|
Trance Energy 2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hauken |
va va va? Dålig säkerhet på TE?
Blev väldigt positivt överraskad av säkerheten på Mysteryland, trodde inte alls den skulle vara så bra. Dom sökte oss noga och kollade ryggsäckar mm. Mkt vakter ute lite överallt också.
TE är iaf planerat att 1; Bila till 5 personer eller 2; Tåg + flyg iaf färre/fler är sugna på att åka ner.
Skulle igentligen hellre åka till Innercity men pengar och sånt ni vet.. :( |
|
|
| Dioxys |
| då ska vi inte snacka om säkerheten på sensation : ) men vi såg väl inte direkt ut som några terrorister :rolleyes: :stongue: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dioxys
då ska vi inte snacka om säkerheten på sensation : ) men vi såg väl inte direkt ut som några terrorister :rolleyes: :stongue: |
Grejjen är att ser du ut som enterrorist så är du en i mängden på dessa fester :D Inkl vi Svenskar som kommer på besök :D |
|
|
| jofawe |
men nu snackar vi om säkerheten INNAN eventet.
Kolla i TE2004 tråden så ser ni bilder från när Scul var och myste runt i lokalen innan å avslöjade massa hemlisar för oss.
Han gick ju bara RAKT in när de byggde scen o allt.. lätt å stoppa in en bomb där ju.
Sen på Sensation, vi var ju "the swedish group" ju ;)
De kollade inte oss alls.. haha |
|
|
| SWE_TRANCE |
På TE när jag gick in hade jag i byxorna;
2 doser snus
1 mobiltelefon
1 plånbok
1 flaska vatten
Personen som muddrade mig ville inte se nånting.
Han sa bara "OK"..
Sen vare party :D
Liten flashback: Theme TE2004..ojojoj..damn! |
|
|
| mr_fisken |
| Vad kostade det att åka buss dit med tc? samt vilken tid kommer man fram? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Vad kostade det att åka buss dit med tc? samt vilken tid kommer man fram? |
Sist kostade det ca.1400 har jag för mig, detta pris inkluderar en entrébiljett... vi åkte väl runt 18:00 från Linköping och resan tog ca.15 timmar till Utrecht... |
|
|
| jeremy1984 |
Hur hårda dom är när man går in är vääääldigt olika!
På TE2004 hittade de faktiskt Lillan's (@TC) kamera innanför hennes strumpa :nervous:
Själv lyckades jag smuggla in min kamera genom att ha den på ett välplacerat ställe :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Själv lyckades jag smuggla in min kamera genom att ha den på ett välplacerat ställe :p |
Jag med ;)
Han vart mer intresserad av min plånbok (som är ett smartcase) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag med ;)
Han vart mer intresserad av min plånbok (som är ett smartcase) |
iofs
de brukar smuggla xtc in där |
|
|
| Scintilla |
så synd att det är den 12 feb. hade hoppats på sista helgen i januari... då hade jag ju kunnat följa med :(
nåja, man kan inte få allt här i världen. ha så kul alla ni som åker :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag med ;)
Han vart mer intresserad av min plånbok (som är ett smartcase) |
kanske inte har sånna i holland? alla här är iaf superinponerade av mitt smartcase :D |
|
|
|
|