|
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
לך על זה אייל :D |
???
?לא צריך להגיד לו כי הוא הולך על זה בד''כ לא
:) |
|
|
| Huge-A |
חחחחחחחחחחחחח אהבתי סטיבי ..
חזק ביותר
בעיקר הפוזלת עם תסרוקת סיסי חינם :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
חחחחחחחחחחחחח אהבתי סטיבי ..
חזק ביותר
בעיקר הפוזלת עם תסרוקת סיסי חינם :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מזה תסרוקת סיסי????? יש רק תסרוקת אחד על שם בנאדם!!! תסרוקת-אלי רולז!!! |
|
|
| princess cc |
יש לך מזל שאנ'לא יודעת להעלות לפה תמונות
אחרת הייתי מראה ללך מה זה תסרוקת טלטול:whip:
ח'ברה הלפפפפפפפ אני חייבת לפחות 3 איש לרשימה של מוטי
אז לפנות אלי בבקשה בפרטי או מסנג'ר:
[email protected] |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
יש לך מזל שאנ'לא יודעת להעלות לפה תמונות
אחרת הייתי מראה ללך מה זה תסרוקת טלטול:whip:
ח'ברה הלפפפפפפפ אני חייבת לפחות 3 איש לרשימה של מוטי
אז לפנות אלי בבקשה בפרטי או מסנג'ר:
[email protected] |
איזה סרטים זה עם הרשימות כל הפורום חוגג באותו יום
אולי תזיזי את זה לשבוע הבא ויצא לך על המסיבה של פלאמינג ואז גם ככה כולם ירשמו אצלך..? רציני |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Shahar
איזה סרטים זה עם הרשימות כל הפורום חוגג באותו יום
אולי תזיזי את זה לשבוע הבא ויצא לך על המסיבה של פלאמינג ואז גם ככה כולם ירשמו אצלך..? רציני |
דוגרי
ו
federal
שכחתי את השם שלך,אבל בכל מקרה...קודם כל אל תוריד לי שנים
זה 17 וחצי
דבר שני תפסיק לקנא
דבר שלישי יש מי שידאג לי שם :toocool: |
|
|
| Meltdown |
שחר, צפה להפתעה מחר!
נ.ב תפסיק לרקוד כמו נושך כריות |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
שחר, צפה להפתעה מחר!
נ.ב תפסיק לרקוד כמו נושך כריות |
איזה הפתעה? |
|
|
| taltul |
:) טוב מי מעדכן את הרשימה??? אני שלומי וחברה שלו באים מחר
בעזרת השם גם ניכנס ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
:) טוב מי מעדכן את הרשימה???
|
איזה שאלה רטורית...חכה לדרקון
| quote: | Originally posted by taltul
אני שלומי וחברה שלו באים מחר
|
תביאו הרבה מצב רוח
ולא להגיע עם אלכוהול!
| quote: | Originally posted by taltul
בעזרת השם גם ניכנס ;) |
נעים מאוד, השם :D |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תביאו הרבה מצב רוח
ולא להגיע עם אלכוהול!
נעים מאוד, השם :D |
;) !אחי אתה יודע שלמסיבות כאלה אני בא שפוי... טוב מכסימום שפוי מינוס
:D ו...נעים מאוד חחח |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by taltul
:) טוב מי מעדכן את הרשימה??? אני שלומי וחברה שלו באים מחר
בעזרת השם גם ניכנס ;) |
ואתה עוד אמרת לי אתמול שאתה לא מגיע הא?יא שקרן חולירע נבלה !
:D ;)
מקווה סוףסוף לפגוש אותך שם אחי :tongue2 |
|
|
|
|