|
Trance Energy 2005 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| P4z! |
| Någon som vet hur man kan beställa biljetter till TE ifrån Sverige? Har tyvärr inga kontakter där nere så =/ |
|
|
| ScuL |
det går inte.
men man kan ändå beställa från alla andra EU-Länder |
|
|
| jeremy1984 |
SWE_TRANCE
tobo99
jeremy1984
Dioxys
Vizay
Pjox
MojjMojj
Funfrock
jofawe
Cube
So far? :) |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
SWE_TRANCE
tobo99
jeremy1984
Dioxys
Vizay
Pjox
MojjMojj
Funfrock
jofawe
Cube
So far? :) |
Neej, Jérémy ska du me ;)
En sak jag funderat på.. måste man ha ett pass? :conf: |
|
|
| Vizay |
| vilka här ska in till amsterdam under dagen? |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by Pjox
Neej, Jérémy ska du me ;) |
Slyna! :p
| quote: | Originally posted by Vizay
vilka här ska in till amsterdam under dagen? |
Vart ska man annars ta vägen? :) Utrecht? |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
SWE_TRANCE
tobo99
jeremy1984
Dioxys
Vizay
Pjox
MojjMojj
Funfrock
jofawe
Cube
So far? :) |
Bokade flyg o hotell idag!! :D:D
Så Fred Acler + fru :) |
|
|
| mr_fisken |
| Vad kostar det att ta sig från rotterdams flygplats till eventlokalen? |
|
|
| ScuL |
www.ns.nl -> english rotterdam central -> utrecht
och några euro för bussen (typ 2 lr 3) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
vilka här ska in till amsterdam under dagen? |
Jag är på =)
Jag har ju tillåmed hotellrum i uutrecht =) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Slyna! :p
Vart ska man annars ta vägen? :) Utrecht? |
tjae det är ju ett alternativ, ska tydligen finnas en del sjysta affärer å sånt där också men jag antar att amsterdam e lite roligare :)
blir väl lite lättare å ta sig runt den här gången iaf nu när man varit där en gång :)
Minns ganska väl hur det e uppbyggt där :) |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by Vizay
tjae det är ju ett alternativ, ska tydligen finnas en del sjysta affärer å sånt där också men jag antar att amsterdam e lite roligare :)
blir väl lite lättare å ta sig runt den här gången iaf nu när man varit där en gång :)
Minns ganska väl hur det e uppbyggt där :) |
Sant sant :)
Har för mig du inte var så impad av skivshoppandet iaf, om jag inte minns fel? :)
Skulle vara skönt med en regnfri dag i Amsterdam den här gången :rolleyes: |
|
|
|
|