return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 
Trance Energy 2005 (pg. 26)
View this Thread in Original format
mr_fisken
quote:
Originally posted by Pjox
Grejen me att inte använda paperskorgar... Fanns det några? Hmmm... Nee... Det är nog grejen från besökarnas sida.


grejen att inte id-t använder det ;)

som du säger, det fanns ju inga
Jeremy H
quote:
Originally posted by RebeL9
Sa ju att Eddie Halliwell ager :))
sjukt bra nar han river loss Dark Alliance - Genetic

Tror inte han lirade den..missade iofs några få minuter av hans set..men visst ägde han! :) Yoji spelade däremot b-sidan på samma skiva.. "Vibration" :crazy:

EDIT: Han kanske spelade den ändå förresten..:conf: Äh, vad vet jag!:p
ScuL
om de placerar papperskorger finns de överallt på slutet
mr_fisken
01-trance_energy_2005-ferry_corsten_live_12-02-2005-1real.mp3
[email protected] msn om nån vill ha:rolleyes:
Jeremy H
quote:
Originally posted by mr_fisken
01-trance_energy_2005-ferry_corsten_live_12-02-2005-1real.mp3
[email protected] msn om nån vill ha:rolleyes:

Den där är från VIP-spelningen :) 13-02 är från mainstage :)
nils
quote:
Originally posted by Jeremy H
o här är ett från Mr Ferry Corsten :)
Man kan tom se vad ferry skrivit på sina CD-Rs :p

(högerklick - spara mål som)
http://www.dance-tunes.com/te2005/trance_energy2005.mov


åh!
va kul att få se oklippt material. nästan roligare än att se det klippta heh.. snyggt med autentiskt ljud
grymt duktiga kameramän också.

verkade som om man missade ngt.. igen :/
ScuL
quote:
Originally posted by mr_fisken
01-trance_energy_2005-ferry_corsten_live_12-02-2005-1real.mp3
[email protected] msn om nån vill ha:rolleyes:


ID&T säljer den för €7,70 på dance-tunes.com :D
Glorie
Fjärde året i rad, det här var höjdpunkten.
forts.


Ma own pics :p

Just det, jag har 10 affischer att ge bort mot porto (11 kr) om det är nån som vill ha. Tog en bild, så här ser den ut.
40x59 cm. Om det är nån som vill ha, skicka ett pm med ämnesrad "TE-affisch" :p Obs, viktigt :D eftersom jag får såååå många pm här. :haha: Om det mot all förmodan blir många som skickar pm har de personer jag känner personligen, första tjing!
mr_fisken
Ett långt och väldigt bra klipp från rank1 på TE finns hos id-t.com eller här http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=4047
Vizay
satan vilket nice klipp med rank 1, 10 på gåshudsskalan ;)
synd bara att man inte hinner se mer av folket på dansgolvet, dom filmade flera gånger med krankameran rakt över där jag å pjox stod men klippen e så snabba eller för långt ifrån filmade för att man ska kunna se om man kom med :p

mr_fisken
hehe jo håller med. jag o kvicket stog fan under kameran i säkert 1-2h när den åkte omkring hela tiden.. synd att det inte verkar bli dvd :(
Jeremy H
Stääväää! Planer på att lägga upp din TE2004 DVD på äääftäääpäään? :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 
Privacy Statement