return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 34)
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
ויגאל
אינטו נאטינג זה לא לגמרי יושב על ההגדרה של פרוג טראנס לדעתי
יש בו גם אלמנטים של אלקטרו וכדומה,אבל זה לא עונה על ההגדרה הקלאסית של פרוג טראנס
הקטע הזה מסמל את הכיוון שאליו הפרוג טראנס הולך עכשיו
קטעים עם בייסליין טקי וריפים של באס עמוק שמתלווה ברקע ויוצר מלודיה משנית. משהו בסגנון הדברים של סנטיאגו נינו ומקס גראהם
gmoney
When you guys go to a club, aren't you worried someone is going to blow it up?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
ויגאל
אינטו נאטינג זה לא לגמרי יושב על ההגדרה של פרוג טראנס לדעתי
יש בו גם אלמנטים של אלקטרו וכדומה,אבל זה לא עונה על ההגדרה הקלאסית של פרוג טראנס
הקטע הזה מסמל את הכיוון שאליו הפרוג טראנס הולך עכשיו
קטעים עם בייסליין טקי וריפים של באס עמוק שמתלווה ברקע ויוצר מלודיה משנית. משהו בסגנון הדברים של סנטיאגו נינו ומקס גראהם

לגבי הקטע המקורי אני לא יתווכח אבל הגרסה של ביל האמל היא פרוג טראנס
ואין ממש מאפיינים טקיים בקטע הזה...
בהחלט לא משהו שעומד בהשוואה לסגנון הטקי של סאנטיאגו נינו

ואני לא חושב שמקס גראהאם יוצר קטעים שמתקרבים להיות טקיים כמו של סאנטיאגו שרכש לעצמו מקום בצד הטקי פרוגרסיבי של הסצינה...בהחלט מגבש סגנון שאופייני רק לו...
m0sh
יגאל לא יעזור לך
הביל האמל זה גם האוס

זאת ההגדרה נהדרת לפרוגרסיב כמו שצח אומר
עם הקביעות של ההאוס
תקשיב למיקס של מקס גראם לביליויב ותראה את ההבדלים...

מותר לציין שזה שיר נהדר
שאני ואתה מאד נהנו ממנו במייק :)

ואלקס
הסמפלים
זה ברייקס עם ההשפעה של אלקטרו אבל זה ברייקס
taltul
quote:
Originally posted by gmoney
When you guys go to a club, aren't you worried someone is going to blow it up?

we have no fukin choice actually...so its like prayin each time that no1 will be in the place we goin to party...

it became here some kind of routine... we just have no choice - i mean we have 1 and its stayin at home but we prefer take the risks - we r too addicted to music to stay at home... thats our reality... :)


Alex E

אחי אתה טועה זה ברייקס במיטבם יש פה אולי נגיעות של אלקטרו בצורה מאוד מינימאלית... זה לא אלקטרו נקודה...וכאילו דהההה - אני הבאתי את זה מלייבלים שהגדירו את זה כברייקביט אז זה לא בר וויכוח בכלל... :rolleyes:

:ועכשיו קצת מידע לאלקטרו מי שמתלבט

[המידע רשמי אז תתחשבו בזה]


ELECTRO [רגיל, טהור]:
1. http://63.246.130.170/audio/28154.mp3
2. http://63.246.130.170/audio/28167.mp3
3. http://63.246.130.170/audio/28065.mp3

ELECTRO-FUNK:
1. http://63.246.130.170/audio/23786.mp3
2. http://www.downlowmusic.org/audio/dLCMLP5.mp3
3. http://www.downlowmusic.org/audio/dLCMLP1.mp3

ELECTRO HOUSE:
1. http://63.246.130.170/audio/28233.mp3
2. http://63.246.130.170/audio/28232.mp3
3. http://63.246.130.170/audio/28216.mp3
4. http://63.246.130.170/audio/28097.mp3
5. http://63.246.130.170/audio/28100.mp3
6. http://63.246.130.170/audio/23359.mp3

ELECTRO-POP:
1. http://63.246.130.170/audio/21771.mp3
2. http://63.246.130.170/audio/27981.mp3
3. http://63.246.130.170/audio/27937.mp3

אלכס תשמע לאלה לתבין מה זה אלקטרו אמיתי...
Shahar
אחחחחח געגועים לווקססססס!!:D
DJ Alex E.
קודם כל תודה על הסאמפלים
דבר שני
אלקטרו פופ?WTF?
זה נשמע בדיוק כמו האלקטרו האוס....
ובקשר לאלקטרו פאנק
אז הסאמפל הראשון באמת משלב בין השניים
אבל השניים האחרונים זה יותר ברייקס כזה...לא?לפי איך שאני רואה את זה
taltul
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
קודם כל תודה על הסאמפלים
דבר שני
אלקטרו פופ?WTF?
זה נשמע בדיוק כמו האלקטרו האוס....
ובקשר לאלקטרו פאנק
אז הסאמפל הראשון באמת משלב בין השניים
אבל השניים האחרונים זה יותר ברייקס כזה...לא?לפי איך שאני רואה את זה

LOL

?תגיד, בביצפר אתה מאלה שתמיד מתכווחים עם המורים, נכון :rolleyes: :D
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
LOL

?תגיד, בביצפר אתה מאלה שתמיד מתכווחים עם המורים, נכון :rolleyes: :D


:haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D :haha: :D
Rising
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לגבי הקטע המקורי אני לא יתווכח אבל הגרסה של ביל האמל היא פרוג טראנס
ואין ממש מאפיינים טקיים בקטע הזה...
בהחלט לא משהו שעומד בהשוואה לסגנון הטקי של סאנטיאגו נינו

ואני לא חושב שמקס גראהאם יוצר קטעים שמתקרבים להיות טקיים כמו של סאנטיאגו שרכש לעצמו מקום בצד הטקי פרוגרסיבי של הסצינה...בהחלט מגבש סגנון שאופייני רק לו...


ממ אני לא נצמד לנוסחאות.. אני לא צריך אותן כדי לקבוע מה הסגנון.
האוזן פשוט אומרת איזה סגנון זה..

ביל האמל - פרוג האוס.
חוץ מזה.. לא נראה לי שיש ריליס אחד ב-
saw recordings
שהוא לא פרוג האוס שמכיל בתוכו דיפ האוס.. טק האוס,טריבאל האוס...
אולי האחרון שלהם עם נתן פייק...
זה גם עוזר להחלטה.

DJ Alex E.
quote:
Originally posted by taltul
LOL

?תגיד, בביצפר אתה מאלה שתמיד מתכווחים עם המורים, נכון :rolleyes: :D


אם רק היית יודע כמה ;)
וחוץ מזה מה אני יגיד לך...זה דעתי
אז מה אם זה כתוב איפהשהוא
זה לא תורה מסיני
וגם אתה לא חייב לקבל כמו רובוט כל דבר שכתוב איפהשהוא
taltul
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אם רק היית יודע כמה ;)
וחוץ מזה מה אני יגיד לך...זה דעתי
אז מה אם זה כתוב איפהשהוא
זה לא תורה מסיני
וגם אתה לא חייב לקבל כמו רובוט כל דבר שכתוב איפהשהוא

אחת היציאות הגרועות שלך...

:אני אסביר
אם כל דבר הוא לא תורה אז איך למדת שמשהו אחד זה טראנס ושני זה האוס... כלומר מהו מקור הראשוני להגדרת הסגנונות??? הרי לא המצאת את זה מן האוויר,נכון? עכשיו הוכחת שאתה לא כל כך מתמצא במה זה אלקטרו ולכן הבאתי לך את הסאמפלים לפי הז'אנרים הקיימים בכוונה שתלמד מה זה באמת...ואתה הולך עם קיר בראש וממציא מראש דברים...

עכשיו זה הזמן לשתוק וללמוד קצת ולקחת את זה כמקור ראשוני לגבי מה זה אלקטרו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 
Privacy Statement