return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 
Trance Energy 2005 (pg. 20)
View this Thread in Original format
rikard
betyder det att vi måste klä ut oss alltså? :nervous:
dbl
quote:
Originally posted by rikard

ähhh.. vet att du gillar idéen di.. di.. di.... ehm... du har bytt namn :eek: :D :p
jofawe
quote:

japp diox... rickard. ;)
ScuL
quote:
Originally posted by mr_fisken
Jag tittade runt lite i Holländska delen och såg att dom kommenterat listan på antal svenskar som åker till TE.

"Woohooo denken we ff in het vrouwenoverschot gehalte van Zweden. dus 110 geile zweedse wijven die allemaal megageil gaan doen in de Jaarbeus."
Fick det översatt som "woohoo we think in the balance of women (too much women) of Sweden. So 110 horny swedish women who're all gonna act superhorny in the jaarbeurs"

nu vet man varför det är slutsålt:D

du har rätt . det står "woohoo, tänker vi på kvinnanöverskottet i sverige. så 110 kåta svenska tjejer som beter sig megakåta i jaarbeursen" ...
reveal
quote:
Originally posted by jofawe
japp diox... rickard. ;)

Varför har du reggat om dig Rikard? Man kan ju byta sitt nick?
Pjox
quote:
Originally posted by dbl
ähhh.. vet att du gillar idéen di.. di.. di.... ehm... du har bytt namn :eek: :D :p

Ohh ohh nu kanske jag kan lära mig att du heter Rikard och inte Fredrik :p
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by reveal

Antingen så har Swamper varit lite väl dryg eller så bryr han sig inte om antalet posts :)
rikard
quote:
Originally posted by reveal

trött på nicket helt enkelt, orkar inte vänta på approval :rolleyes: men skulle du kunna byta nick på dioxys kontot hade det varit schysst :) då äre lika bra å ta bort det här...

kommer antagligen använda dioxys nicket också, lite för NÄR jag reggade mig mer än antal posts jag har..

haha, jofawe; att du stavar fel trots nicket nu är bortom mig ;)
jofawe
quote:
trött på nicket helt enkelt, orkar inte vänta på approval :rolleyes: men skulle du kunna byta nick på dioxys kontot hade det varit schysst :) då äre lika bra å ta bort det här...

kommer antagligen använda dioxys nicket också, lite för NÄR jag reggade mig mer än antal posts jag har..

haha, jofawe; att du stavar fel trots nicket nu är bortom mig ;)

men ett c hit å dit ... vad gör det :P
finns ingen som kan stava mitt namn rätt ändå :whip:
reveal
quote:
men skulle du kunna byta nick på dioxys kontot hade det varit schysst :) då äre lika bra å ta bort det här...

Jag kan personligen inte göra det, men jag kan be Swamper om att fixa det :)

rikard
det vore uppskattat :)

back to topic: imorgon smäller det!
jofawe
quote:
det vore uppskattat :)

back to topic: imorgon smäller det!

ja jävlar.. fast.. ändå inte :)
rent tidsmässigt sett så är det ju först på Lördag det smäller :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement