|
Trance Energy 2005 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
vad du än gör och hur billigt det än blir så åk inte med ryanair. |
va ere för fel på dom nurå? tycker dom är jättebra förutom att man får pröjsa för mat osv på planet men de e ju bara å ta med eget om man vet att man kommer bli hungrig :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Vizay
va ere för fel på dom nurå? tycker dom är jättebra förutom att man får pröjsa för mat osv på planet men de e ju bara å ta med eget om man vet att man kommer bli hungrig :) |
Som ni säkert läst i flertal tidningar så är ju arbetsvillkoren för dom som jobbar där riktigt dåliga. Ryanair har tagit sig vatten över huvudet och har inte råd att ha så många anställda och drar därför ner på dom. Det resluterar i att säkerheten blir sämre, har vid väldigt många tillfällen hänt att dom fått nödlanda för olika småmissar som inte hunnits med på marken. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Enligt tidigare i tråden så kan jag få fram följande:
SWE_TRANCE
tobo99
jeremy1984
Dioxys
Vizay
Pjox
MojjMojj
Funfrock
jofawe
Cube
FredAcler + fru
mr_fisken |
Enligt tråden kan jag få fram att jag ska med oxå :(
snyyyyyyyyyyyyyft
nevars :crazy: kan knappast va lessen för att ha blivit bortglömd när linan e så grym! |
|
|
| jeremy1984 |
| Snart dax att leka paparazzi ScuL? :p |
|
|
| P4z! |
| Kommer någon att filma? Steve? :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Som ni säkert läst i flertal tidningar så är ju arbetsvillkoren för dom som jobbar där riktigt dåliga. Ryanair har tagit sig vatten över huvudet och har inte råd att ha så många anställda och drar därför ner på dom. Det resluterar i att säkerheten blir sämre, har vid väldigt många tillfällen hänt att dom fått nödlanda för olika småmissar som inte hunnits med på marken. |
en intressant sak att komma ihåg i hela den där historien är att det är vad medierna påstod. När dom tillfrågade många av dom anställda så förstod do minte vad dom menade.
Säger inte att du har fel men lita inte fullt ut på vad medierna säger, dom har en tendens att tycka om att spä på sanningen lite extra för att få det att låta värre än det är :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Vizay
en intressant sak att komma ihåg i hela den där historien är att det är vad medierna påstod. När dom tillfrågade många av dom anställda så förstod do minte vad dom menade.
Säger inte att du har fel men lita inte fullt ut på vad medierna säger, dom har en tendens att tycka om att spä på sanningen lite extra för att få det att låta värre än det är :) |
Hade inte skrivit detta om jag inte hade mer källor än typ aftonbladet.
Mor jobbar på en resebyrå och avråder mig att åka med dom av olika anledningar. |
|
|
| jeremy1984 |
"access denied
you have no permission to access this directory" |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Hade inte skrivit detta om jag inte hade mer källor än typ aftonbladet.
Mor jobbar på en resebyrå och avråder mig att åka med dom av olika anledningar. |
ryanair = resebyråernas död
din mamma = vinklad
;)
för övrigt har väl alla flygbolag "nödlandningar" ganska ofta? en simpel liten 18 åring som jag har vart med om det två ggr tex med flygbolag som inte är ryanair... och sen tror jag aldrig att ryanair har haft nån seriöst crash till skillnad från många andra bolag? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
"access denied
you have no permission to access this directory" |
Shiiit..
Vill ni se bilderna får ni ta å logga in ;)
http://olat.mine.nu
logga in som Gäst / Gästen
då kan ni se bilden
| quote: |
Enligt tråden kan jag få fram att jag ska med oxå
snyyyyyyyyyyyyyft
nevars kan knappast va lessen för att ha blivit bortglömd när linan e så grym!
|
Men Jenny då!
Inte har vi väl glömt dig?!
Föressten.. Scul, du vet vad du ska göra nu va?
Dags för att sprida ut lite Spoilerbilder på inredningen nu .. hehe |
|
|
|
|