|
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
ויגאל
אינטו נאטינג זה לא לגמרי יושב על ההגדרה של פרוג טראנס לדעתי
יש בו גם אלמנטים של אלקטרו וכדומה,אבל זה לא עונה על ההגדרה הקלאסית של פרוג טראנס
הקטע הזה מסמל את הכיוון שאליו הפרוג טראנס הולך עכשיו
קטעים עם בייסליין טקי וריפים של באס עמוק שמתלווה ברקע ויוצר מלודיה משנית. משהו בסגנון הדברים של סנטיאגו נינו ומקס גראהם |
|
|
| gmoney |
| When you guys go to a club, aren't you worried someone is going to blow it up? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
ויגאל
אינטו נאטינג זה לא לגמרי יושב על ההגדרה של פרוג טראנס לדעתי
יש בו גם אלמנטים של אלקטרו וכדומה,אבל זה לא עונה על ההגדרה הקלאסית של פרוג טראנס
הקטע הזה מסמל את הכיוון שאליו הפרוג טראנס הולך עכשיו
קטעים עם בייסליין טקי וריפים של באס עמוק שמתלווה ברקע ויוצר מלודיה משנית. משהו בסגנון הדברים של סנטיאגו נינו ומקס גראהם |
לגבי הקטע המקורי אני לא יתווכח אבל הגרסה של ביל האמל היא פרוג טראנס
ואין ממש מאפיינים טקיים בקטע הזה...
בהחלט לא משהו שעומד בהשוואה לסגנון הטקי של סאנטיאגו נינו
ואני לא חושב שמקס גראהאם יוצר קטעים שמתקרבים להיות טקיים כמו של סאנטיאגו שרכש לעצמו מקום בצד הטקי פרוגרסיבי של הסצינה...בהחלט מגבש סגנון שאופייני רק לו... |
|
|
| m0sh |
יגאל לא יעזור לך
הביל האמל זה גם האוס
זאת ההגדרה נהדרת לפרוגרסיב כמו שצח אומר
עם הקביעות של ההאוס
תקשיב למיקס של מקס גראם לביליויב ותראה את ההבדלים...
מותר לציין שזה שיר נהדר
שאני ואתה מאד נהנו ממנו במייק :)
ואלקס
הסמפלים
זה ברייקס עם ההשפעה של אלקטרו אבל זה ברייקס |
|
|
| Shahar |
| אחחחחח געגועים לווקססססס!!:D |
|
|
| DJ Alex E. |
קודם כל תודה על הסאמפלים
דבר שני
אלקטרו פופ?WTF?
זה נשמע בדיוק כמו האלקטרו האוס....
ובקשר לאלקטרו פאנק
אז הסאמפל הראשון באמת משלב בין השניים
אבל השניים האחרונים זה יותר ברייקס כזה...לא?לפי איך שאני רואה את זה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
קודם כל תודה על הסאמפלים
דבר שני
אלקטרו פופ?WTF?
זה נשמע בדיוק כמו האלקטרו האוס....
ובקשר לאלקטרו פאנק
אז הסאמפל הראשון באמת משלב בין השניים
אבל השניים האחרונים זה יותר ברייקס כזה...לא?לפי איך שאני רואה את זה |
LOL
?תגיד, בביצפר אתה מאלה שתמיד מתכווחים עם המורים, נכון :rolleyes: :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
LOL
?תגיד, בביצפר אתה מאלה שתמיד מתכווחים עם המורים, נכון :rolleyes: :D |
:haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לגבי הקטע המקורי אני לא יתווכח אבל הגרסה של ביל האמל היא פרוג טראנס
ואין ממש מאפיינים טקיים בקטע הזה...
בהחלט לא משהו שעומד בהשוואה לסגנון הטקי של סאנטיאגו נינו
ואני לא חושב שמקס גראהאם יוצר קטעים שמתקרבים להיות טקיים כמו של סאנטיאגו שרכש לעצמו מקום בצד הטקי פרוגרסיבי של הסצינה...בהחלט מגבש סגנון שאופייני רק לו... |
ממ אני לא נצמד לנוסחאות.. אני לא צריך אותן כדי לקבוע מה הסגנון.
האוזן פשוט אומרת איזה סגנון זה..
ביל האמל - פרוג האוס.
חוץ מזה.. לא נראה לי שיש ריליס אחד ב-
saw recordings
שהוא לא פרוג האוס שמכיל בתוכו דיפ האוס.. טק האוס,טריבאל האוס...
אולי האחרון שלהם עם נתן פייק...
זה גם עוזר להחלטה. |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by taltul
LOL
?תגיד, בביצפר אתה מאלה שתמיד מתכווחים עם המורים, נכון :rolleyes: :D |
אם רק היית יודע כמה ;)
וחוץ מזה מה אני יגיד לך...זה דעתי
אז מה אם זה כתוב איפהשהוא
זה לא תורה מסיני
וגם אתה לא חייב לקבל כמו רובוט כל דבר שכתוב איפהשהוא |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אם רק היית יודע כמה ;)
וחוץ מזה מה אני יגיד לך...זה דעתי
אז מה אם זה כתוב איפהשהוא
זה לא תורה מסיני
וגם אתה לא חייב לקבל כמו רובוט כל דבר שכתוב איפהשהוא |
אחת היציאות הגרועות שלך...
:אני אסביר
אם כל דבר הוא לא תורה אז איך למדת שמשהו אחד זה טראנס ושני זה האוס... כלומר מהו מקור הראשוני להגדרת הסגנונות??? הרי לא המצאת את זה מן האוויר,נכון? עכשיו הוכחת שאתה לא כל כך מתמצא במה זה אלקטרו ולכן הבאתי לך את הסאמפלים לפי הז'אנרים הקיימים בכוונה שתלמד מה זה באמת...ואתה הולך עם קיר בראש וממציא מראש דברים...
עכשיו זה הזמן לשתוק וללמוד קצת ולקחת את זה כמקור ראשוני לגבי מה זה אלקטרו... |
|
|
|
|