|
Trance Energy 2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Hauken |
Hur länge kommer det finnas biljetter kvar hos Basiqair ? :S Dom borde väl sätta in extra TE-helgen eller? kan tänka mig det är hyffsat tryck då..
Iaf, kollade flygtider nu. Fredagsflygen gick bara tidigt på morgonen då medans torsdagens gick på kvällen.. kommer det komma fler tider tror ni? (Funkar inte med tåg från nordland annars vettni.. :( )?
Nån som har nån aning om hur lång tid det tar att åka ut till Skavsta förresten? |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by Dioxys
Tyckte lite synd om dig faktiskt förra året Jeremy :( Du fick aldrig som du ville därinne förra året...
(...) |
Mjaa :( Såg ju bara max 20 min av Pavo o Max B Grant tyvärr ;S .. Blev ju dessutom typ mordhotad av en holländare där inne (på hardstage) när han råkade hamna i kanten på ett kort jag tog :nervous:
Menmen...trivdes ju bra på main så! :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Hauken
Hur länge kommer det finnas biljetter kvar hos Basiqair ? :S Dom borde väl sätta in extra TE-helgen eller? kan tänka mig det är hyffsat tryck då.. |
har aldrig sett en slutsåld flyg till eller från sverige
| quote: |
Iaf, kollade flygtider nu. Fredagsflygen gick bara tidigt på morgonen då medans torsdagens gick på kvällen.. kommer det komma fler tider tror ni? (Funkar inte med tåg från nordland annars vettni.. :( )? |
det finns bara dessa tider som syns på sidan..
| quote: |
Nån som har nån aning om hur lång tid det tar att åka ut till Skavsta förresten? |
90 minuter från Stockholms Centralen. |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by ScuL
har aldrig sett en slutsåld flyg till eller från sverige
(...) |
:haha: :haha: :haha:
Hejja Sverige! |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Hauken
Nån som har nån aning om hur lång tid det tar att åka ut till Skavsta förresten? |
som scula sa, ca. 90 minuter med flygbuss från centralen eller ca. 60 min med bil :)
om jag inte får tag på tc-biljetter så tänker jag nog flyga ner iaf, vill inte missa den här linan :D |
|
|
| Pjox |
Vill till TE så ska frösöka fåtag på TC-biljett får jag inte tag på någon av deras biljetter vetefan om jag har råd att åka på något annat sätt, får se hur det blir. :confused: :(:sadgreen:
Sen kanske jag måste leta nån som kan åka med mig, som inte springer ifrån mig på en gång :p |
|
|
| Hauken |
90 min..! Trodde det gick på 20 typ :S
Hur lång tid från Norr/Nyköping C då? (Menar den tågstationen som ligger närmast skavsta.. kommer bara inte ihåg iaf det var norr eller nyköping.) |
|
|
| ScuL |
| Ingen aning det är inte med flygbussen. Då måste du kolla med lokaltraffiken i Nyköping |
|
|
| Cube |
Hrrm, hoppas man har råd att fara ner efter englandsresan till nyår :/
Har aldrig varit på TE och detta tillfälle bör ta varas på med tanke på linan :D |
|
|
| Dioxys |
| som sagt innnan också, linan kanske beror på att det är sista TE.. iaf på ett tag |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Dioxys
som sagt innnan också, linan kanske beror på att det är sista TE.. iaf på ett tag |
huh, sista TE? |
|
|
| Dioxys |
| iofs inte officiellt :toothless |
|
|
|
|