return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Trance Energy 2005 (pg. 12)
View this Thread in Original format
Kvicket
quote:
Originally posted by Glorie
bokade precis flygbiljett ner.. :D lörda-tisda...
kanske syns

kommer bli ett jäla springande mellan de olika golven, ja säger då det. :D

Eftersom att jag och mr_fisken ska åka flyg ner på lördag och hem på tisdagen så tror jag chansen (risken? :)) finns att det är samma flyg och då lär vi ses ;)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Glorie
jag menade inte till dig ! jag menade till resten :)

hehe, bara skojar med dig lite :)
St_Andrew
What's with all the hate Glorie? :(
jeremy1984
Baaaah..går ju rykten om att det är inställt? ;S
Ingen info uppe på nån officiell hemsida dock... riktigt kass humor om det här är ett skämt :whip:

EDIT: Det var inte sant som tur är.. Humor från holländska sektionen här på TA tydligen :rolleyes:
Try
jo nästan lika dåligt skämt som när canadensaren skrev om festen som id-t skulle anordna i sverige...
mr_fisken
Igår kostade flyg med basiqair tor 75,58 euro. Idag kostar dom tor 120.58 euro.
Fick bli SAS för 1200kr då naturligtivs.

Någon som har koll på hur stora boxarna på tagsationen i utrecht är samt hur många det är, är det risk att dom är slut om man kommer sent osv.
ScuL
BasiqAir hade ett speciellerbjudande mellan Tisdag (11) och Söndag (16), bara 75 euro.
Vanliga priset är 96 euro, men för att du försökte boka i mindre än en månad innan flygdatumet (som är 12 februari) fick du dyraste priset som är €120.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
BasiqAir hade ett speciellerbjudande mellan Tisdag (11) och Söndag (16), bara 75 euro.
Vanliga priset är 96 euro, men för att du försökte boka i mindre än en månad innan flygdatumet (som är 12 februari) fick du dyraste priset som är €120.

Fan det var det jag kollade in här om dagen och som doter bokade... riktigt billigt.... synd man e sjukt fattig :(
ScuL
Du kan fortfarande spara lite pengar och dra på In Qontrol bussresan.
Den kommer att kosta 1600:- inklusive biljett till festen.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
Du kan fortfarande spara lite pengar och dra på In Qontrol bussresan.
Den kommer att kosta 1600:- inklusive biljett till festen.

Det är pengar jag bara kan drömma om... har jag berättat att jag haft inbrott i bilen igen... kul liv.

St_Andrew
quote:
Originally posted by Try
jo nästan lika dåligt skämt som när canadensaren skrev om festen som id-t skulle anordna i sverige...

:stongue: :stongue:

ni svenskar har ingen humor :p
jofawe
quote:
Originally posted by St_Andrew
:stongue: :stongue:

ni svenskar har ingen humor :p

Kanadensare har ingen aning om hur mycket pengar det kostar att åka ner till det från sverige...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement