|
Trance Energy 2005 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Vad har vatten kostat (för jag antar att det kostar) inne på te tidigare samt vad kostar alkohol i övrig inne på evenemanget?:conf: |
2 euro tror jag.. |
|
|
| ScuL |
allt som är 'default' är 2 euro.
typ vatten, läskedrick, öl.
men vin, stark spritt osv är iofs dyrare |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by ScuL
allt som är 'default' är 2 euro.
typ vatten, läskedrick, öl.
men vin, stark spritt osv är iofs dyrare |
öl 2 euro:crazy:
är ju tokigt så fall |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
öl 2 euro:crazy:
är ju tokigt så fall |
Var inte orolig, du tror väl inte att du får en 50cl mugg :stongue:
Små jävla muggar med bara hälften uppfyllt med öl, det kallar jag dåligt! Men men, jag drack tillräckligt med Smirnoff Ice på Burger King före festen så jag klarade mig ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Var inte orolig, du tror väl inte att du får en 50cl mugg :stongue:
Små jävla muggar med bara hälften uppfyllt med öl, det kallar jag dåligt! Men men, jag drack tillräckligt med Smirnoff Ice på Burger King före festen så jag klarade mig ;) |
smirnoff ice på burger king :eek:
vafan.. varför finns inte det häääääääääär.. hahahaha
förfest på burger king. nån som ska med?? :p |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by dbl
smirnoff ice på burger king :eek:
vafan.. varför finns inte det häääääääääär.. hahahaha
förfest på burger king. nån som ska med?? :p |
Självklart :D
Jag o fisken kommer iaf till Utrecht runt 20.00 med tåg.
Vore skoj att träffa lite folk från TA o TC innan det börjar. |
|
|
| Dioxys |
| sist hade dem en kran vid ingången som gick alldeles utmärkt att använda |
|
|
| jofawe |
| Jag ska nog ha förfest på vårt hotellrum :P |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
OT: Har du bytt nationalitet ? ;) |
haha, jamenvisst, skaffa kanadensiskt medborgarskap i veckan ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
haha, jamenvisst, skaffa kanadensiskt medborgarskap i veckan ;) |
innebär det att hela ditt huvud från munnen och uppåt kommer röra sig när du pratar, så som i Southpark? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
:stongue: :stongue:
ni svenskar har ingen humor :p |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
haha, jamenvisst, skaffa kanadensiskt medborgarskap i veckan ;) |
Aaaand allready beeing cocky about it... So Canadian ;)
| quote: | Originally posted by Kvicket
Självklart :D
Jag o fisken kommer iaf till Utrecht runt 20.00 med tåg.
Vore skoj att träffa lite folk från TA o TC innan det börjar. |
Kom osökt in och tänka på när vi vart på samma club flera gånger i Sthlm... har inte sett dig än :D |
|
|
| Kvicket |
| quote: | | Kom osökt in och tänka på när vi vart på samma club flera gånger i Sthlm... har inte sett dig än :D |
mm ... du ska inte till TE alltså? :/
Har nog varit på samma club typ 10 gånger ja ^_^ |
|
|
|
|