return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Trance Energy 2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hauken
va va va? Dålig säkerhet på TE?

Blev väldigt positivt överraskad av säkerheten på Mysteryland, trodde inte alls den skulle vara så bra. Dom sökte oss noga och kollade ryggsäckar mm. Mkt vakter ute lite överallt också.

TE är iaf planerat att 1; Bila till 5 personer eller 2; Tåg + flyg iaf färre/fler är sugna på att åka ner.

Skulle igentligen hellre åka till Innercity men pengar och sånt ni vet.. :(
Dioxys
då ska vi inte snacka om säkerheten på sensation : ) men vi såg väl inte direkt ut som några terrorister :rolleyes: :stongue:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Dioxys
då ska vi inte snacka om säkerheten på sensation : ) men vi såg väl inte direkt ut som några terrorister :rolleyes: :stongue:


Grejjen är att ser du ut som enterrorist så är du en i mängden på dessa fester :D Inkl vi Svenskar som kommer på besök :D
jofawe
men nu snackar vi om säkerheten INNAN eventet.
Kolla i TE2004 tråden så ser ni bilder från när Scul var och myste runt i lokalen innan å avslöjade massa hemlisar för oss.

Han gick ju bara RAKT in när de byggde scen o allt.. lätt å stoppa in en bomb där ju.

Sen på Sensation, vi var ju "the swedish group" ju ;)
De kollade inte oss alls.. haha
SWE_TRANCE
På TE när jag gick in hade jag i byxorna;
2 doser snus
1 mobiltelefon
1 plånbok
1 flaska vatten

Personen som muddrade mig ville inte se nånting.
Han sa bara "OK"..
Sen vare party :D

Liten flashback: Theme TE2004..ojojoj..damn!
mr_fisken
Vad kostade det att åka buss dit med tc? samt vilken tid kommer man fram?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mr_fisken
Vad kostade det att åka buss dit med tc? samt vilken tid kommer man fram?


Sist kostade det ca.1400 har jag för mig, detta pris inkluderar en entrébiljett... vi åkte väl runt 18:00 från Linköping och resan tog ca.15 timmar till Utrecht...
jeremy1984
Hur hårda dom är när man går in är vääääldigt olika!
På TE2004 hittade de faktiskt Lillan's (@TC) kamera innanför hennes strumpa :nervous:
Själv lyckades jag smuggla in min kamera genom att ha den på ett välplacerat ställe :p
jofawe
quote:
Originally posted by jeremy1984
Själv lyckades jag smuggla in min kamera genom att ha den på ett välplacerat ställe :p


Jag med ;)
Han vart mer intresserad av min plånbok (som är ett smartcase)
ScuL
quote:
Originally posted by jofawe
Jag med ;)
Han vart mer intresserad av min plånbok (som är ett smartcase)


iofs
de brukar smuggla xtc in där

Scintilla
så synd att det är den 12 feb. hade hoppats på sista helgen i januari... då hade jag ju kunnat följa med :(

nåja, man kan inte få allt här i världen. ha så kul alla ni som åker :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by jofawe
Jag med ;)
Han vart mer intresserad av min plånbok (som är ett smartcase)


kanske inte har sånna i holland? alla här är iaf superinponerade av mitt smartcase :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement