return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 
Trance Energy 2005 (pg. 24)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mr_fisken
Steve har du några tips på saker att ta med sig som jag kanske kan tänkas glömma. Har ingen rutin från stora event i holland :rolleyes:

edit: valde platser nu 14a&14b :D


Paraply så slipper du köpa ett på plats för €5 ;)

Annars är de ju bara de vanliga, pengar, kläder & ett party humör :gsmile:

Vadå valde platser ? Vad flyger ni med ? Jag flyger med Snowflake (SAS), tror inte jag kan göra nåt sånt.
mr_fisken
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Paraply så slipper du köpa ett på plats för €5 ;)

Annars är de ju bara de vanliga, pengar, kläder & ett party humör :gsmile:

Vadå valde platser ? Vad flyger ni med ? Jag flyger med Snowflake (SAS), tror inte jag kan göra nåt sånt.


Paraply la jag till.

Jo det kan du. www.snowflake.se > check in > checka in via internet > checka-in här. Där skriver du in ditt bokningsnummer som du fått i din mail. Där kan du skriva in vart du vill sitta.
I morgon när du ska checka in så finns det en automat som man skriver in bokningsnummret i. Då ska man få en sån där lapp man sätter på väskan och sedan lämnar man väskan på ett särskilt band där det sitter någon och tar emot den. Man kommer på så sätt också före i kön vid incheckningen:)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mr_fisken
Paraply la jag till.

Jo det kan du. www.snowflake.se > check in > checka in via internet > checka-in här. Där skriver du in ditt bokningsnummer som du fått i din mail. Där kan du skriva in vart du vill sitta.
I morgon när du ska checka in så finns det en automat som man skriver in bokningsnummret i. Då ska man få en sån där lapp man sätter på väskan och sedan lämnar man väskan på ett särskilt band där det sitter någon och tar emot den. Man kommer på så sätt också före i kön vid incheckningen:)

Allright.. då har jag plats 15A... bakom er alltså :D Ville ha fönsterplats

Vad händer om man trycker på Check-in sen där under "change seat" ?
mr_fisken
vet inte men om du klickade på en plats och den laddade och du sedan tog stäng så haru platsen.
löser sig i annat fall men nu har du checkat in. ses i morn
jofawe
ingne eftersnackstråd?
dåligt ;)


Jävlar vilken fest det var!
jofawe
MINA BILDER!!!


http://olat.mine.nu
Logga in med TranceClubber / trance
P4z!
helskön fest, J00F och Rank 1 var bäst, Yoji avslutade det hela med skön hårdtrans :)

Här är ett videoklipp från J00F's spelning

(vänsterklick) http://s27.yousendit.com/d.aspx?id=...PU3P1NV7RW89262
jeremy1984
o här är ett från Mr Ferry Corsten :)
Man kan tom se vad ferry skrivit på sina CD-Rs :p

(högerklick - spara mål som)
http://www.dance-tunes.com/te2005/trance_energy2005.mov


Hade en riktigt riktigt rolig helg!
Favoriterna var nog Eddie, Yoji o J00F! Stort plus till Gelderen oxå :)
SWE_TRANCE
Kan bara hålla med om att helgen va super, fast att man gick lite mer än vad som va planerat i Amsterdam :) När ska vi lära oss vart Cyberdog ligger...ska det va så jävla svårt :D
Blev lite sur på servitören för att han garvade när jag bad om ketchup till min pasta..wtf! :p

Festen i sig var helt grym, Ferry, j00f och Yoji va bäst.
Hoppas nu bara att dom släpper seten, för dom bara måste jag ha!
jofawe
jag måste bara säga att jag är GRAVT besviken över att det inte blev något TA kort iår ... DÅÅÅÅLIG stil folk.. dåååålig!

SteveTranz4ever
Så där då... kom precis hem från Arlanda...

Hade en riktigt skoj natt på TE såklart, 1½ timme film har jag från de hela som de lär bli nåt av men de kanske tar sin tid.
Sprang mest runt solo, dessa hann jag med innan jag ledsnade på att ta mig fram i folkmassan.
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank1
AVB
Ferry Corsten
Johan Gielen
Yoji Biomehanika
M.I.K.E. (som för övrigt morsade på mig i samma sekund jag dök upp,snacka iof med han när han var i Sverige)
Filterheadz
Marco V




Försökte du styra upp nåt jofawe ? styra upp nåt jofawe ? :toothless


Imorrn (tis.) ska jag slänga upp mina bilder...

Stonefields & LillaCs bilder finns redan uppe
http://www.liquidsunset.org :gsmile:


TC Bussarnas folk !
RebeL9
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Hade en riktigt skoj natt på TE såklart, 1½ timme film har jag från de hela som de lär bli nåt av men de kanske tar sin tid.
Sprang mest runt solo, dessa hann jag med innan jag ledsnade på att ta mig fram i folkmassan.
Ronald van Gelderen
Judge Jules & Eddie Halliwell
Rank1
AVB
Ferry Corsten
Johan Gielen
Yoji Biomehanika
M.I.K.E. (som för övrigt morsade på mig i samma sekund jag dök upp,snacka iof med han när han var i Sverige)
Filterheadz
Marco V


du filma alla de dar men inte J00F? :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 
Privacy Statement