|
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | מישו יודע אם יהיו מוקדמות? |
להערכתי כן, אבל קודם שנקסט יאשרו את זה סופית לפני שמתחילים לדבר על מוקדמות. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
להערכתי כן, אבל קודם שנקסט יאשרו את זה סופית לפני שמתחילים לדבר על מוקדמות. |
דווקא הבנתי מהיחצן שמכר לי לארמין שמוקדמות עושים רק למסיבות גדולות וליוהן לא עשו כי הוא לא בסדר גודל כמו ארמין..(אני מצטט את היחצן
נקווה שיעשו אבל לך תדע.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | דווקא הבנתי מהיחצן שמכר לי לארמין שמוקדמות עושים רק למסיבות גדולות וליוהן לא עשו כי הוא לא בסדר גודל כמו ארמין..(אני מצטט את היחצן
נקווה שיעשו אבל לך תדע.. |
זה גם נכון, תכל'ס זו פעם ראשונה של מרקוס בארץ ונקסט עדיין לא יודעים כיצד למצב אותו. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
זה גם נכון, תכל'ס זו פעם ראשונה של מרקוס בארץ ונקסט עדיין לא יודעים כיצד למצב אותו. |
נקווה שלא יהיה נפילה... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | נקווה שלא יהיה נפילה... |
אל תדאג אילן מתכנן להם רעש של לפחות 1000 איש !! |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אל תדאג אילן מתכנן להם רעש של לפחות 1000 איש !! |
אני מכיר כמה תאילנדים זה עוזר ???
יש לי קומבינה להעביר את כולם :stongue: |
|
|
| Shahar |
| אדיר לפני שאתה מביא אותם תביא תצמך :D |
|
|
| Meltdown |
| לפי שיחת הטלפון שהייתה לי עם המשרדים של נקסט ביום חמישי האחרון, שולץ אכן מגיע, וכך גם כתוב בגלובל די ג'יי |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
חחחחח היו לך כ"כ הרבה הזדמנויות....ואת כולן פיספסת ! |
אתה חושב....
תראה, אני בטוח שעוד יהיו לי מספיק הזדמנויות...
ובאמת, פרוגרסיב זה ממש אבל ממש לא בשבילי.. לא טוב לי עם זה:nervous: |
|
|
| Shahar |
עזוב סאבי פיספסת את ארמין טייסטו ויוהן וכנראה גם את פרי
לא יודע כבר מי צריך להגיע בשביל שתבוא |
|
|
| m0sh |
פורש ממסיבות סופי
הצפצופים חזרו להיות חזקים אני עוד שנייה מתאבד
 |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by m0sh
פורש ממסיבות סופי
הצפצופים חזרו להיות חזקים אני עוד שנייה מתאבד
|
!תסתכל על הצד החיובי - עכשיו יש לך יותר זמן לסיים את הסרט וידאו על איביזה
:haha: |
|
|
|
|