|
Trance Energy 2005 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| jeremy1984 |
| Ett par nya platser med TC-bussarna släpps på fredag kl18 ifall nån är intresserad :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kvicket
mm ... du ska inte till TE alltså? :/
Har nog varit på samma club typ 10 gånger ja ^_^ |
Nope jag ska in dit... Bara 35 gånger fler folk på TE så vi hade nog inte setts ändå :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Eftersom att jag och mr_fisken ska åka flyg ner på lördag och hem på tisdagen så tror jag chansen (risken? :)) finns att det är samma flyg och då lär vi ses ;) |
hehe, jadu.. åker ni med Basiqair de där dagarna så lär vi bergis va på samma flight. MEN, så kom jag ju på att vi aldrig träffats, så ni kommer ändå inte känna igen mig :p
| quote: | Originally posted by Andrew
What's with all the hate Glorie? |
Det är inte hat Andrew. |
|
|
| Skywalker84 |
Oh yes, man är riktigt het inför TE :) Första trippen för mig iaf om man inte räknar med kryssarna förstås.
See ya all!! |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe, jadu.. åker ni med Basiqair de där dagarna så lär vi bergis va på samma flight. MEN, så kom jag ju på att vi aldrig träffats, så ni kommer ändå inte känna igen mig :p
|
vi åker sas smask |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
vi åker sas smask | Vad fick ni pröjsa för att flyga med SAS ? |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vad fick ni pröjsa för att flyga med SAS ? |
1200 tror jag... tycker det var helt ok iom att man ändå måste fixa transport till skavsta om man åker därifrån osv.. är ju mkt längre bort.
Kommer bli skoj som fan!
Jag o fisken åker på lördagen.. kommer sova hos en tjejkompis till fisken som bor i zwolle... typ 1 timme från utrecht tror jag :)
Kommer bli grymt skoj i alla fall och hoppas det kommer mkt svenskar :D |
|
|
| jeremy1984 |
:wtf:
Ge mig subtitles! :whip:
Gamla vanliga filmklipp från 2000 o 2002 annars (om jag inte minns fel) :) |
|
|
| jofawe |
Rank1 ääääger!
Piet på 2004 var ju nått av en höjdpunkt enligt mig =) |
|
|
| P4z! |
| Jag och polarn har beställt flyg och hotell nu, hoppas bara vi hinner få tag på TE biljetterna där nere :nervous: |
|
|
| mr_fisken |
| är inga problem tror jag, vi köpte här om dagen och det var ju inte direkt slutsålt då |
|
|
|
|