return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Trance Energy 2005 (pg. 17)
View this Thread in Original format
Pjox
quote:
Originally posted by jofawe
Då blir det lite folk på det traditionella kortet också då ju ;)

+ try föressten... tror jag?

åhh nej måste jag vara me på kort nu också :p
mr_fisken
quote:
Originally posted by Pjox
åhh nej måste jag vara me på kort nu också :p

usch så hemskt :stongue:
Pjox
quote:
Originally posted by mr_fisken
usch så hemskt :stongue:

Självklart, otänkbart :D
Om man ska vara me på ett kort måste man ju se acceptable ut.. det är jag inte bra på :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Pjox
Självklart, otänkbart :D
Om man ska vara me på ett kort måste man ju se acceptable ut.. det är jag inte bra på :p

[utpressning] Är du inte med på ett SWETA-Goes-To-TE-Kort så visar jag bilden jag har på dig, peter & en barnvagn ;) Osminkad...
[/utpressning]

(vill också med fortfarande :( )
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
[utpressning] Är du inte med på ett SWETA-Goes-To-TE-Kort så visar jag bilden jag har på dig, peter & en barnvagn ;) Osminkad...
[/utpressning]

YES .. så ska det låta!
Pjox
quote:
[/utpressning]

(vill också med fortfarande :( )

hahahahahaha ohh nooo :p
Självklart ska jag vara me på bilden kan ju inte låta dig sprida sånna bilder, när jag är osminkad och allt.. åhh nej ;)
jeremy1984
Här är även en del av tiderna till "Madhouse stage" (om nån nu är intresserad av denna :p)

22.00 - 23:30 Jurgen
23:30 - 01:00 E-Craig
01:00 - 03:15 DJ Jean

Okända:
xx:xx - xx:xx Randy Katana
xx:xx - xx:xx Jochen Miller
xx:xx - xx:xx G-Spott (live)
SteveTranz4ever
Om jag hittar ett flyg med vettiga tider/resedagar för under 1500 så åker jag ner...

Tack vare vissa omständigheter så har jag inte kunnat söka flyg förrän just idag och ju närmare avresedatum desto svårare är det att få bra pris...
jeremy1984
quote:
Om jag hittar ett flyg med vettiga tider/resedagar för under 1500 så åker jag ner...

Tack vare vissa omständigheter så har jag inte kunnat söka flyg förrän just idag och ju närmare avresedatum desto svårare är det att få bra pris...

Klart du ska åka : )
Antar att du redan har kollat KLM osv?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jeremy1984
Klart du ska åka : )
Antar att du redan har kollat KLM osv?

Har sökt på allt tänkbart
ryanair
basiqair
SAS Snowflake
travelstart.se
mrjet.se

Hittar rätt höga eller mycket höga priser och i dom flesta fall dåliga flygtider i samband med flyg T&R via Skavsta och Rotterdam...

mr_fisken
vad du än gör och hur billigt det än blir så åk inte med ryanair.
staz
ahem. har åkt med ryanair 4-5 ggr och det har funkat klockrent var gång.

vadan detta avståndstagande? :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement