|
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by skelz
מיראז' שוחרר לפני 200 שנה :> |
מיראג' לא שוחרר.. מה ששוחרר זה פייק
זה בכלל רמיקס שיהיה למיראג'..לא יודע אם רמיקס של שמואל או לא
אבל זה לא מתקרב לאורגינל ששמואל מנגן תמיד ושמרקוס ניגן בתוכנית
אז כמו שאדיר אמר
כל עוד לא שמעת את פלאש בלייב אל תדבר שטויות :D
| quote: | Originally posted by skelz
גרסאות חדשות זה משהו אחר לגמרי..
זה אומר ששוחרר.. אבל לא הקטע הסופי
:P |
קרא מה שכתבתי ותלמד קצת |
|
|
| skelz |
מה שתגידו..
אין לי כוח לסיפור הזה
וללמוד.. אין טעם
כבר ממזמן אני לא לומד
:/ |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by skelz
מה שתגידו..
אין לי כוח לסיפור הזה
וללמוד.. אין טעם
כבר ממזמן אני לא לומד
:/ |
מה אתה לוקח את זה אישי
גם אני פעם ראיתי שיש שיחרור כזה אמרתי פייייי מיראג'...ואז הבנתי שטעיתי
אבל בקטנה לפחות תשמח כי כשהוא ישתחרר אתה תשתין כשתשמע אותו
טראק חייה שאני באמת מתכוון לקנות ואפילו לקבל חתימה משמואל על הויניל:D
בקיצור לא הייתי שם כדי לשפוט אבל מהטראקליסט ומתגובות ששמעתי מרקוס לא נתן את מה שציפיתי |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
לאן נעלמה התמונה שלי עם סיסי??
היא לא מופיעה לא אצל גיל ולא אצל ראובן
ונראה לי גם היתה לי תמונה עם סטיבי
קיצר מישהו פה גנב תמונות
נו באמת עד שהשגתי תמונה עם הנסיכה !
אני דורש להקים צוות מיוחד לחיפוש אחר התמונה שלי עם הנסיכה :toothless |
חחחחח חמוד!!!!!!:)
אנחנו הצטלמנו????????????? |
|
|
| Scorchio |
בקשר למיראז' יש שיחרור אבל זה קטע שהוא 80 אחוז גמור והוא נשלח לכמה לייבלים ומישהו החליט לשחרר את זה
זו לא הגירסא הגמורה והסופית וזה מילים שאמר לי שמואל פלאש בעצמו
הקטע המלא ששמואל מנגן עוד לא שוחרר
וסטיבי
Ava Mea
זה אימא של הפרוג טראנס
אם אתה חושב שזה אפליפטינג אתה פשוט לא מבין מה זה פרוג טראנס
ואני מבטיח לך שאם מרקוס היה מנגן את רוב היצירות שאתה ציפית שהוא יינגן
הקהל לא היה רוקד
כי למרות שאלה יצירות מעולות
הם לא מה שנקרא
Floorfillers
זה לא דברים שיפילו קהל וירקידו אותו
זה יותר מוזיקה לחימום
מרקוס אמור לתת את השיא של הערב את האנרגיה
בשביל החימום יש את הלפרין שאמור לנגן מוזיקה כזאת אבל הלפרין זה כבר סיפור אחר
בקיצור אתה ציפית למוזיקה של חימום מדיג'יי של
Climax... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בקשר למיראז' יש שיחרור אבל זה קטע שהוא 80 אחוז גמור והוא נשלח לכמה לייבלים ומישהו החליט לשחרר את זה
זו לא הגירסא הגמורה והסופית וזה מילים שאמר לי שמואל פלאש בעצמו
הקטע המלא ששמואל מנגן עוד לא שוחרר
וסטיבי
Ava Mea
זה אימא של הפרוג טראנס
אם אתה חושב שזה אפליפטינג אתה פשוט לא מבין מה זה פרוג טראנס
ואני מבטיח לך שאם מרקוס היה מנגן את רוב היצירות שאתה ציפית שהוא יינגן
הקהל לא היה רוקד
כי למרות שאלה יצירות מעולות
הם לא מה שנקרא
Floorfillers
זה לא דברים שיפילו קהל וירקידו אותו
זה יותר מוזיקה לחימום
מרקוס אמור לתת את השיא של הערב את האנרגיה
בשביל החימום יש את הלפרין שאמור לנגן מוזיקה כזאת אבל הלפרין זה כבר סיפור אחר
בקיצור אתה ציפית למוזיקה של חימום מדיג'יי של
Climax... |
בקשר למיראג'...זה בכלל לא דומה למיראג' ששמואל מנגן...בקטע ששוחרר אין בכלל תמלודיה ובזמנו הבנתי מאדיר שזה רמיקס מתוכנן או משהו
ומסכים איתך בקטע של
ava mea
אם זה לא פרוגרסיב אז מה זה פרוגרסיב? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ואני מבטיח לך שאם מרקוס היה מנגן את רוב היצירות שאתה ציפית שהוא יינגן
הקהל לא היה רוקד
כי למרות שאלה יצירות מעולות
הם לא מה שנקרא
Floorfillers
זה לא דברים שיפילו קהל וירקידו אותו
זה יותר מוזיקה לחימום
מרקוס אמור לתת את השיא של הערב את האנרגיה
בשביל החימום יש את הלפרין שאמור לנגן מוזיקה כזאת אבל הלפרין זה כבר סיפור אחר
בקיצור אתה ציפית למוזיקה של חימום מדיג'יי של
Climax... |
אני לא בטוח בזה.
ישנם מסיבות שהאייטם המרכזי בהן מנגן את המוסיקה שטלטול ציין. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בקשר למיראז' יש שיחרור אבל זה קטע שהוא 80 אחוז גמור והוא נשלח לכמה לייבלים ומישהו החליט לשחרר את זה
זו לא הגירסא הגמורה והסופית וזה מילים שאמר לי שמואל פלאש בעצמו
הקטע המלא ששמואל מנגן עוד לא שוחרר
וסטיבי
Ava Mea
זה אימא של הפרוג טראנס
אם אתה חושב שזה אפליפטינג אתה פשוט לא מבין מה זה פרוג טראנס
ואני מבטיח לך שאם מרקוס היה מנגן את רוב היצירות שאתה ציפית שהוא יינגן
הקהל לא היה רוקד
כי למרות שאלה יצירות מעולות
הם לא מה שנקרא
Floorfillers
זה לא דברים שיפילו קהל וירקידו אותו
זה יותר מוזיקה לחימום
מרקוס אמור לתת את השיא של הערב את האנרגיה
בשביל החימום יש את הלפרין שאמור לנגן מוזיקה כזאת אבל הלפרין זה כבר סיפור אחר
בקיצור אתה ציפית למוזיקה של חימום מדיג'יי של
Climax... |
הנה דוגמא טובה לבעיה של קהל ישראלי...אנשים רוצים שיתנו להם בראש - כאן גם אפשר להבין למה כל כך אוהבים פסיי טראנס...כי זאת מוזיקה שנותנת בראש חזק חזק...
עצוב מאוד...
רק במקומות מעטים מאוד בארץ ניתן למצוא את האווירה שנוצרת עם מוזיקה "של חימום" [לפי ההגדרה הישראלית] ואם לא אז רק במועדונים הניו יורקיים או איביזאים... כן כן חברים - משום מה בארץ פוסלים כל מה שנמוך מ140 ביפיאם כי זאת כביכול מוזיקת חסרת אנרגיות שזו גישה אטומה לגמרי לדעתי...
מאיפה זה מגיע??? אולי מרוב המצ'יאות של המין הזכר של הקלאברים שפוחדים להתפרק לצלילי המוזיקה של "חימום" [אני שם מרכאות כי אני בכלל לא מסכים שמוזיקה פרוגרסיבית הינה מוזיקת חימום] ואין דבר כזה בכלל מוזיקת חימום...זה אמירה מאוד שטחית של אלה שמעדיפים את הקצבים המהירים יותר ומשום מה הם התחתלו לקרוא להאיטיים יותר "חימום" - דיי כבר לזלז בסגנונות אחרים...
וכמו שהזכרתי פה את איביזה - תבואו לשם פהם ותראו איך אנשים ממש מתפרקים לצלילי הפאנק ועד פרוגרסיב וטרייבל... אני בטוח שרובכם יואכלו סרטים מהמראה... כי זה לא מקובל בארץ - כי צריכים מוזיקה "חזקה" ולא מוזיקה "של חימום"...קיצר חבר'ה חלאס לזלזל בסגנונות אחרים... זה שאולי אנשים לא היו רודקים לפרוגרסיב שציפיתי ממרקוס אז או שהם אטומים לגמרי וסגורים לדברים חדשים או שהם ערסים שמה שמעניין אותם זה המקצב המהיר והחזק שיתן בראש כמה שיותר...
מהמילים של צח מסתבר שהקהל הוא אחד משניים שציינתי לעיל...
אם אתם לא מבינים ולא מתחברים לז'אנר מסויים אל תשפטו אותו ואל תזלזלו בו לפעמים עדיף לא לומר כלום...
נ''ב: צח אחרי ששמעתי את הדעה שלך לא נראה שהיית נהנה דקה בוולווט כי מנגנים שם מוזיקה "של חימום" [לפי ההגדרה שלך]...
ולגבי ה
AVE MIA
איזה פרוגרסיב טראנס???
אם כבר מדברים על פרוגרסיב טראנס הדוגמא הקלאסית ביותר הוא הרכב
DOUSK
או
G-PAL
זה דוגמאות הקלאסיות ביותר למה שנקרא פרוגרסיב טראנס!!!!! [שד''א ידוע בשמו הפורמאלי של "טרייבל טראנס"]...
AVE MIA זה טראק אפליפטינג טיפוסי...
הוא מלודי והכל אבל לא פרוגרסיב...
אתם טשטשתם את כל הגבולות...עוד מעט תקראו לאבאב אנד ביונד פרוגרסיב... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ולגבי ה
AVE MIA
איזה פרוגרסיב טראנס???
אם כבר מדברים על פרוגרסיב טראנס הדוגמא הקלאסית ביותר הוא הרכב
DOUSK
או
G-PAL
זה דוגמאות הקלאסיות ביותר למה שנקרא פרוגרסיב טראנס!!!!! [שד''א ידוע בשמו הפורמאלי של "טרייבל טראנס"]...
AVE MIA זה טראק אפליפטינג טיפוסי...
הוא מלודי והכל אבל לא פרוגרסיב...
אתם טשטשתם את כל הגבולות...עוד מעט תקראו לאבאב אנד ביונד פרוגרסיב... |
אחי, אתה זה שמבולבל.
הסגנון אליו אתה מאזין נקרא פרוגרסיב האוס עד דיפ האוס. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אחי, אתה זה שמבולבל.
הסגנון אליו אתה מאזין נקרא פרוגרסיב האוס עד דיפ האוס. |
חחחח...מארק רואים באמת שאתה לא כל כך מבין מה אתה אומר...
הכי מצחיק היה לראות את המילה "דיפ האוס"... קרעת אותי... אתה יודע מה זה דיפ האוס בכלל שאתה קורא בסגנון הזה את ג'י פאל או דאסק??? הרי אמרתי לפעמים עדיף לא לומר כלום... אם תשימו לב אני אף פעם לא מגיב על הדיונים של פסיי טראנס כי אני יודע שאני לא מכיר את התחום ואת האומנים חוץ ממספר מאוד קטן ולכן לא אתערב...
אני מציע להרחיב קצת אופקים - ולשמוע קצת דיפ האוס ופרוגרסיב האוס לפני שאתה אומר דברים כאלה...
אני אישית לא רוצה להתווכח סתם... פשוט אין לי כוח... עדיף בפרטי... אם אתה רוצה כמובן... |
|
|
| Glenn-Holmes |
אוי לי ואבוי לי על ה-3 דפים האלה שקראתי עכשיו....
שחר...
הגרסה של הפלאשים לגייטק היא לדעתי הדבר הכי טוב שלהם
גרסה מדהימה
יותר טוב ממיראג
וזה נוגן
לא ייכנס לויכוח איתך
אתה עדיין לא אוהב מספיק פרוג טראנס כנראה....לצערי
טלטול
אבא מאה זה פרוגרסיב טראנס
גבריאל ודרזדן הם פרוג טראנס
מרקוס שולץ הוא פרוג טראנס
דאוסק?
פרוג טראנס?
give me a break
פרוג האוס בובלה
איזה אלמנטים של טראנס יש בקטעים של דאוסק
אהה והכי חשוב
הגעת לארוע הלא נכון
בארט ואן ויסן עם כל הכבוד לסגנונו....מרקוס פשוט לא מנגן קטעים שלו...פשוט לא...מה לעשות?
בכלל כל הרשימה שציפית...מרקוס לא מנגן את רובם
ורק שיהיה ברור כשאני אומר לא מנגן זה מתייחס לחצי שנה האחרונה...
כנראה שלא היו להם בתקופה הזו קטעים חדשים (סורי אני לא יודע לגבי בארט ואן ויסן בחודשים האחרונים למשל למרות שמאוד התרשמתי מסגנון הפקותיו)
או שהיו ופשוט לא נוגנו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
הוא לא ניגן את זה...הבנתי משמואל שרק
jayteck - music 101 (flash brothers remix)
של הפלאשים נוגן.
אמרתי כבר שמרקוס עשה טעות ובאמת החסיר הרבה טראקים טובים שהיו מחממים לכל הקהל את הלב
נקווה שבטילט נקבל מה שאנחנו רוצים |
לא היית
אז למה סתם?
הקהל של נקסט נהנה מאוד תודה רבה זה ממשראיתי בפעמים שהבטתי אחורה..
ועל אף שגם אני יכול להעלות במוחי כמה קטעים שרציתי שיהיו אין לי כל תלונות על סט אדיר
מובן שאם הייתי יושב בבית הייתי יכול להתלונן על קטעים שלא נוגנו וממש אכזבו את כל הקהל...
אותו קהל מאוכזב היה נראה די מאושר ביום שישי האחרון...
ואם אתה מצפה למשהו מטילט
תרשה לי לשלוח תסט שלהם מהגלובל לפני כחודשיים
אתה תשתין במכנסיים מהסט הזה
תתפלל שזה לא משהם הולכים לנגן פה |
|
|
|
|