return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 
Trance Energy 2005 (pg. 23)
View this Thread in Original format
JayBee
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Yallah, läs igenom tråden va :p

SWE_TRANCE
tobo99
jeremy1984
Dioxys
Vizay
Pjox
MojjMojj
Funfrock
jofawe
Cube
FredAcler + fru
mr_fisken
Kvicket
Glorie
SteveTranz4ever
JayBee

treFligt.. då ses vi på bussen :) föresten jag är på buss 2. jag antar att de flesta här är på buss 1.

Vizay
drar iväg nu tillsammans med pjox, ses på bussen!! :D
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by JayBee
treFligt.. då ses vi på bussen :) föresten jag är på buss 2. jag antar att de flesta här är på buss 1.



Jag och tobo99 sitter på buss 2.
Jag är en kort liten sate och tobias är renrakad på skallen :D
Vi stiger på i jönköping så du missar oss nog inte :)
jofawe
quote:
Originally posted by JayBee
treFligt.. då ses vi på bussen :) föresten jag är på buss 2. jag antar att de flesta här är på buss 1.




Jag och Esset sitter på buss 1 .. Men oss känner du ju redan :P
mr_fisken
Steve har du några tips på saker att ta med sig som jag kanske kan tänkas glömma. Har ingen rutin från stora event i holland :rolleyes:

edit: valde platser nu 14a&14b :D
Funfrock
börjar bli laddad som faan nu! :)
sitter på buss 1, håll utkik efter en rödhårig typ som stiger på i helsingborg!
ScuL
finns idioter som säljer TE-biljetter för 100€ nu
reveal
quote:
Originally posted by ScuL
finns idioter som säljer TE-biljetter för 100€ nu


Vad kostade de från början?
dbl
fy faaan asså.. snacka med en på nätet nu.. och han har vunnit 2 biljetter till en exklusiv fest efteråt där ferry corsten kommer spela för typ 100 pers.. gratis drinkar och så.... varååå tur.. hehe
Kvicket
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Som om inte det är värre :D
Aja, första TA-meetup...förslag någon?
Vi som åker TC buss knäpper väl ett kort direkt efter ankomst (som vanligt) utanför jaarbuers.
Steve, fesk och kvicksilver; när beräknar ni vara i Utrecht?

Jag och tobo99 sitter på TC buss_2 iaf.


Jag o fiskfan satsar nog på att komma fram runt 20 till Utrecht.
Ska man ta någons nummer eller någe?

mr_fisken
quote:
Originally posted by reveal
Vad kostade de från början?

35
jofawe
ojdå.. en kompis till mig har inte fått de han beställt från id-t så han å hans flickvän står utan biljetter nu, de skulle kommit för 1½ vecka sen :|

Snacka otur.

Men jag påbörjar snart min lilla resa till Ljungby, där jag hoppar på buss 1 i all flärd :P

Tjhihoooo Ragge, Nu draaaaar vi!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 
Privacy Statement