|
Trance Energy 2005 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| usch, jag toklängtar :( |
|
|
| jeremy1984 |
| Infon för resa med TC är uppe nu för er som missat det :) |
|
|
| jeremy1984 |
Så, nu har jag bokat resa o biljett med TC! :)
För övrigt så tog alla platser slut på 16 minuter :p
Nån mer som bokade? |
|
|
| Funfrock |
| kunde inte låta bli att boka en plats på TC-bussen :) |
|
|
| jeremy1984 |
jeremy1984
Dioxys
Funfrock
mer? :) |
|
|
| jofawe |
lilla jofawe såklart med :)
kul att TCbussen tog slut efter 12 minuter .. inte dåligt riv det! |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
jeremy1984
Dioxys
Funfrock
mer? :) |
+
Vizay
Pjox |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by jofawe
lilla jofawe såklart med :)
kul att TCbussen tog slut efter 12 minuter .. inte dåligt riv det! |
! två bussar kanske?! |
|
|
| Hauken |
Blir inge TE för mig iaf :( Blir för dyrt.. :/
Men det blir kryss med mondaybar istället :D !!
Ha så kul alla ;) Fan vad man hade velat se Biomehanika :( |
|
|
| Cube |
+1 till :)
Dock inte helt saker pa att jag kommer med eftersom det ar lite problem med betalningen.. sitter i enland :/ Hoppas de gar enda, annars far jag val boka om eller nat. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
! två bussar kanske?! |
Förhoppningsvis!!
Åkte å lämnade posten kl 18.00 i tisdags, kom tillbaka 18.15 å då var skiten slut. Så typiskt...
Men det kan nog kanske bli 2 bussar, bara att hoppas! |
|
|
|
|