|
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| fusi |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
לך תדע אולי יש פה מישהו מקושר
וFUSI אתה יכול לרשום אותי וכמה חברה? |
כן |
|
|
| Shahar |
| אני מקווה להבריאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני מקווה להבריאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא |
אל תשחק לי אותה חולה אתה מגיע למסיבה ואל משנה מה קורה אהה :whip: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אל תשחק לי אותה חולה אתה מגיע למסיבה ואל משנה מה קורה אהה :whip: |
יום שישי האחרון זיין אותי אחושרמוטה כל הזמן הזה שעמדנו בחוץ ולא שמתי עלי כלום..אמרתי לך אם לא ניכנס זה יחזור סעמק עם החורף המזדיין
הגרון סבבה עובר אבל החום חזר לי
מחר אני הולך לעשות צילום נקווה לטוב
וואלה כשאני חולה הלוק שלי יורד |
|
|
| fusi |
אגב עד כה אף אחד מכאן לא יצר איתי קשר במדיות המקובלות ו/או העביר לי שמות מלאים לרשום, אז אני מניח שכולכם מסודרים
?הגיעו ימות המשיח
;) |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by fusi
אגב עד כה אף אחד מכאן לא יצר איתי קשר במדיות המקובלות ו/או העביר לי שמות מלאים לרשום, אז אני מניח שכולכם מסודרים
?הגיעו ימות המשיח
;) |
איך אומר ברי :
"משיח לא בא... משיח גם לא מטלפן" ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
?הגיעו ימות המשיח
;) |
אני חולה הלו! |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by princess cc
זה רק אצלי או שהפונט פה ענק??????
אני מרגישה בפורום של עיוורים:haha:
שחר וצח לא יפה!
אתם גם ילדים שכחתם? זה שהתמזל מזלכם
ואתם מצליחים להכנס למסיבות לא אומר שאתם צריכים
לעצבן את אלה שנשארים בבית! תתביישו לכם!!!! |
+1 !!!
| quote: | Originally posted by Scorchio
בכל מקרה אל תוותר תבוא ונעזור לך |
זה מה שאני רוצה לשמוע ממך !
:) |
|
|
| Shahar |
אלכס וסיסי אתם לא מבינים שלא ניסינו לעצבן אף אחד?
אמרתי לו לבוא עם זיפים ותסרוקת למה זה עושה אותו מבוגר
מה אמור לעצבן פה ? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
- Black Dragon
- cluBBer
- DJ Alex E.
- DjG
- DjNumShum
- fusi
- Glenn-Holmes
- guetag
- Huge-A
- markfeldman
- Meltdown
- MLTK
- m0sh (?)
- princess cc
- Scorchio
- Shahar
- shmintz_mix
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
:crazy: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
:crazy: |
Shahar (?) ! |
|
|
| DJ Alex E. |
שחר תירגע אח שלי היא לא התכוונה אליך אני יודע שאתה לצידי :)
היא התכוונה לצח
וכן אני יבוא עם זיפים ולא הבנתי מה זה תסרוקת אלי חחח |
|
|
|
|