| markfeldman |
| quote: | במקום זה הוא שם הרבה קטעים שהיו אמנם פרוג אבל עם אלמנטים בולטים של טכנו,אלקטרו וגרוב
ציפיתי לסט יותר עדין,יותר מהפנט וחלומי ופחות דברים סטייל סנטיאגו נינו אמנם הוא ניגן אותו גם בתוכניות רדיו שלו,אבל עדיין....אגב לא מבין מה ההתלהבות מהרמיקס שלו ל
langueges
הוא הרס קטע מהמם.
בכלל כל הסאונד הנוקשה שלו שאמור להיות פרוג....ואללה לא עושה לי את זה |
W T F ?!?!?!? |
|
|