return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 30)
View this Thread in Original format
m0sh
שחר ברור שיש כל יום מסיבה אבל זה לא אומר שזה הדגש שם

תקרא את המנוני איביזה שירון פירסם וזה יראה לך...ותבין למה פיקוטו שמנגן טכנו פתח עם
rocker
call on me
the weekened


אבל זהו יאללה שקט.

עד מתי איביזה 04!?!
taltul
quote:
Originally posted by princess cc
אם אתם רוצים לדבר על מוסיקה תרשמו לפורום של טראנס לא פה!!!!
תודה!!!!

WTF!!!

LOL

מה זה היה בדיוק??? אם זה לא פורום של טראנס אז אני רוקד בלט... :wtf:
Glenn-Holmes
צח וטלטול היקרים
אני חושב שרובנו כאן וזה כולל אותי חיים את המוזיקה אבל לומדים את ההגדרה של כל סגנון דרך המוזיקה עצמה ולא להיפך
ככה שנוצר מצב שלכל אחד תהיה הגדרה שונה נכונה יותר ונכונה פחות
וזה נכון מסתבר בכל מקום
תפתחו את הדי גיי מאגאזין ותגלו שם סגנון מעניין - הארד דאנס
ומסתבר שמייק קוגלי משוייך לשם

אני חושב שההגרדרה של צח היא בהחלט לא רחוקה מהאמת
ואפילו די קרובה
אבל היתי מתקן ואומר שזאת ההגדרה העיקרית
היא מכסה יותר מ-90 % מהקטעים
אבל לא את כולם
למה?
כי בואו לא נשכח שמשבא להתחיל ליצור לא אומר לעצמו -טוב אני יוצר עכשיו קטע פרוגרסיב טראנס - וישר מסנן כל צליל וכל רעיון שאינו מתאים לז'אנר הספציפי הזה (שהוא בכלל תת זאנר) הרבה קטעים שנוצרים עושים סינרגיה של כמה סגנונות וזה משיפה וזה משלפעמים מקשה בהחלטה על הסגנון
כך למשל הרכב.יוצר שדסקסנו עליו לפני מספר ימים

dousk

ניקח לדוגמה תקטע פה דידה

אין שם מלודיה ברורה שמנחה את הזרימה הכללית של הקטע
יש מקצב האוסי שמלווה את הקטע אבל בכל זאת הסינט במלודיה הוא משהו שמוכר מעולם הטראנס

אני עושה מבחינתי תהבדלה בין פרוגרסיב טראנס לאפליפטינג טראנס על בסיס אחד בעיקר
בי פי אם

תרימו לפרוגרסיב טראנס תבי פי אם לסדר גודל של קטע אפליפטינג
והוא ישמע כמו עיוות של הקטע המקורי ולא כמו שדרוג או סתם העלאה שלא פגמה או תרמה וזה מבחינתי קטע פרוג טראנס
ארמין יכול להרים עד מחר לפיינד תפיץ, זה נשמע מזעזע בבי פי אם גבוה

כמובן שגם כאן יהיו יוצאים מן הכלל
משהו שאני ישמח לראות תגובות אליו ובא מאדם שיש לו הבנה זה בטוח (רועי אלעל מפאנקי פיש)
אפליפטינג נשען על ביטים של האוס
ופרוגרסיב טראנס נשען על ביטים של טראנס

מה אתם חושבים על האמירה הזאת ?
ומעניין שלא עליתי על זה זה בטח דבר שאחרי כמה שנים של שמיעה מסיבית היה בולט לאוזן....
DJ Alex E.
with all do respect,it sounds like bull 2 me :rolleyes:
Scorchio
quote:
Originally posted by taltul
צח אתה צריך לעשות דוקטורט בנושא "נוסחאות של מוזיקה אלקטרונית"

הרגת אותי עם ה"קלאב טראנס + פרוגרסיב האוס" אם אתה מנסה להמציא משהוה על המקום אל תעשה את זה... כי אם תביא את הנוסחא שלך לכל יוצר המכבד את עצמו בעל שם ומוניטין הוא לא יבין על מה אתה מדבר ואולי אפילו יצחק...

אז בבקשה...

ובכלל ממתי נהית אחד שאמור להסביר פה "מה נכון ומה לא"...


אני לא בא להסביר מה נכון ומה לא
אני אומר מה שאני יודע
ואחרי שקראתי את התגובה שלך
החלטתי שאני אנסה למצוא מקור יותר מהימן מהידע האישי שלי
ואגב מה שאני הולך לפרסם קראתי אחרי שאני כתבתי מה ההגדרה שלי
שלא תחשוב שהשמשתי בזה:

Progressive Trance
This trance is generally more laid back than Euro, it tends to be a lot deeper and has a less commercial edge. It is also usually slower (130 - 140 bpm) and has a wider variety of sounds - many progressive tunes use a lot of tribal techno and breakbeat sounds. The rifts in progressive music are much more subtle than that of Euro and never as uplifting. Progressive music relies more on subtle builds and drops guided by the DJ throughout the night, whereas Euro builds and drops in each individual tune. Recently much progressive trance has moved towards deep tribal sounds and breaks. This is often referred to as "progressive house".

http://www.moodbook.com/music/tranc...gressive-trance

בבקשה
זה 90 אחוז מה שאמרתי
מלודיות שאופייניות לקלאב טראנס שמתבססות על קצב שאופייני להאוס
ברייקס, טרייבאל וטקנו
רק שכמו שכתוב למעלה
במקום שהם מתפרצות באנרגיה
הם יותר עדינות ומתלוות לאורך הטראק
m0sh
צח כנראה שיש לך בעיות קריאה
לא רשום שיש קשר לאפליטינג שזה מה שרשמת בהודעה הראשונה
ולא רשום קשר להאוס
בסך הכל רושמים שאנשים בדר"כ קוראים לזה פרוגרסיב האוס למרות שזה לא!

ומה קצב שאופייני להאוס?!
אתה בכלל יודע מה הקצב האופייני להאוס שאתה מדבר,כי אני יודע וזה מאד יפתיע אותך...אני לא בא נגדך או משהו אבל יש לך מה ללמוד
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
צח כנראה שיש לך בעיות קריאה
לא רשום שיש קשר לאפליטינג שזה מה שרשמת בהודעה הראשונה
ולא רשום קשר להאוס
בסך הכל רושמים שאנשים בדר"כ קוראים לזה פרוגרסיב האוס למרות שזה לא!

ומה קצב שאופייני להאוס?!
אתה בכלל יודע מה הקצב האופייני להאוס שאתה מדבר,כי אני יודע וזה מאד יפתיע אותך...אני לא בא נגדך או משהו אבל יש לך מה ללמוד


כן אבל מצד שני צח נחשף תמיד לחומרים חדשים ושומע מוזיקה יום יום
אתה לעומת זאת...רוצה אבל לא יכול...
זה כואב...
אבל אתה תתגבר


:D
Rising
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אנשים נפלתם על הראש
בארט ואן ויסן זה לא פרוג טראנס?
אני רוצה לראות את הבנאדם שישמע את
bart_van_wissen-one_reason
ויגיד לי שזה לא פרוג טראנס
כנל לגבי דוסק
אז סבבה יש לו גם נגיעות טיפה הואוסיות בקטעים שלו ,אבל קחו לדוגמא
Dousk - Pa Dida
פרוג טראנס במיטבו !!! אמנם הוא קצת
down-tempo
אבל עדיין זה לא הופך את זה להאוס.בדיוק כמו בהרבה קטעים של אוזגור קאן נגיד.הרבה פעמים הביפיאם הוא שמבלבל בין הסגנונות,אבל הוא לא זה שקובע.
תקשיבו לצלילים הקסומים האלה שנשמעים כמו קסילופון....את זה יש רק בפרוג טראנס!אז אולי הפריקאשנס האפריקאים בבייסליין מבלבלים אתכם קצת,אבל אי אפשר להתעלם מהברייקדאון הסופר טראנסי של הקטע הזה.
אגב מרקוס היה חורש לפני חצי שנה על הקטע הזה.לא שציפיתי לשמוע את זה במסיבה כי כבר הבנתי שמרקוס שינה כיוון,אבל עדיין....אני מסכים עם סטיבי במאה אחוז.מרקוס בהחלט השתנה.לא הייתי אומר שהוא כמו ארמין,אבל מתחיל להיות דמיון מסויים...
ושמישהו יגיד לי ש
Jose Zamora & C. Nemmo - Phantoms (Dousk Mix)
זה לא האמא של הפרוג טראנס !!!


שמע.. זה לא חוכמה להגדיר אמן על פי קטע אחד.
אי אפשר להגיד .. בראט ואן ויסן הוא אמן פרוג טראנס נקודה.
אתה נתת דוגמא לקטע פרוג טראנס שאני מסכים בהגדרה.
אבל תאכלס יש לו מלא קטעים שהם פרוג האוס.

dousk - pa dida
פרוג האוס טהור !!!
איך הגעת לטראנס? סתם הערה שולית.. בדרוק לא היינו מחתימים תקטע הזה אם הוא לא היה פרוג-האוס.

AVE MIA ?

פרוג טראנס!
m0sh
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כן אבל מצד שני צח נחשף תמיד לחומרים חדשים ושומע מוזיקה יום יום
אתה לעומת זאת...רוצה אבל לא יכול...
זה כואב...
אבל אתה תתגבר


:D


לא מצחיק
לא קשור לויכוח
דבר שנטחן

חלאס תהיה רציני פעם אחת


quote:
Originally posted by Rising
שמע.. זה לא חוכמה להגדיר אמן על פי קטע אחד.
אי אפשר להגיד .. בראט ואן ויסן הוא אמן פרוג טראנס נקודה.
אתה נתת דוגמא לקטע פרוג טראנס שאני מסכים בהגדרה.
אבל תאכלס יש לו מלא קטעים שהם פרוג האוס.


אמרת יפה!
וזה גם דבילי להגדיר אמן לפי סגנון אחד קבוע...יש אמנים שמשנים סגנונות ולא נתקעים על סגנון אחד.

בראט ואן ויסן אפילו יוצר גם פאנקי ...

Bring Back The Fun...
בן זונה

אבל עכשיו תכלס
עניין הסגנונות הוא סתם דבילי בסופו של דבר וזה לא באמת משנה אז לא צריך להתעסק איתו...אם הזמן נבין שזה סתם דבילי לנסות לקטלג בלי צורך אמיתי

ובלי קשר אני אישית כבר שילבתי בין אפליפטינג לפאנקי האוס לטכנו
Scorchio
טוב מוש הגעתי למסקנה
אתה צבוע
אתה פוסל כל הגדרה שאני נותן לסגנון הזה
אבל אומר שזה בכלל לא חשוב
אולי תגדיר לנו מה זה פרוגרסיב טראנס כי אני בינתיים היחידי שניסה

m0sh
תקשיב צח
אני אמרתי שמה שאמרת הוא לא מה שהיה רשום
אבל אמרתי שתכלס בסופו של דבר זה לא מה שחשוב
בכל זאת אני לא רוצה שתטעה פה אנשים.

ההגדה שהבאת מהאתר היא הגדרה טובה לדעתי...אבל היא לא מה שאמרת

קצב אופייני של האוס זה 4/4 שתדע
יש הבדל בין פרוגרסיב טראנס לפרוגרסיב האוס
למרות ששניהם בעצם נותנים את אותו העקרון של הפרוגרסיב שאמרת

ההבדל המהותי הוא בין ההאוס לטראנס...אני חייב לציין שאהבתי את מה שבאתר
אמרו שהפרוגרסיב טראנס הוא יותר רגוע ויש בזה היגיון בגלל שרוב הפרוגרסיב הם אכן בקצב איטי יותר וקבועים...פה ניתן לציין את הבילבול כי כאמור ההאוס לא משתנה אבל בהאוס אין את השכבות הרבות שיש בטראנס, מה שהופך בדיעבד את הטראנס למוזיקה עשירה יותר ,אבל זה לא קשור.

בקיצור חאלס,בוא נשמע את המוזיקה ויהיה בסדר,תשים את הפילוסופיה בצד.
וטלטול תקח את זה יותר באיזי...
taltul
quote:
Originally posted by m0sh
לא רשום שיש קשר לאפליטינג שזה מה שרשמת בהודעה הראשונה
ולא רשום קשר להאוס
בסך הכל רושמים שאנשים בדר"כ קוראים לזה פרוגרסיב האוס למרות שזה לא!

בדיוק...זה העניין שמייחסים את זה לפרוג האוס כאשר בפועל אין קשר ביניהם...

אני מסכים שוויכוח על סגנונות הוא דבילי אבל חייב להיות איזהשהו בסיס שכולנו נסכים בו כדי שנבין אחד את השני אם נדבר על הז'אנרים...

אורן...בארט ואן ויסן יוצר פרוגר טראנס אבל לרוב פרוג האוס... לגבי התקלוט הוא מתקלט פרוג וטק האוס... ואני מדבר על סמך הסט האחרון שלו שמעתי... :)


בכל מקרה שתדעו אני לוקח הכל באיזי ולא בא פה נגד מישהו... תמיד אנחנו חוזרים לאותה נקודה שהגדרות מוזיקאליות הינן סובייקטיביות ביותר ולכן עדיף שלא נתווכח על זה כי כל אחד יתן הגדרה מנקודת מבט שלו ורק שלו... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement