|
Trance Energy 2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
DET VAR DET VÄRSTA JAG SETT!!
HOPPAS VERKLIGEN ATT TC FIXAT BILJETTER!!!!!! |
|
|
| dbl |
| fan då.. behöver ett jooooooooooooooobbbbbbbbb.. har ju fan inga pengar :( |
|
|
| St_Andrew |
wow, cool linup :D:D:D:D
| quote: | Originally posted by dbl
fan då.. behöver ett jooooooooooooooobbbbbbbbb.. har ju fan inga pengar :( |
jobbade inte du på ikea? =) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
jobbade inte du på ikea? =) |
jag jobbade där ja.. men inte längre :(
pga att dem startade upp ett nytt ikea så va det massa folk som försvann.. och mitt kontrakt gick ut så fick inte förlängt det pga det :/ |
|
|
| staz |
tung lina!
nästan så man får ta å dra dit. |
|
|
| Pjox |
Jag vill dit! Har ju inte kunnat åka dit förut. Dessutom, me tanke på hur mycket viz hånade mig för att jag inte va me förra året så är bara det en anledning att åka dit :p
Hoppas bara att jag kan ha råd med det :nervous: |
|
|
| Dioxys |
vilken line-up! :D
vad jag förstått är också ett lass på en dubbeldeckare ungefär bokat av tc för en bussresa ner. så det gäller å ligga i sen när det släpps för oss som vill med den! :) |
|
|
| Vizay |
| jag åker dit i år igen, armin hade vart skäl nog för mig åsså måste dom blaffa på med 2 helt gjutna golv, MIKE blir ju ett måste på andra golvet också :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
Frågan är hur man ska lägga upp sitt schema:rolleyes:
Kommer bli ett jävla spring mellan Main och In Charge stage :) |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Frågan är hur man ska lägga upp sitt schema:rolleyes:
Kommer bli ett jävla spring mellan Main och In Charge stage :) |
Mjoo..ångest med så mkt bra samtidigt! :(
Och själva springet brukar inte gå lika bra som man planerat tyvärr.. Är lätt att fastna på ett golv, och sen tar det faktiskt sin lilla tid o förflytta sig bland folkmassorna :S |
|
|
| Dioxys |
Tyckte lite synd om dig faktiskt förra året Jeremy :( Du fick aldrig som du ville därinne förra året...
Usch, latat mig i typ 2månader nu.. Måste få upp flåset igen om jag ska palla åka buss igen, börjar ikväll tycker jag! Har man något större chans iaf :) |
|
|
|
|