|
Trance Energy 2005 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Yallah, läs igenom tråden va :p
SWE_TRANCE
tobo99
jeremy1984
Dioxys
Vizay
Pjox
MojjMojj
Funfrock
jofawe
Cube
FredAcler + fru
mr_fisken
Kvicket
Glorie
SteveTranz4ever
JayBee |
treFligt.. då ses vi på bussen :) föresten jag är på buss 2. jag antar att de flesta här är på buss 1.
|
|
|
| Vizay |
| drar iväg nu tillsammans med pjox, ses på bussen!! :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by JayBee
treFligt.. då ses vi på bussen :) föresten jag är på buss 2. jag antar att de flesta här är på buss 1.
|
Jag och tobo99 sitter på buss 2.
Jag är en kort liten sate och tobias är renrakad på skallen :D
Vi stiger på i jönköping så du missar oss nog inte :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by JayBee
treFligt.. då ses vi på bussen :) föresten jag är på buss 2. jag antar att de flesta här är på buss 1.
|
Jag och Esset sitter på buss 1 .. Men oss känner du ju redan :P |
|
|
| mr_fisken |
Steve har du några tips på saker att ta med sig som jag kanske kan tänkas glömma. Har ingen rutin från stora event i holland :rolleyes:
edit: valde platser nu 14a&14b :D |
|
|
| Funfrock |
börjar bli laddad som faan nu! :)
sitter på buss 1, håll utkik efter en rödhårig typ som stiger på i helsingborg! |
|
|
| ScuL |
| finns idioter som säljer TE-biljetter för 100€ nu |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
finns idioter som säljer TE-biljetter för 100€ nu |
Vad kostade de från början? |
|
|
| dbl |
| fy faaan asså.. snacka med en på nätet nu.. och han har vunnit 2 biljetter till en exklusiv fest efteråt där ferry corsten kommer spela för typ 100 pers.. gratis drinkar och så.... varååå tur.. hehe |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Som om inte det är värre :D
Aja, första TA-meetup...förslag någon?
Vi som åker TC buss knäpper väl ett kort direkt efter ankomst (som vanligt) utanför jaarbuers.
Steve, fesk och kvicksilver; när beräknar ni vara i Utrecht?
Jag och tobo99 sitter på TC buss_2 iaf. |
Jag o fiskfan satsar nog på att komma fram runt 20 till Utrecht.
Ska man ta någons nummer eller någe? |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by reveal
Vad kostade de från början? |
35 |
|
|
| jofawe |
ojdå.. en kompis till mig har inte fått de han beställt från id-t så han å hans flickvän står utan biljetter nu, de skulle kommit för 1½ vecka sen :|
Snacka otur.
Men jag påbörjar snart min lilla resa till Ljungby, där jag hoppar på buss 1 i all flärd :P
Tjhihoooo Ragge, Nu draaaaar vi! |
|
|
|
|