|
Trance Energy 2005 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| rikard |
| quote: | Originally posted by jofawe
ja jävlar.. fast.. ändå inte :)
rent tidsmässigt sett så är det ju först på Lördag det smäller :P |
Jo, tänkte på det efteråt. Men hur ska vi säga då? Imorgon tänds stubinen? :thepirate
Sitter alla SWETA's (exklusive dem *host*mobbade*harkel* som inte hänger med TC-bussarna) på buss nr1? Ser fram emot Steve's DVD :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by rikard
Jo, tänkte på det efteråt. Men hur ska vi säga då? Imorgon tänds stubinen? :thepirate
Sitter alla SWETA's (exklusive dem *host*mobbade*harkel* som inte hänger med TC-bussarna) på buss nr1? Ser fram emot Steve's DVD :) |
absolut .. ser också fram emot den :)
föressten.. finns det möjlighet att få en egen kopia på den?
Om du vill kan du få en dvd-r av mig.. köpte billigt tillsammans med några kompisar.. 3kr st ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Efter helgen kommer jag grejja nedladding för DVD *img.
Tears kommer att få en första DVDR av mig så den visas på den buss som han sitter på.
Det är ju inte mer material på denna DVD version utan bara bättre kvalle samt DVD menyer &
Trance Energy theme låten "Svenson - Sunlight Theory" videon som TMF gjorde...

 |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Efter helgen kommer jag grejja nedladding för DVD *img.
Tears kommer att få en första DVDR av mig så den visas på den buss som han sitter på.
Det är ju inte mer material på denna DVD version utan bara bättre kvalle samt DVD menyer &
Trance Energy theme låten "Svenson - Sunlight Theory" videon som TMF gjorde... |
Woohoo :) Buss nr.1 såklart!
Ser fram emot DVDn! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Efter helgen kommer jag grejja nedladding för DVD *img.
Tears kommer att få en första DVDR av mig så den visas på den buss som han sitter på.
Det är ju inte mer material på denna DVD version utan bara bättre kvalle samt DVD menyer &
Trance Energy theme låten "Svenson - Sunlight Theory" videon som TMF gjorde...

|
Du vet att jag är rätt imponerad av dig .. du är en fantastisk människa stefan :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Du vet att jag är rätt imponerad av dig .. du är en fantastisk människa stefan :D |
Tack mannen ! Det var väldigt snällt sagt :gsmile:
En ganska rolig sak är att Kvicket, Mr Fisken, Kenny från Liquidsunset, hans polare och jag har alla lyckats hamna på samma flight ner till Holland :toothless |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tack mannen ! Det var väldigt snällt sagt :gsmile:
En ganska rolig sak är att Kvicket, Mr Fisken, Kenny från Liquidsunset, hans polare och jag har alla lyckats hamna på samma flight ner till Holland :toothless |
äsch då.. lite uppmuntring skadar aldrig ;)
Haaha.. typiskt.. inget 10000milars med flygvärdinnan då? ;) |
|
|
| jofawe |
lite annorlunda upplägg alltså.. mot förra året :)
Scul, hur går det med spionbilderna? ;) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tack mannen ! Det var väldigt snällt sagt :gsmile:
En ganska rolig sak är att Kvicket, Mr Fisken, Kenny från Liquidsunset, hans polare och jag har alla lyckats hamna på samma flight ner till Holland :toothless |
Dock så är jag tveksam till det nu ser jag.
Vi åker med SK1553 < är väl flyget? :conf:
07.20 i vilket fall:gsmile: |
|
|
|
|