|
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
לי גם התחילה בעיה באזניים בשנה האחרונה,
הרופא אמר שאזניים ברגע שקיבלת
בהם הפרעות פעם אחת זה לא נעלם אף פעם
זה הופך להיות כרוני!
בארמין בטיאלוי ממש הרגשתי אותם כואבות
וגם כמו צפצופים כאלה...
אבל זה לא קורה לי קבוע... זה אחת ל...למזלי!!!!
בכלל אני חושבת שאני כבר לא שומעת טוב:D
המסיבות האלה הרסו לנו ת'חיים !!!! |
|
|
| Flotser |
ובגלל הסייברים גם תהרסו לעצמכם את הראייה
:p |
|
|
| Shahar |
אני גם ככה יש לי בעיות שמיעה בחורף בגלל הפוליפים והשקדים זה ממלא לי תאוזן בנוזלים ואני שומע פחות טוב
אבל על הזין זה יכול להוריד פרופיל :D
נקווה חחחחחח |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני כפי שיכולתם לראות גם הולך עם אטמים רוב הזמן.
הקטע שיש מוסיקה טובה זה לפעמים מעצבן ולפעמים אני מוריד אותם.
אבל לעזזל נאבד לי אחד ועכשיו אני צריך לקנות חדשים.
בגלל זה בחודש וחצי האחרונים הייתי ללא אטמים לצערי הרב ביותר.
:nervous: |
|
|
| Flotser |
אני מקשיב עכשיו ל
Coldharbour Sessions 2004
וזה עושה לי המון חשק להגיע למסיבה!
אבל גם שמעתי איזה סט שלו ב
GDJB
לפני חודש בדיוק ולא הכי התלהבתי...
אבל עדיין,
אם מישהו פה יוכל לעזור לי להיכנס זה יהיה ממש נחמד
:p
*EDIT*
ותגידו זה רק אני או ש
Andain-Beautiful Things (Markus Schulz Shadows Of Coldharbour Mix)
ממש ממש גרוע???
לא נורא... |
|
|
| YO-I |
כמה עולים אטמים כאלו?? 0000000
ואיפה ניתן להשיג אותן?? 0 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
לי עלו 30ש"ח קניתי מחנות לשמיעה ברמת-השרון.
הייתי מוכר להם סנדוויצ'ים וסלטים פעם אז עברתי וקניתי. |
|
|
| Shahar |
30 ? זה לא קצת?
חשבתי זה בסביבות ה 100-200 בגלל שזה מיוחד ולא אטמים לשינה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני מקשיב עכשיו ל
Coldharbour Sessions 2004
וזה עושה לי המון חשק להגיע למסיבה!
אבל גם שמעתי איזה סט שלו ב
GDJB
לפני חודש בדיוק ולא הכי התלהבתי...
אבל עדיין,
אם מישהו פה יוכל לעזור לי להיכנס זה יהיה ממש נחמד
:p
*EDIT*
ותגידו זה רק אני או ש
Andain-Beautiful Things (Markus Schulz Shadows Of Coldharbour Mix)
ממש ממש גרוע???
לא נורא... |
הקטע הזה באמת לא משהו
אחת מהיצירות הפחות טובות של מרקוס ששמעתי
אבל הסטים שלו גם היום הם מצוינים
ובסף מרץ יוצא לו דיסק חדש
שנראה שהולך להיות לא פחות טוב ואולי יותר טוב מקולהארבר שיצא שנה שעברה פחות או יותר באותה תקופה |
|
|
| m0sh |
שמע
הסיכוי שהצפצופים יעלמו לי היו די גבוהים אני אומר אם לא הייתי הולך לארמין וממשיך בשיקום...
אבל כנראה שחרב עלי עולמי
יש קשר לפגיעה בשמיעה ואני לפחות אופטימי כרגע... |
|
|
| Scorchio |
היה ברור שלא יהיו מוקדמות כמו שלא היו מוקדמות לחילן מרקו וי פרי אוניל
שולץ הוא לא תקליטן מוכר כל כך בארץ ולכן נקסט לא ילכו על יחצנות מטורפת שכוללת מכירות מוקדמות ובלאגן
בארמין ופרי הם עשו את זה כי זה ללכת על בטוח וראיתם כמה אנשים נשארו עד הסוף בארמין
בכל מקרה צפוי לנו ערב מהנה בלשון המעטה
אני שם. :)
ואגב לא זוכר מי רשם פה
"כמה כיף לכם שהגעתם לגיל"
אני לא הגעתי לגיל
אני רק בן 20 ואני נכנס חופשי
זה הכל קומבינות אחי
מספיק שתכנס למסיבה אחת תעשה כרטיס חבר ומשם כבר אין בעיה להכנס
שאל את שחר הוא בן 18 וחצי והוא נכנס |
|
|
|
|