben ik ook gegaan. Want ik was er eigenlijk op tegen omdat het geen BOUT te maken heeft met het originele verhaal van Bram Stoker (topboek, topfilm), maar ja, jammer!
Af ent oe had ik echt het gevoel dat de objecten met iets tevaal precisie waren geplaats (koetsje hier, tonnetje daar) en dat je gewoon kon zien dat ze in LA in de studio zaten ipv in Transsylvanië in een besneeuwd bergdorpje. Ook dat het vet sneeuwt maar dat geen paard een wolkje uit z'n neusgaten heeft ofzo.
Maar wel erg fantasierijk! Alle monsters uit dat genre passeren de revu, Frankenstein, weerwolven, vampiers, dr jeckyll. Van Helsing blijkt zelfs een connectie te hebben met Gabriel LOL En vooral het einde is erg komish en origineel :D Maar dat mag ik natuurlijk niet verklappen!
Oh, en vorige week heb ik een Mexicaanse film, Zapata, gezien. Was erg cool. Zou ik die ergens kunnen downen als ik terug in NL ben? :s Ik hoop t! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En Tim, die Tin doet toch niet wattie zegt, hij zegt al EEUWEN dattie hem gaat kijken...... dus....
|
Mwjha, ik kan der onderhand een boek over schrijven..... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Gister naar Van Helsing geweest. Erg gelachen en een ontzettende hoeveelheid adrenaline aangemaakt. Niet dat ik t eng vond maar dat ge-achtervolg werkt me behoorlijk op m'n zenuwen!
|
Het verhaal was crap maar de beelden heerlijk om naar te kijken en de geluideffecten waren fantastisch :toocool: |
|
|
|
|