|
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
חבר שלי חוגג יום הולדת במסיבה עם מרקוס שולץ
למי שבא להיכנס לרשימות
שישלח לי בפרטי תשם שלו
הבנתי שהכניסה תעלה 70 ש"ח
מה עוד צריך? :) |
|
|
| Huge-A |
אוקי אנשים זה המקום לציין ולאמור לכולם שבאותו יום אני חוגג את יום הולדתי
אז ישר ולעניין :
כל מי שמעוניין להירשם אצלי ליום הולדת מוזמן לפנות אליי
באי סי קיו מסנג'ר או פלאפון למי שיש ..
המחירים הם :
70 ש"ח עד 12 וחצי
80 אחרי
אז אני מחכה לראות את כולם .. |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אוקי אנשים זה המקום לציין ולאמור לכולם שבאותו יום אני חוגג את יום הולדתי
אז ישר ולעניין :
כל מי שמעוניין להירשם אצלי ליום הולדת מוזמן לפנות אליי
באי סי קיו מסנג'ר או פלאפון למי שיש ..
המחירים הם :
70 ש"ח עד 12 וחצי
80 אחרי
אז אני מחכה לראות את כולם .. |
כל מי שנרשם דרכי מקבל גם טיסה לאיביזה
סתם סתם |
|
|
| Glenn-Holmes |
אוי לבושה
לי יש יום הולדת יומיים אחרי האירוע עם מרקוס
אז דברתי עם ימית שעם כל הכבוד ליום הולדת שלי החגיגה הגדולה היא ההגעה של מרקוס ואני לא רוצה לערב אותה עם יום הולדת
אז מקסימום אני יחגוג במועד אחר ... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אוי לבושה
לי יש יום הולדת יומיים אחרי האירוע עם מרקוס
אז דברתי עם ימית שעם כל הכבוד ליום הולדת שלי החגיגה הגדולה היא ההגעה של מרקוס ואני לא רוצה לערב אותה עם יום הולדת
אז מקסימום אני יחגוג במועד אחר ... |
חחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אוי לבושה
לי יש יום הולדת יומיים אחרי האירוע עם מרקוס
אז דברתי עם ימית שעם כל הכבוד ליום הולדת שלי החגיגה הגדולה היא ההגעה של מרקוס ואני לא רוצה לערב אותה עם יום הולדת
אז מקסימום אני יחגוג במועד אחר ... |
אני בטוח שאחרי מה שאתה מתכנן לעשות לכבוד ההופעה שלו הוא יסכים להישאר יומיים... |
|
|
| Huge-A |
קצת מוזר אבל חייב תשובה ..
למה אני רואה באתר הרישמי שסגור למרקוס שולץ גיג גם לחודש הבא בנקסט באותו תאריך ? :crazy:
בכל מקרה כל מי שלא שם לב לפוסט למעלה אני יזכיר שוב .
שישי ה-25 זה היום הולדת שלי ויצא לי כל כך טוב שבאותו יום מרקוס מגיע
אז כל מי רוצה להירשם ולהיכנס ברשימות יום ההולדת שלי מוזמן לפנות אלי בכל דרך .
איסיקיו שלי : 175668476
מסנג'ר : [email protected][/email]
מייל: [email][email protected]
או להתקשר לכל מי שיש את מספר הפלא שלי .
רק בשמחות !!! |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני בטוח שאחרי מה שאתה מתכנן לעשות לכבוד ההופעה שלו הוא יסכים להישאר יומיים... |
הוא טס לאמסטרדם אחרי המסיבה, בשבת |
|
|
| Flotser |
מזל טוב לשניכם =)
...
אם אני ארשום את עצמי ואולי 2,3 חברים ברשימות האלה...
זה יעזור לנו גם מבחינת הגיל? |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Flotser
מזל טוב לשניכם =)
...
אם אני ארשום את עצמי ואולי 2,3 חברים ברשימות האלה...
זה יעזור לנו גם מבחינת הגיל? |
תודה
מה גילך ?
אתה מוזמן לדבר איתי ב- ICQ או מסנג'ר.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
הוא טס לאמסטרדם אחרי המסיבה, בשבת |
זה היה בצחוק אליהו:D
ואדיר זה ב 25.2
הטעות היא באתר של מרקוס |
|
|
| Black Dragon |
אילן רק בשביל לתת לך הרגשה טובה הנה הפתעה בשבילך
אתה מגיע שבוע הבא לנקסט..ואתה אומר שאתה רשום ברשימה של מרקוס שולץ..סבבה? :)
אוהב אותך בחורצ'יק |
|
|
|
|