|
Trance Energy 2005 (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| jeremy1984 |
RebeL9: Du som verkar gilla J00F (o allt annat på JOOF recordings).. J00F lirade en riktigt skön remix av "hey boys, hey girls" i lördags.. Du har ingen aning om vilken det kan ha varit?
Sen så spelade Gelderen en låt som hade vocalsen "funky state of mind" som var tokskön.. nån som kan IDa den? :) |
|
|
| Funfrock |
Börjar långsamt komma till liv igen, hyar varit en underbar helg :)
Festens höjdpunkter var helt klart marco v, yoji och ferry (när han lirade på lilla golvet i chillen). |
|
|
| Kvicket |
Fan att man inte hade tid att vara överallt :D
De man såg mer eller mindre var: M.I.K.E, (väldigt kort)Roland, Eddie o Jules, Filterheadz, Rank 1, Armin, Ferry, Gielen o Yoji.
Var alltså lite försök till att mixa dansgolv i början men sen orka vi inte :O
Helt sjukt roligt var det iaf och iaf jag gillade att det var hårdare än jag trodde, de som överaskade mest positivt på mig var Gielen och framför allt Yoji, gillar när djn showar lite för publiken. Skoj att Gielen lirade hårdare än vanligt.
Efter många om och men i Amsterdam så hittade vi Cyberdog, Steves beskrivning "det ligger någonstans nära det enda stora torget" tog oss tyvärr inte så långt :D
fisken köpte en del smaskiga lps som han säkert redogör för senare, själv köpte jag Tiesto in concert 2004. |
|
|
| Vizay |
festen va lika najs som förra året imo. Enda osm va tårkigt va att dom hade återanvänt det mesta av ljuset på mainstage, kändes lite B.
va gäller dj's så hängde jag nog bara på mainfloor eller vilade i "chillen" som också sög fatalt. :p
Eddie va nog absoluta höjdpunkten för mig, jävlar va han rockade dansgolvet :D honom vill jag absolut se mer av i framtiden :D |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by Funfrock
(...)
Lasern+discokulorna på InCharge golvet ägde :)
|
Ljuset på "In Charge" var 10ggr bättre än main.. sååå läckert när alla lasrar speglades mot väggen av discokulor! :crazy: Riktigt snygga animationer på storbildsskärmarna där inne oxå! |
|
|
| FredAcler |
| Ja, det var helt klart med "drag" på ljuset in på In Charge-golvet, men det var ju inte direkt trist på main heller :):) |
|
|
| mr_fisken |
Ahh kom hem i natt och har jobbat hela dagen men nu kan man äntligen kolla bilder och varva ner.
Mitt första stora event och det var riiiiktigt skoj :rolleyes:
Eddie och Yoji var riktigt riktigt bra tycker jag. Tyckte inte Ferry passade in riktigt med sitt något lugnare tempo. Var ju rätt hårt i allmänhet så kom han där och sinkade ner. Tur att johan styrde upp det :D
Eufori när Armin spelade Ridgewalkers - find (kyau vs albert remix)
Nu är det bara att gå o invänta sensation white :wtf: |
|
|
| Pjox |
Hmm... Första trance energy.
Va sjukt stort det var :eek: visst jag visste att det var stort men oj.
Och kalt vare också :p
Jag hade nog lite för höga förväntningar. Sen har jag även kommit fram till att vanlig trance inte kan hålla mig vaken en hel natt. Men om man bortser från det jag har klagat på så tycker jag det va väldans nice. Lite småskoumt känndes det bara att slänga skräpet på golvet och inte i nån papperskorg :p
Yoji va iaf klart bäst enligt mig. Dessutom såg han roligast ut :D |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Pjox
Hmm... Första trance energy.
Va sjukt stort det var :eek: visst jag visste att det var stort men oj.
Och kalt vare också :p
Jag hade nog lite för höga förväntningar. Sen har jag även kommit fram till att vanlig trance inte kan hålla mig vaken en hel natt. Men om man bortser från det jag har klagat på så tycker jag det va väldans nice. Lite småskoumt känndes det bara att slänga skräpet på golvet och inte i nån papperskorg :p
Yoji va iaf klart bäst enligt mig. Dessutom såg han roligast ut :D |
Lyssnar man på ferry/armin i 9h blir man nog trött. Man måste typ ha musik som håller farten uppe (yoji) :D
fattar verkligen inte grejen med att inte använda papperskorgar, även om inte alla använder det så slipper man klättra i drivor med skräp.
Hur som helst var det helt otroligt skoj och en underbar upplevelse :gsmile: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
fattar verkligen inte grejen med att inte använda papperskorgar, även om inte alla använder det så slipper man klättra i drivor med skräp.
|
Grejen me att inte använda paperskorgar... Fanns det några? Hmmm... Nee... Det är nog grejen från besökarnas sida. |
|
|
| RebeL9 |
Sa ju att Eddie Halliwell ager :))
sjukt bra nar han river loss Dark Alliance - Genetic |
|
|
|
|