|
Trance Energy 2005 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Dock så är jag tveksam till det nu ser jag.
Vi åker med SK1553 < är väl flyget? :conf:
07.20 i vilket fall:gsmile: |
Jag har retuscherat bilden jag har i min sig. Vi har samma ;) Annars får ju våra plan av samma bolag trängas vid exakt samma tid på startbanan..
Posta en bild nu på dig själv så man ser hur han ser ut som kommer ha en bomb runt midjan... |
|
|
| Kvicket |
Ruggigt söt bild imho...
Dock klippt mig idag så har mkt kortare hår nu :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Ruggigt söt bild imho...
Dock klippt mig idag så har mkt kortare hår nu :D |
måste säga att det var längesen jag såg så mycket kärlek mellan två män ... |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by jofawe
måste säga att det var längesen jag såg så mycket kärlek mellan två män ... |
Det handlar inte så mkt om kärlek, mer rå lusta :whip: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Det handlar inte så mkt om kärlek, mer rå lusta :whip: |
Som om inte det är värre :D
Aja, första TA-meetup...förslag någon?
Vi som åker TC buss knäpper väl ett kort direkt efter ankomst (som vanligt) utanför jaarbuers.
Steve, fesk och kvicksilver; när beräknar ni vara i Utrecht?
Jag och tobo99 sitter på TC buss_2 iaf. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Som om inte det är värre :D
Aja, första TA-meetup...förslag någon?
Vi som åker TC buss knäpper väl ett kort direkt efter ankomst (som vanligt) utanför jaarbuers.
Steve, fesk och kvicksilver; när beräknar ni vara i Utrecht?
Jag och tobo99 sitter på TC buss_2 iaf. |
Vet inte när riktigt jag är i Utrecht, beror på om jag ska på förfest innan hos några jag känner som bor på Ibis hotell i Utrecht... Annars drar jag nog så jag är i Utrecht vid 20:00 eller nåt... eller jag vette fan... :p
Som vanligt när jag dansar så står jag alltid längt fram i mitten, nu när jag har presspass så lär jag inte va lite mycket på dansgolvet på dom ställena. |
|
|
| JayBee |
| någon som sammanställt en lista på vilka från TA som kommer? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by JayBee
någon som sammanställt en lista på vilka från TA som kommer? |
Yallah, läs igenom tråden va :p
SWE_TRANCE
tobo99
jeremy1984
Dioxys
Vizay
Pjox
MojjMojj
Funfrock
jofawe
Cube
FredAcler + fru
mr_fisken
Kvicket
Glorie
SteveTranz4ever
JayBee |
|
|
| Dioxys |
| Nu kan man verkligen inte sitta still alltså : ) försöker hitta så mkt sets från varje dj på festen jag kan hitta, saknar senaste asot[ejsått ;)] dock, finns den måntro på äftäpän? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Dioxys
Nu kan man verkligen inte sitta still alltså : ) försöker hitta så mkt sets från varje dj på festen jag kan hitta, saknar senaste asot[ejsått ;)] dock, finns den måntro på äftäpän? |
är den igång kan jag lägga upp det senaste där
Edit:
det var den å jag har lagt upp det där nu .. Special Armin bleh bleh.mp3 heter det... ligger i min upload |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by Dioxys
Nu kan man verkligen inte sitta still alltså : ) försöker hitta så mkt sets från varje dj på festen jag kan hitta, saknar senaste asot[ejsått ;)] dock, finns den måntro på äftäpän? |
Here u go: http://www.spectivedance.com/davet/...rance%20183.mp3 :) |
|
|
|
|