return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 6)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
מישו יודע אם יהיו מוקדמות?


להערכתי כן, אבל קודם שנקסט יאשרו את זה סופית לפני שמתחילים לדבר על מוקדמות.
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
להערכתי כן, אבל קודם שנקסט יאשרו את זה סופית לפני שמתחילים לדבר על מוקדמות.


דווקא הבנתי מהיחצן שמכר לי לארמין שמוקדמות עושים רק למסיבות גדולות וליוהן לא עשו כי הוא לא בסדר גודל כמו ארמין..(אני מצטט את היחצן

נקווה שיעשו אבל לך תדע..
markfeldman
quote:
דווקא הבנתי מהיחצן שמכר לי לארמין שמוקדמות עושים רק למסיבות גדולות וליוהן לא עשו כי הוא לא בסדר גודל כמו ארמין..(אני מצטט את היחצן

נקווה שיעשו אבל לך תדע..


זה גם נכון, תכל'ס זו פעם ראשונה של מרקוס בארץ ונקסט עדיין לא יודעים כיצד למצב אותו.
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
זה גם נכון, תכל'ס זו פעם ראשונה של מרקוס בארץ ונקסט עדיין לא יודעים כיצד למצב אותו.


נקווה שלא יהיה נפילה...
markfeldman
quote:
נקווה שלא יהיה נפילה...


אל תדאג אילן מתכנן להם רעש של לפחות 1000 איש !!
Huge-A
quote:
Originally posted by markfeldman
אל תדאג אילן מתכנן להם רעש של לפחות 1000 איש !!


אני מכיר כמה תאילנדים זה עוזר ???
יש לי קומבינה להעביר את כולם :stongue:
Shahar
אדיר לפני שאתה מביא אותם תביא תצמך :D
Meltdown
לפי שיחת הטלפון שהייתה לי עם המשרדים של נקסט ביום חמישי האחרון, שולץ אכן מגיע, וכך גם כתוב בגלובל די ג'יי
sabi10
quote:
Originally posted by markfeldman

חחחחח היו לך כ"כ הרבה הזדמנויות....ואת כולן פיספסת !


אתה חושב....
תראה, אני בטוח שעוד יהיו לי מספיק הזדמנויות...

ובאמת, פרוגרסיב זה ממש אבל ממש לא בשבילי.. לא טוב לי עם זה:nervous:
Shahar
עזוב סאבי פיספסת את ארמין טייסטו ויוהן וכנראה גם את פרי
לא יודע כבר מי צריך להגיע בשביל שתבוא

m0sh
פורש ממסיבות סופי
הצפצופים חזרו להיות חזקים אני עוד שנייה מתאבד

fusi
quote:
Originally posted by m0sh
פורש ממסיבות סופי
הצפצופים חזרו להיות חזקים אני עוד שנייה מתאבד


!תסתכל על הצד החיובי - עכשיו יש לך יותר זמן לסיים את הסרט וידאו על איביזה
:haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement