|
Check die Films!!! - Part IV (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Robert |
| quote: | Originally posted by jp
Spiderman2
I, Robot daarentegen lijkt me wel wat :toocool: |
I, Robot vond ik niet echt bijzonder. Wel aardig maar ik vond hem wat overdreven.
Ik heb net The Bourne Supremacy gezien, dat is echt coole film. Er komt daar waarschijnlijk ook nog een deel 3 van uit (The Bourne Legacy).
Heb nog wat trailers gezien van andere films die eraan komen die me cool lijken:
-Manchurian Candidate
-Collateral
-Paparazzi
-Meet the Fockers
-Hero
-Alien vs Predator
-National Treasure
vooral de eerste 4 zagen er bruut uit. |
|
|
| ambs |
Bourne Supremacy is echt vet! Als je van dat soort films houd, dan! Alleen vond ik het het eind een beetje zwak, maar goed, verder super film!
Manchurian Candidate... Mja, er zat wel een goed verhaal in, maar er was teveel bull er omheen zeg maar... Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen... Er kwamen teveel dingen bij, waardoor het minder goed was.... Maar Denzel Washington blijft een super acteur en een van mn favorieten ;) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Robert
Ik heb net The Bourne Supremacy gezien, dat is echt coole film. Er komt daar waarschijnlijk ook nog een deel 3 van uit (The Bourne Legacy). |
uuuh als ze de titels van de boeken aanhouden wordt het toch de bourne ultamacy ? |
|
|
| basd |
Vanavond Revenge of the Nerds II op TV :wtf:
Over klassiekers gesproken.. |
|
|
| Ding Chavez |
| Even aardig leesvoer met een hoog "hoe-kom-je-erop-en-heb-je-tijd-over" gehalte. 3 man die een site bijhouden over movie physics en wat er dan vooral aan mis is, van veel voorkomende fouten tot specifieke movie reviews. |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by TimeportE
uuuh als ze de titels van de boeken aanhouden wordt het toch de bourne ultamacy ? |
errrr.. kan ook.. dacht dat ik ergens legacy hoorde, maar misschien was het wel ultamacy dan |
|
|
| basd |
| Gisteren dan maar even Das Experiment gekeken, was dinsdag op TV.. Gave film, weer eens wat anders dan de gemiddelde Hollywoodmovie. Best wel ziek om te zien wat mensen kunnen doen als ze even bewaking mogen spelen.. Nou weet ik ook wel dat het niet allemaal ook echt gebeurd is (de film is wel gebaseerd op een daadwerkelijk uitgevoerd experiment) maar toch.. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by basd
Nou weet ik ook wel dat het niet allemaal ook echt gebeurd is (de film is wel gebaseerd op een daadwerkelijk uitgevoerd experiment) maar toch.. |
jah de eerste paar dagen kloppen wel maar de daarna werd het experiment afgekapt.. ze hebben de latere dagen in de film samen met psychologen volgens mij bedacht aan de hand van hypotheses hoe het zou aflopen. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by TimeportE
jah de eerste paar dagen kloppen wel maar de daarna werd het experiment afgekapt.. ze hebben de latere dagen in de film samen met psychologen volgens mij bedacht aan de hand van hypotheses hoe het zou aflopen. |
Klinkt erg aannemelijk. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit allemaal hebben door laten gaan (gijzeling van de wetenschappers etc.). Toch wel een aanrader deze film.. Al was het feit dat mijn kopie in het Duits was met Engelse ondertiteling beetje verwarrend.. Ik spreek / versta het allebei op zich prima, maar je weet even niet meer precies waar je op moet letten. |
|
|
| TimeportE |
| gister mystic river gezien, eindelijk! echt heel erg goede film, ik had al gehoord dat hij goed was maar ik wist niet echt wat ik moest verwachten omdat ik weinig van de film wilde weten om me zo te laten verrassen! gaat dat zien! |
|
|
| MaGiK54 |
| Niet echt een film maar wel uber cool: Hellsing manga-dvd serie van 13 afl. Goed verhaal over vampire in Londen. |
|
|
| basd |
Gisteren Thirteen ( http://www.imdb.com/title/tt0328538/ ) gekeken, wel een leuke film over een meisje dat ontspoort door de invloed van een paar nieuwe vriendinnen en gezinsperikelen.
Ook Requiem for a dream even opgenomen zondag, ga ik van de week misschien wel even kijken, of anders in het weekend.. Heb em al een keer gezien maar dat is alweer een tijdje geleden.
En nog even een tip voor de liefhebbers van de betere humor in de stijl van Dude, where's my car?.. Van dezelfde makers, binnenkort in de bios.. Harold & Kumar go to White Castle ( http://www.imdb.com/title/tt0366551/ ). Moet wel briljant zijn. Op deze schijnt volgens IMDB ook alweer een vervolg gepland te staan, met de veelbelovende titel "Harold & Kumar go to Amsterdam".. We zullen zien! |
|
|
|
|