|
Trance Energy 2005 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
:stongue: :stongue:
ni svenskar har ingen humor :p |
OT: Har du bytt nationalitet ? ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är pengar jag bara kan drömma om... har jag berättat att jag haft inbrott i bilen igen... kul liv. |
synd du
:whip:
börjar bli lite ghetto i väsby du! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är pengar jag bara kan drömma om... har jag berättat att jag haft inbrott i bilen igen... kul liv. |
Vad förvarar du i din bil eftersom du har inbrott hela tiden? Där lär ju inte finnas nåt att sno liksom... Fy fan för folk som inte kan skilja på mitt och ditt :whip: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ScuL
synd du
:whip:
börjar bli lite ghetto i väsby du! |
OT:
hehe, har inte väsby alltid varit ett ghetto? :p
Asså det där med bilen steve...måste ju vara några jävla idioter som vet vem du är?!! Eller kan man ha sånt oflyt som du haft? :eek:
Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag vore du, hade inte pallat att ha kvar biljäveln tror jag :whip: |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
OT:
hehe, har inte väsby alltid varit ett ghetto? :p |
på westside ja, inte på eastside :cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Vad förvarar du i din bil eftersom du har inbrott hela tiden? Där lär ju inte finnas nåt att sno liksom... Fy fan för folk som inte kan skilja på mitt och ditt :whip: |
OT: Förvaring kostar... Steve fattig...
Väsby är en bra kommun men de bor idioter överallt... inbrott kan man göra vart som helst men jag tror det mesta görs av unga killar under 20... så kallade pojkstreck...
[edit] Läste fel på reveals post... jag förvarar inget i bilen... som sagt det är snor ungjävlar som inte har nåt bättre för sig och fick alldeles för lite kärlek som liten... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
OT: Förvaring kostar... Steve fattig... |
Undrade vad du förvarar i din bil, alltså vad du har för prylar i den som är stöldbegärliga... Lär väl nästan kvitta iofs, "coolt" att göra inbrott säkert :rolleyes:
on topic igen:
Varför inte göra en lista med vilka som ska med i vanlig ordning? Lättare att få överblick då ju :)
edit: såg nu att där fanns en, sorry :p |
|
|
| Pjox |
| En sak jag bara måste göra är att köpa hagelslag så om nån vet vart det ligger, kanske en mataffär? i amsteradm så får nån gärna förklara :p för jag kan inte åka till holland utan att komma tillbaka utan hagelslag så ere bara :D |
|
|
| Vizay |
vilken/vilka av dom där affärerna ligger närmst/lättillgängligast från stationen man anländer vid när man åker tåg från utrecht? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Vizay
vilken/vilka av dom där affärerna ligger närmst/lättillgängligast från stationen man anländer vid när man åker tåg från utrecht? |
Om du klicker på 'toon kaart' får du en karta över affären och staden.
Den på 'Stationsplein' (Stationstorget) är antagligen närmast :D
Annars kan du försöka hitta den på Damrak som är stora gatan ner till Dam. |
|
|
| mr_fisken |
| Vad har vatten kostat (för jag antar att det kostar) inne på te tidigare samt vad kostar alkohol i övrig inne på evenemanget?:conf: |
|
|
|
|