|
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
| חחחחח השבוע אני מעביר אותו למחשב החדש שלי מהמחשב של חבר שלי... |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by m0sh
פורש ממסיבות סופי
הצפצופים חזרו להיות חזקים אני עוד שנייה מתאבד
|
מה קרה לך לאוזניים אחי? |
|
|
| m0sh |
| צפצופים בלי פוסקים מתחילת דצמבר...היה שיפור טוב מאד עד לפני ארמין... |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by m0sh
צפצופים בלי פוסקים מתחילת דצמבר...היה שיפור טוב מאד עד לפני ארמין... |
מה גרם להם? |
|
|
| m0sh |
מסיבות
מהתיקלוט...
ראסמי באיביזה זה בטח התחיל כי הייתי באיזה 8 מסיבות בשבוע וכל יום היו צפצופים אבל זה היה בקטנה...ואז המסיבה של נקטס הפקות
פרי
מרקו וי
בנחמין
אני מאשים את נקטס דוגרי
כי איביזה היה ממזמן
ואני לא מתקלט בעוצמה כל כך גבוהה... |
|
|
| Rising |
תיהיה בריא אחי
:(
תעשה הפסקה של שנה ממסיבות .. אולי יחול שינוי
נשמע מפחיד אבל עדיף מלהיות עם זה כל החיים |
|
|
| Shahar |
תרגיש טוב
בריאות יותר חשוב ממסיבות |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by m0sh
מסיבות
אני מאשים את נקטס דוגרי
כי איביזה היה ממזמן
ואני לא מתקלט בעוצמה כל כך גבוהה... |
בדרך כלל הייתה עומד קרוב לרמקולים במסיבות
?
הלכת לרופא? מה הוא אמר לך? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
תרגיש טוב
בריאות יותר חשוב ממסיבות |
אני מסכים עם המשפא הזה באופן כללי
אבל לדוגמה בריאות מול המסיבה עם מרקוס שולץ..
אני לא יודע...
מרקוס שולץ עדיף
עדיף לסבול ולהיות מאושר מבפנים מאשר לא לסבול ולהרגיש פספוס ענק
Markus Schulz I can't wait anymore!! make the 25th to february come quick - and please don't ever let it come to an end!! |
|
|
| m0sh |
אם זה היה הולדן אז הייתי נראה לי בא...
ולא הייתי עומד ליד הרמקולים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
אם זה היה הולדן אז הייתי נראה לי בא...
ולא הייתי עומד ליד הרמקולים |
האטמים לא עוזרים לך ?
ובארמין גם נראה לי היית קרוב לרמקולים חבל עדיף לעמוד יותר רחוק
ויגאל הבריאות שך נדפקה כבר מזמן צא מהסרט :D |
|
|
| Meltdown |
| מוש צודק לגבי דבר אחד, כאשר הייתי ביום חמישי האחרון בווקס, עם כל ההבנה המועטה שיש לי בסאונד במועדונים, גם לי התקבל הרושם שהסאונד בכללי בקו ו ב טי אל וי, הוא ברמה הרבה יותר נמוכה מ דום או בווקס |
|
|
|
|