return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 32)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by m0sh
ברייקביט זה לא סגנון!
אבל זה חלק מסגנון

יש
breakbeat house

אבל זה לא סיגנון לבדו נקודה.

breaks
זה בסה"כ קיצור...פשי אני רואה את לומד הרבה מ
NFOS! :stongue:

זה לא DnB
זה משהו שונה לגמרי

????
מה זה
NFOS בכלל...???

טוב אני מסיים פה את הוויכוח למרות שזה משעשע למדי לראות את התגובות שלך...

את הסאמפלים שהבאתי פה הם לא מהראש ולא מה
NFOS שלך...

אלא מלייבלים שמגדירים את המוזיקה שהם מוציאים כברייקביט ולא נראה לי שאתה מבין יותר טוב מהלייבל עצמו איזה ז'אנר של מוזיקה הם מוציאים...
:wtf: :haha: :stongue:
m0sh
טוב תראה סטיבי
אפשר עד מחר להתווכח
אבל רק עכשיו הקשבתי לסמפלים ולא על המוזיקה הזאת דיברתי...
טוב בסדר צודק יש כזה סגנון למרות שאני לא אוהב לקרוא לו ככה אבל הרבה קוראים לו ככה

הראשונים הם יותר עם השפעה של אלקטרו
אבל בסדר צודק עשיתי בילבול

תתעלמו.


EDIT:
טוב באמת שיצאתי טמבל
לא יודע מה נסגר איתי
כנראה הסמים ... לפחות אני מודה בטעות שלי
אני חייב לשייך יותר מרק ברייקביט למרות שתכלס כן יש לזה סיגנון
אם זה
house breaks
elctro breaks
etc.
Shahar
בא לכם למצוא לו שם אחד במקום כל השמות? סטיבי טלטול טלי טולי סטיבוש חלאססס צריך לסכם על שם אחד וזהו
m0sh
הסיכום הוא ככה.
ההגדרה שצח הביא מהאתר היא טובה.
אין קשר לאפליטינג אלא למהות של הטראנס עצמה-כלומר שכבות רבות


Into nothing = house

יאללה לילה טוב
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
טוב תראה סטיבי
אפשר עד מחר להתווכח
אבל רק עכשיו הקשבתי לסמפלים ולא על המוזיקה הזאת דיברתי...
טוב בסדר צודק יש כזה סגנון למרות שאני לא אוהב לקרוא לו ככה אבל הרבה קוראים לו ככה

הראשונים הם יותר עם השפעה של אלקטרו
אבל בסדר צודק עשיתי בילבול

תתעלמו.


EDIT:
טוב באמת שיצאתי טמבל
לא יודע מה נסגר איתי
כנראה הסמים ... לפחות אני מודה בטעות שלי
אני חייב לשייך יותר מרק ברייקביט למרות שתכלס כן יש לזה סיגנון
אם זה
house breaks
elctro breaks
etc.


מה זה החארטה הזה...
נו לא מצחיק בכלל!!!
טלטול זה ממש ילדותי להשתלט על המחשב של מוש ולכתוב במקומו!!

מאוד לא בוגר!
m0sh
מצחיק...
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה זה החארטה הזה...
נו לא מצחיק בכלל!!!
טלטול זה ממש ילדותי להשתלט על המחשב של מוש ולכתוב במקומו!!

מאוד לא בוגר!

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


מדהים אותך לראות שמוש מודה בזה שטעה ושאני לפחות יודע פה משהו???

או שאתה ציני?


ושחר
לא צריך לקבוע שם אחד - אני לא בחור שגרתי כמו שהבנת אז אני מסתדר טוב טוב עם מספר שמות שכינו אותי בהם...
אז אתה יכול לבחור אחד מהם..זה לא כזה בעייתי... :)
m0sh
בונאה מה אתה דביל
מה אילן קשור
הודתי
צודק.

אני לא אהבתי לקרוא לזה סגנון אבל זה באמת סגנון אני פשוט חייתי בהכחשה
זה רק מראה לך כמה שזה דבילי ולכל אחד יש את ההגדרה שלו

זה המוסר השכל

לך תדע אולי עשיתי את זה בכוונה :stongue:
סתם נו טעיתי.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by taltul

או שאתה ציני?




איזה אבחנה דקה!

ומוש מה קרה?
זהו סיפרתי עליך בדיחה וחרשתי עליה מעכשיו אני לא מצחיק?

אוקיי...
יש לךי עד סוף השבוע הזה לכתוב פוסט שיקרע אותך או שאני חותך תאוזן שלי כדי להבין מה אתה מרגיש
m0sh
הכל נגמר ברוח טובה (טלטול ואני)

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
הסיכום הוא ככה.
ההגדרה שצח הביא מהאתר היא טובה.
אין קשר לאפליטינג אלא למהות של הטראנס עצמה-כלומר שכבות רבות


Into nothing = house

יאללה לילה טוב


הגרסה של ביל האמל?!?!

אוקיי...

כנראה שאין דבר כזה פרוגרסיב טראנס בכלל

רק תגיד לי מוש

ozgur can לדוגמא
איך אתה מגדיר את הסגנון של היצירות שלו?
Rising
quote:
Originally posted by Shahar
בא לכם למצוא לו שם אחד במקום כל השמות? סטיבי טלטול טלי טולי סטיבוש חלאססס צריך לסכם על שם אחד וזהו


יש לי רעיון יפה.. בוא נקרא לו יגאל 2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 
Privacy Statement