|
Trance Energy 2005 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| Det borde iaf inte vara någon stor problem, biljetförsäljningen går rätt seg |
|
|
| jeremy1984 |
Kul med 0.25Mbit hos mamma.. kommer ta 3 år innan jag fått hem filmerna på hemsidan! :whip:
TE är rätt snart när man tänker efter.. har inte tänkt på det alls faktiskt :clown: |
|
|
| Pjox |
ohh jag längtar.
Det ända jag inte längtar till är dagarna innan då jag måste bestämma va jag ska ha på mig :p |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by n0bben
alvtröja och glowsticks funkar
hoho :cool: |
hmm endast? ;) :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by n0bben
alvtröja och glowsticks funkar
hoho :cool: |
De e ju synd att du testar dina glowsticks redan nu, dom har väl en brinntid på några timmar bara :toothless höhöhö...
Fan jag e sugen på att åka... billigaste flyg jag hittat är för 1681:-
Har fan inte råd :( Funderar på att starta ett "90 konto" och samla in pengar för välgörande ändamål... |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
De e ju synd att du testar dina glowsticks redan nu, dom har väl en brinntid på några timmar bara :toothless höhöhö...
Fan jag e sugen på att åka... billigaste flyg jag hittat är för 1681:-
Har fan inte råd :( Funderar på att starta ett "90 konto" och samla in pengar för välgörande ändamål... |
TC släpper en "reserv-lista" till en ny buss imorn (den 6e) kl 18 ifall du skulle vinna på lotto ikväll eller så ;) |
|
|
| ScuL |

billigast som finns.
enda problemen är att flyget på söndag går för tidig så måste man ta den på måndag.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
TC släpper en "reserv-lista" till en ny buss imorn (den 6e) kl 18 ifall du skulle vinna på lotto ikväll eller så ;) |
Tack men skulle jag vinna på lotto skulle jag flyga ner ;)
Sen har jag åkt den där bussen 2 ggr tidigare + kört bil t&r till Amsterdam så jag e rätt less på de... Enda sättet jag åker buss e om de blir gratis för min del. :D
Ja det där e ju en riktigt jäkla bra pris... men jag skulle gärna betala några hundringar mer för att flyga från Arlanda (7 min hemmifrån) till Schipol och då även kunna flyga normala tider... men men utan pengar kommer man ingen vart i alla fall... |
|
|
| ScuL |
| för mig är Basiqair/Transavia enda alternativet när jag flyger till Sverige bara för att KLM och SAS frågar mer än 200 euro för ett flyg till Arlanda.. (förstår fortfarande inte värför, när man boker från Sverige är det mycket billigare). |
|
|
| Dioxys |
hur blir det nu? kommer några fler från ta ner med den andra bussen eller? vet att swetrance (jare) blev lidande nu.. :/
mäktigt om det blir 2bussar ner! :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
jag å tobo99 har ju bokat buss nr2.
Bara hoppas att den inte blir inställd. |
|
|
|
|