|
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אוי לי ואבוי לי על ה-3 דפים האלה שקראתי עכשיו....
שחר...
הגרסה של הפלאשים לגייטק היא לדעתי הדבר הכי טוב שלהם
גרסה מדהימה
יותר טוב ממיראג
וזה נוגן
לא ייכנס לויכוח איתך
אתה עדיין לא אוהב מספיק פרוג טראנס כנראה....לצערי
טלטול
אבא מאה זה פרוגרסיב טראנס
גבריאל ודרזדן הם פרוג טראנס
מרקוס שולץ הוא פרוג טראנס
דאוסק?
פרוג טראנס?
give me a break
פרוג האוס בובלה
איזה אלמנטים של טראנס יש בקטעים של דאוסק
אהה והכי חשוב
הגעת לארוע הלא נכון
בארט ואן ויסן עם כל הכבוד לסגנונו....מרקוס פשוט לא מנגן קטעים שלו...פשוט לא...מה לעשות?
בכלל כל הרשימה שציפית...מרקוס לא מנגן את רובם
ורק שיהיה ברור כשאני אומר לא מנגן זה מתייחס לחצי שנה האחרונה...
כנראה שלא היו להם בתקופה הזו קטעים חדשים (סורי אני לא יודע לגבי בארט ואן ויסן בחודשים האחרונים למשל למרות שמאוד התרשמתי מסגנון הפקותיו)
או שהיו ופשוט לא נוגנו |
טוב אז אולי זוי המסקנה המתבקשת - מרקוס השתנה והפך להיות ארמין מס' 2... פעם לפני יותר מחצי שנה שמעתי ממנו גם את בארט וגם את מארק אוטן וגם ג'י פאל...
הוא פשוט עזר את הקו הפרוגרסיבי שלו...וזה חבבבבל... כי זה לא מרקוס שולץ שאני מכיר... טוב אז פשוט מעכשיו אני אתייחס אליו בלי ההתלהבות שהייתה לי לפני כן...
ועכשיו באמת מעצבן שאנשים תופסים ממנו כמלך הפרוג טראנס ואחרי זה שומעים שדאסק זה פרוג האוס...
:wtf: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
טוב אז אולי זוי המסקנה המתבקשת - מרקוס השתנה והפך להיות ארמין מס' 2... פעם לפני יותר מחצי שנה שמעתי ממנו גם את בארט וגם את מארק אוטן וגם ג'י פאל...
הוא פשוט עזר את הקו הפרוגרסיבי שלו...וזה חבבבבל... כי זה לא מרקוס שולץ שאני מכיר... טוב אז פשוט מעכשיו אני אתייחס אליו בלי ההתלהבות שהייתה לי לפני כן...
ועכשיו באמת מעצבן שאנשים תופסים ממנו כמלך הפרוג טראנס ואחרי זה שומעים שדאסק זה פרוג האוס...
:wtf: |
טלטול
מאז שנחשפת לסגנונות אחרים שכחת מה זה אפליפטינג והתחלת לערבב את זה עם פרוגרסיב טראנס צר לי להגיד לך
מרוקס ארמין מספר שתיים
אוייי איזה השוואה מופרכת
פתאום המטומטם שביקש ממרקוס לנגן טיאסטו לא נראה לי כל כך מטומטם
אם אנשים פה חושבים שמרקוס מנגן כמו ארמין אז מה כבר יש לי להגיד?
אם מרקוס מנגן כמו ארמין אז דאסק זה בכלל לא פרוג טראנס
זה גם לא פרוג האוס
זה פולקה שבדית |
|
|
| DJ Alex E. |
אנשים נפלתם על הראש
בארט ואן ויסן זה לא פרוג טראנס?
אני רוצה לראות את הבנאדם שישמע את
bart_van_wissen-one_reason
ויגיד לי שזה לא פרוג טראנס
כנל לגבי דוסק
אז סבבה יש לו גם נגיעות טיפה הואוסיות בקטעים שלו ,אבל קחו לדוגמא
Dousk - Pa Dida
פרוג טראנס במיטבו !!! אמנם הוא קצת
down-tempo
אבל עדיין זה לא הופך את זה להאוס.בדיוק כמו בהרבה קטעים של אוזגור קאן נגיד.הרבה פעמים הביפיאם הוא שמבלבל בין הסגנונות,אבל הוא לא זה שקובע.
תקשיבו לצלילים הקסומים האלה שנשמעים כמו קסילופון....את זה יש רק בפרוג טראנס!אז אולי הפריקאשנס האפריקאים בבייסליין מבלבלים אתכם קצת,אבל אי אפשר להתעלם מהברייקדאון הסופר טראנסי של הקטע הזה.
אגב מרקוס היה חורש לפני חצי שנה על הקטע הזה.לא שציפיתי לשמוע את זה במסיבה כי כבר הבנתי שמרקוס שינה כיוון,אבל עדיין....אני מסכים עם סטיבי במאה אחוז.מרקוס בהחלט השתנה.לא הייתי אומר שהוא כמו ארמין,אבל מתחיל להיות דמיון מסויים...
ושמישהו יגיד לי ש
Jose Zamora & C. Nemmo - Phantoms (Dousk Mix)
זה לא האמא של הפרוג טראנס !!! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טלטול
מאז שנחשפת לסגנונות אחרים שכחת מה זה אפליפטינג והתחלת לערבב את זה עם פרוגרסיב טראנס צר לי להגיד לך
מרוקס ארמין מספר שתיים
אוייי איזה השוואה מופרכת
פתאום המטומטם שביקש ממרקוס לנגן טיאסטו לא נראה לי כל כך מטומטם
אם אנשים פה חושבים שמרקוס מנגן כמו ארמין אז מה כבר יש לי להגיד?
אם מרקוס מנגן כמו ארמין אז דאסק זה בכלל לא פרוג טראנס
זה גם לא פרוג האוס
זה פולקה שבדית |
אני מדבר אחרי ששמעתי את הסט שלו ביום שישי + אמרת שזה הקו המוזיקאלי שהוא דוגל בחצי שנה האחרונה => ומזה הסקתי את המסקנה...
לא פחות ולא יותר...
ושים לב לא הוספתי את זה כי אני מתרגז אלא כי כזה הוא נשמע באותו יום שישי... |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by princess cc
חחחחח חמוד!!!!!!:)
אנחנו הצטלמנו????????????? |
בטח שהצטלמנו יא שיכורה חחחחח זה היה בהתחהל שמה ליד העמדה כשהלפרין עוד תיקלט זה היה בדיוק אחרי שאמרתי שמה לצח ולמלטדאון שלום
וואי נמחקת הא חחחח |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אוי לי ואבוי לי על ה-3 דפים האלה שקראתי עכשיו....
שחר...
הגרסה של הפלאשים לגייטק היא לדעתי הדבר הכי טוב שלהם
גרסה מדהימה
יותר טוב ממיראג
וזה נוגן
|
אילן אם גם אתה חושב שמיראג' נוגן אתה טועה ..
ולא יודע אם אתה שמעת את 2 הרמיקסים אבל מה ששנכון מיראג' זה הדבר הבא ..
ואני מדבר על טראק מלא ולא רמיקסים ..
רמיקס תמיד יוצא הבעיה מה המקור שלו .. ;) |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אנשים נפלתם על הראש
בארט ואן ויסן זה לא פרוג טראנס?
אני רוצה לראות את הבנאדם שישמע את
bart_van_wissen-one_reason
ויגיד לי שזה לא פרוג טראנס
כנל לגבי דוסק
אז סבבה יש לו גם נגיעות טיפה הואוסיות בקטעים שלו ,אבל קחו לדוגמא
Dousk - Pa Dida
פרוג טראנס במיטבו !!! אמנם הוא קצת
down-tempo
אבל עדיין זה לא הופך את זה להאוס.בדיוק כמו בהרבה קטעים של אוזגור קאן נגיד.הרבה פעמים הביפיאם הוא שמבלבל בין הסגנונות,אבל הוא לא זה שקובע.
תקשיבו לצלילים הקסומים האלה שנשמעים כמו קסילופון....את זה יש רק בפרוג טראנס!אז אולי הפריקאשנס האפריקאים בבייסליין מבלבלים אתכם קצת,אבל אי אפשר להתעלם מהברייקדאון הסופר טראנסי של הקטע הזה.
אגב מרקוס היה חורש לפני חצי שנה על הקטע הזה.לא שציפיתי לשמוע את זה במסיבה כי כבר הבנתי שמרקוס שינה כיוון,אבל עדיין....אני מסכים עם סטיבי במאה אחוז.מרקוס בהחלט השתנה.לא הייתי אומר שהוא כמו ארמין,אבל מתחיל להיות דמיון מסויים...
ושמישהו יגיד לי ש
Jose Zamora & C. Nemmo - Phantoms (Dousk Mix)
זה לא האמא של הפרוג טראנס !!! |
זהו אני חותם את הויכוח בציטוט של עצמי
MAN THAT WAS FUN !
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אנשים נפלתם על הראש
בארט ואן ויסן זה לא פרוג טראנס?
אני רוצה לראות את הבנאדם שישמע את
bart_van_wissen-one_reason
ויגיד לי שזה לא פרוג טראנס
כנל לגבי דוסק
אז סבבה יש לו גם נגיעות טיפה הואוסיות בקטעים שלו ,אבל קחו לדוגמא
Dousk - Pa Dida
פרוג טראנס במיטבו !!! אמנם הוא קצת
down-tempo
אבל עדיין זה לא הופך את זה להאוס.בדיוק כמו בהרבה קטעים של אוזגור קאן נגיד.הרבה פעמים הביפיאם הוא שמבלבל בין הסגנונות,אבל הוא לא זה שקובע.
תקשיבו לצלילים הקסומים האלה שנשמעים כמו קסילופון....את זה יש רק בפרוג טראנס!אז אולי הפריקאשנס האפריקאים בבייסליין מבלבלים אתכם קצת,אבל אי אפשר להתעלם מהברייקדאון הסופר טראנסי של הקטע הזה.
אגב מרקוס היה חורש לפני חצי שנה על הקטע הזה.לא שציפיתי לשמוע את זה במסיבה כי כבר הבנתי שמרקוס שינה כיוון,אבל עדיין....אני מסכים עם סטיבי במאה אחוז.מרקוס בהחלט השתנה.לא הייתי אומר שהוא כמו ארמין,אבל מתחיל להיות דמיון מסויים...
ושמישהו יגיד לי ש
Jose Zamora & C. Nemmo - Phantoms (Dousk Mix)
זה לא האמא של הפרוג טראנס !!! |
אם כבר מרקוס שינה כיוון זה יותר לכיוון של הפרוגרסיב
אבל מה אני מתווכח....
אתם בטח כבר לא זוכרים מה היה שישי
תשקישבו לאיזה תוכנית מהחודש האחרון לא משנה איזה
תבינו איפה מרקוס עומד היום.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אוי לי ואבוי לי על ה-3 דפים האלה שקראתי עכשיו....
שחר...
הגרסה של הפלאשים לגייטק היא לדעתי הדבר הכי טוב שלהם
גרסה מדהימה
יותר טוב ממיראג
וזה נוגן
לא ייכנס לויכוח איתך
אתה עדיין לא אוהב מספיק פרוג טראנס כנראה....לצערי |
סלח לי
לדעתך זה הדבר הכי טוב שלהם ולדעתך זה יותר טוב ממיראג'
!!!!!!
בגלל זה אני לא אוהב מספיק פרוג?
חאלס לשפוט דברים לפי הדעה שלך רק ולפי העין שלך
!!
"טוב אני אהבתי את ג'ייטק אז שמע מרגע זה והלאה אתה כבר לא אוהב פרוג מספיק כי הדעה שלך שונה משלי"
בפעם השניה היום - אתה בן 22 או בן 14?
ותכף אני הולך להזכיר את נושא הגיל שוב..
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא היית
אז למה סתם?
הקהל של נקסט נהנה מאוד תודה רבה זה ממשראיתי בפעמים שהבטתי אחורה..
ועל אף שגם אני יכול להעלות במוחי כמה קטעים שרציתי שיהיו אין לי כל תלונות על סט אדיר
מובן שאם הייתי יושב בבית הייתי יכול להתלונן על קטעים שלא נוגנו וממש אכזבו את כל הקהל...
אותו קהל מאוכזב היה נראה די מאושר ביום שישי האחרון...
ואם אתה מצפה למשהו מטילט
תרשה לי לשלוח תסט שלהם מהגלובל לפני כחודשיים
אתה תשתין במכנסיים מהסט הזה
תתפלל שזה לא משהם הולכים לנגן פה |
קודם כל מספיק לי לראות טראקליסט כדי לדעת איזה טראקים נוגנו לא?
בקשר לקהל
חיוכים ראית גם אצל טלטול ועובדה שהוא הלא ציפה לסט כזה ממרקוס
זה הייתרון בקהל טוב...גם אם הם לא התלהבו או לא קיבלו מה שציפו הם רקדו וחייכו כי מוזיקה טובה זה מוזיקה טובה!
אני לא אומר שהם לא נהנו אני רק מעלה אופציה..
בכל מקרה אתה מקצין דברים ומתנהג כמו ילד (בפעם השלישית) שנעלב שירדו על השחקנית היפה שהוא דלוק עליה...ואל תתחיל לכתוב שאתה דלוק על מרקוס ..תגיב פעם אחת ברצינות וגם לאדון מרקוס יש צדדים לא מושלמים!
ובקשר לטילט אני אשמח לשמוע |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אילן אם גם אתה חושב שמיראג' נוגן אתה טועה ..
ולא יודע אם אתה שמעת את 2 הרמיקסים אבל מה ששנכון מיראג' זה הדבר הבא ..
ואני מדבר על טראק מלא ולא רמיקסים ..
רמיקס תמיד יוצא הבעיה מה המקור שלו .. ;) |
כל הפוסט התייחסתי לגייטק וכתבתי שהוא יותר ממיראג ובניגוד למיראז הוא נוגן
אני מכיר את מיראז ויודע שהוא לא נוגן
שחר אם ראית טראקליסט איך קבעת לעזאזל שספייס פייר היה הקטע הפרוג היחיד.? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שחר אם ראית טראקליסט איך קבעת לעזאזל שספייס פייר היה הקטע הפרוג היחיד.? |
הקטע עם ספייס פייר ופחות מדי פרוג או יותר מדי פרוג היה בכלל בטרד\פוסט אחר לא? ושם הדגשתי שאני מתבסס על הטיעון של אותו בנאדם שיצאת נגדו וכל כך התפלאת איך הוא מעז להגיד את זה
אז הסברתי לך ואני מסביר שוב שבשביל אותו בנאדם כנראה היה מעט פרוג ומתוך המעט שהיה הוא בחר את ספייס פייר
כל התגובה שלי לגבי המעט פרוג וספייס פייר הייתה מבוססת על הטיעון של אותו בנאדם והדגשתי את זה כבר ואני אומר את זה שוב ובכלל הגבתי על זה מההתחלה כדי להסביר לך למה הוא אמר ככה!
הבעיה היחידה שלי עם הטראקליסט היא שפשוט מרקוס לא ניגן מה שציפיתי
וזה כן מבוסס על דעה שלי ואחרי שראיתי את הטראקליסט
אבל בקטנה תמשיך להתעלם מכל מה שאומרים לך על מרקוס ולהגיד שגם אם הוא ינגן ארדקור עדיין זה היה פרוגרסיב וזה מה שהוא רגיל לנגן בתוכנית שלו ואפילו אם מרקוס לא היה עולה בכלל בגלל הפיגוע עדיין בשבילך הוא בטוח נתן סט פרוגרסיב מצוין כי פשוט על ההזמנה כתוב מרקוס שולץ
כל הכבוד |
|
|
| DJ Alex E. |
תעצרו רגע ותחשבו
ואללה נהיינו מפונקים
חלמנו שיביאו את מרקוס,אז עד שכבר הביאו אותו,אנחנו מתלוננים
וגם אני בין המתלוננים
אז אני אומר נסגור את העניין הזה וזהו
כי סבבה כל אחד מצפה מדיג'יי שינגן משהו ולא תמיד זה עונה על הציפיות,אבל פאק אנחנו מדברים על מארקוס !
מי שעד לפני חודשיים זה היה בגדר חלום לראות אותו בארץ
אז איך אפשר לדבר בכלל על מה הוא שם או לא שם?
הוא שם מספיק קטעי פרוג,אמנם לא את כל הקטעים שאנשים ציפו להם ואמנם הוא לקח דברים שחשבנו שלא נשמע,אבל למי אכפת קיבינימט ! זה לא שהוא שם ברייקביט או פסיכדלי
זה עדיין פרוג עם כל מיני אלמנטים שונים ועדיין הכל נשמע מעודן וטוב אז אני אמור חלאס להתלונן על כל דבר(אני צריך לזכור את זה לגבי עצמי גם כן חח) ועד שכבר זכינו לארח את אחד הגדולים בעולם,מי אנחנו שנשפוט את מה שניגן?
זכינו,שמענו,רקדנו,נהננו ובזה זה נגמר
בלי יותר מדי פרשנויות וניתוחים מיקרוסקופיים |
|
|
|
|