|
Trance Energy 2005 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
Hm. det är fortfarande höst här .. men antagligen är det detsamma i Sverige när jag kollar på nyheterna o. vädret.
Regn har vi ibland.. man vet aldrig |
|
|
| Dioxys |
| något jag skulle vilja göra är duscha innan man går till TE, några tips på vad man kan göra? hotell verkar lite dyrt :/ |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Dioxys
något jag skulle vilja göra är duscha innan man går till TE, några tips på vad man kan göra? hotell verkar lite dyrt :/ |
Håller med, jag var riktigt sliten sist efter allt jävla regn och en heldag i Amsterdam :/
Har för mig att en del från TC duschade i någon närliggande simhall i Utrecht 2003? |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Håller med, jag var riktigt sliten sist efter allt jävla regn och en heldag i Amsterdam :/
Har för mig att en del från TC duschade i någon närliggande simhall i Utrecht 2003? |
Skulle verkligen oxå behöva en dusch innan eventet..
Jag har för mig dom sa att dom plankat in i simhallen 2003..:p men är inte säker :)
Borde det inte finnas duschar som kostar en 10a eller så på stationen? Kanske ínte är så fräscht men.. :rolleyes: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
tjae det är ju ett alternativ, ska tydligen finnas en del sjysta affärer å sånt där också men jag antar att amsterdam e lite roligare :)
blir väl lite lättare å ta sig runt den här gången iaf nu när man varit där en gång :)
Minns ganska väl hur det e uppbyggt där :) |
Nja, tror det kostade 200kr per person eller nått.. vi är 8 st.
Jag hade iofs bara tänkt ha ett ställe att duscha å fixa sig/förfesta på.
Ungefär som när jag våldgästade JuLLLe å gänget på deras hotell innan Sensation :)
Men jag är PÅ på att gå ut en runda i Amsterdam, är ju nästan van vid den staden nu, har varit där fler gånger än i Helsingfors nu ju :P
Men innan TE förra året så var det ju utmärkt att köra en raggardusch och fixa sig på toaletten på Stationen.. eller?
Bra med boxarna där med föressten.
Nån som har lust att fixa ett VIP eller Press så man kan få in sin kamera? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by jofawe Men innan TE förra året så var det ju utmärkt att köra en raggardusch och fixa sig på toaletten på Stationen.. eller?
Bra med boxarna där med föressten. |
Det var väl okej med toaletten där, men jag kan ju säga att jag hellre duschar om det finns möjligheter till det någonstans :)
Jag är ingen kille som är så förtjust i "raggarduscher" precis ;) :p
Aja, det blir nog bra i vilket fall!
Hoppas bara vädret blir bättre denna gången... |
|
|
| mr_fisken |
| Visst finns det biljetter kvar? klickar man på ticketbox.nl så står det vad jag kan se, ingenting om att dom skulle vara slut. Någon som kan med säkerhet säga att det finns biljetter kvar? |
|
|
| EsseT |
HEJSAN ALLA :D angående TE o göra sig iordning :) visst är det suveränt att kunna vara fräsch o så när man ska på ett event =) Själv så fick jag äran att vara hos en trevlig person förra året på TE han finns här :D tack en engång :) Förrra året på SENSATION så får jag vara evigt tacksam till JULLE o DJROB för deras gästfrihet =) helt ovärdeligt :)
Iår ska vi fixa ett hotellrum vi är redan 8 pers :) o jag är medräknad :D
ANGÅENDE TE BILJETTER:
DE är INTE SLUT Det finns kvar.
När det gäller biljetter till sverige så kommer det att vara löst snart permanent :) Snart så öppnar ID-T sin försäljning i Tyskland o där ifrån ska man kunna köpa biljetter till TE o framtida evenemang :)
Företaget som hjälper till där heter Stageholding o finns i Hamburg
De ska dra igång i Januari inl vad jag har hört men jag vågar INTE svara på om det stämmer förhoppningsvis gör det
Kom ihåg slogan ID-T Germany Tell them we are comming :)
ID-T vad jag har fattat det som så ska de börja sälja sina egna biljetter helt o hållet ....kanske någon kan bekräfta det
Så mina vänner jag hoppas jag har lungat er lite och jag hoppas alla kommer till festen vilken kväll det blir den här gången kommer det att vara rekord med svenskar där nere TRO MIG :) |
|
|
| Glorie |
bokade precis flygbiljett ner.. :D lörda-tisda...
kanske syns
kommer bli ett jäla springande mellan de olika golven, ja säger då det. :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | | Originally posted by Glorie kanske syns |
tsssssss, att du vågar!!!
Klart att "vi syns"!!! |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
tsssssss, att du vågar!!!
Klart att "vi syns"!!! |
jag menade inte till dig ! jag menade till resten :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag menade inte till dig ! jag menade till resten :) |
typ till mig då? :) |
|
|
|
|