|
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
| אה ומי יכול לרשום גם להנחות או משהו? |
|
|
| fusi |
לעזור ברשימות = לרשום אותך בהנחה
(שמונים ש"ח במקום המחיר המלא שהוא מאה עשרים)
comprende?
;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
נו למה אף אחד לא ענה ליייייי
מישהו יכול לעזור בכניסה אם יעשו בעיות?
אני חייב לדעת לא רוצה סתם להתבאס |
מה תרוצה שיבטיחו לך לעבור סלקציה 100%? אין פה 100%
תבוא ברגוע עם זיפים וזהו |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה תרוצה שיבטיחו לך לעבור סלקציה 100%? אין פה 100%
תבוא ברגוע עם זיפים וזהו |
לך תדע אולי יש פה מישהו מקושר
וFUSI אתה יכול לרשום אותי וכמה חברה? |
|
|
| Black Dragon |
חחחח יובל
עברת תיאוריה היום אז מזל טובבב
אבל אני רואה שזה משפיע עליך בחיים האישיים חח זה כבר לא ממש טוב :)
שלא תשים לי תמרורים בבית..לשירותים ימינה..למרפסת..פרסה במטבח |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
חחחח יובל
עברת תיאוריה היום אז מזל טובבב
אבל אני רואה שזה משפיע עליך בחיים האישיים חח זה כבר לא ממש טוב :)
שלא תשים לי תמרורים בבית..לשירותים ימינה..למרפסת..פרסה במטבח |
חחחחחחחחחחחחחחח
וזה בסדר צח
תודה על הדאגה
אני אקשיב הפעם לידידי יובל מאחוות הקטינים של הפורום |
|
|
| Scorchio |
הבעיה עם יובל שהוא מכניס אותך לסרט שאני רוצה לבעס אותך זה ממש לא ככה
תאמין לי שאני רוצה שתכנס
אבל מה לעשות יש מציאות ויכולים להגיד לך ואללה אתה לא נכנס
בכל מקרה אל תוותר תבוא ונעזור לך |
|
|
| Meltdown |
| גיל, תרשום גם את הנשוי כמי שמגיע למסיבה הזאת! |
|
|
| Shahar |
אלכס שים זיפים
ותעשה תסרוקת-אלי שתראה יותר מבוגר
אמרתי את זה כבר ...אנלא זוכר איך תנראה אבל תבוא בראש טוב וואלה תמיד יש סיכוי |
|
|
| princess cc |
זה רק אצלי או שהפונט פה ענק??????
אני מרגישה בפורום של עיוורים:haha:
שחר וצח לא יפה!
אתם גם ילדים שכחתם? זה שהתמזל מזלכם
ואתם מצליחים להכנס למסיבות לא אומר שאתם צריכים
לעצבן את אלה שנשארים בבית! תתביישו לכם!!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
זה רק אצלי או שהפונט פה ענק??????
אני מרגישה בפורום של עיוורים:haha:
שחר וצח לא יפה!
אתם גם ילדים שכחתם? זה שהתמזל מזלכם
ואתם מצליחים להכנס למסיבות לא אומר שאתם צריכים
לעצבן את אלה שנשארים בבית! תתביישו לכם!!!! |
הפונט לא ענק
תעשי
REFRESH
וזה יסתדר
או שתבדקי תפונטים אצלך
ואני הייתי רציני שאמרתי לעשות תסרוקת-אלי וזיפים
!! |
|
|
| Scorchio |
ילד אני אולי לעומתך אבל אני כבר בן 20 עוד מעט
ואני נראה יותר מבוגר מזה
ואני ממש לא רוצה לבעס אותם להפך אני רוצה שיבואו וייכנסו |
|
|
|
|