|
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
או קיי,
אז אחרי חששות מפני סגירת הערב אני ואילן מתחבטים אם להגיע ואומרים לעצמנו:
"הוא שווה את זה !"
אילן מחמם עם כמה פרוגרסיבים אצלו בבית ויוצאים.
בדרך שחר מעדכן אותנו שהוא מתבושש לבוא וממשיכים בלעדיו.
מגיעים למועדון ופוגשים את כל החבר'ה.
ב-2:30 הוא עולה !
מתארגן קצת מאחורה מחלק חיוכים, חתימות, צילומים והנה הטראקליסט הלא מלא (אתם מוזמנים להוסיף):
MARKUS SCHULTZ @ TLV - 25.2.2005 - TRACKLIST (in no particulary order):
PROBSPOT - BLUEBERRY
YILMAZ ALTHANHAN - 80'S
AVA MEA - IN THE END
GABRIEL AND DRESDEN - ARCADIA
ATTENTION DEFFICIT - WHAT ?
NICK THOMPSON - SPICE FIRE
MARKUS SCHULTZ - ELECTRO HAIRSPRAY
INFUSION - LOVE AND IMITATION
ROLAND KLINKENBERG VS. HOLDEN AND THOMPSON - BOUNCE AT NOTHING
HAMMER AND BENNET - LANGUAGE
OZGUR CAN - CONNECTED - SANTIAGO NINO DUB TECH
MAX GRAHAM - GONE
ABOVE AND BEYOND - NO ONE ON EARTH - GABRIEL AND DRESDEN REMIX
JAYTECH - MUSIC 101 - FLASH BROTHERS REMIX
OCEANLAB - SATTELITE - MARKUS SCHULTZ REMIX
ANDAIN - BEAUTIFUL THINGS - MARKUS SCHULTZ REMIX
WHITEROOM - SOMEDAY
RIDGEWALKRES - FIND - MARKUS SCHULTZ INTRO
MARKUS SCHULTZ - FIRST TIME
עקב ירידת התוכנית של מרקוס זכינו לשמוע כמה קטעים בפעם הראשונה !
מרקוס נתן סט שבהחלט מילא את הציפיות הפרוגרסיביות שלי ועל כך תודתי נתונה לו.
כמה הערות לגבי הקטעים:
ATTETNION DEFFICIT - WHAT ?
למרות שרוב האנשים חשבו שזה קטע חדש, הוא ממש לא!
יצא לפני כשנה וחצי תחת הפקתם של
GABRIEL AND DRESDEN
DEPARTURE - SHE TURNS - MARKUS SCHULTZ REMIX
צח, הטראק לא נוגן.
MARKUS SCHULTZ - ELECTRO HAIRSPRAY
אז לאחר ששמענו את הטראק הזה כבר חודש מבלי שאף אחד לא ידע לזהות אותו, מרקוס חשף בפנינו את שמו על הדיסק !
עד כאן להפעם.
מקווה לפגוש את כולכם ב-18.3
פרי !!!!!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
שחר אתה חציל יצאת הפעם !!! :whip:
|
על הזין המסיבה אחי
שמעתי על הפיגוע הלך כל המצב רוח איך אני יסע לטיאלוי שבדרך אני רואה דם וחתיכות של אנשים? סבבה שזה מה שהערבים רוצים שלא נלך זה לא קשור ללפחד זה קשור למצפון אנלא ילך לחגוג אחרי שראיתי מה קרה 10 דקות מהטיאלוי מי שחגג ונהנה סבבה
אני לא |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by markfeldman
INFUSION - LOVE AND IMITATION
ROLAND KLINKENBERG VS. HOLDEN AND THOMPSON - BOUNCE AT NOTHING
|
הטראק של אינפיוז'ן קטע רעיל..
והקטע השני, מרקוס מנגן אותו ? מוזר..לא קטע שמתאים לו לנגן, אבל קטע טוב.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | והקטע השני, מרקוס מנגן אותו ? מוזר..לא קטע שמתאים לו לנגן, אבל קטע טוב.. |
מה, אתה שרוט ?
זה בוטלג שהוא הכין ! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by guetag
לא מאמין לך לא מאמין לא מאמין!!!!!!!!!!:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
הרמיקס ל
andain
הוא גרוע ביותר.... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | הרמיקס ל
andain
הוא גרוע ביותר.... |
+1 |
|
|
| taltul |
טוב היה מטורף :)
1. היו מספיק אנשים - זה לא המקום להתבאס על הכמות הרי מה זה משנה כמה אנשים העיקר המוזיקה... לפחות הפעם היה מקום לזוז וזה גם מאוד נחמד...
ד''א לדעתי מרקוס חשש מזה שלא היו הרבה יחסית כלומר לא היה מפוצץ אבל כשהוא ראה אנשים כל כך מתרגשים ממנו אז הוא הבין שהולך להיות מסיבה טובה... אין - ראיתי את ההבעות פנים שלו - הוא פשוט לא האמין שנקבל אותו בכזה חום ואהבה...!
2. אילן מטורףףףף נהית ממש מעריץ שלו אה... אל תשכח לספר אילו מתנות הבאת למרקוס בשקית...ראיתי מביא לו איזו תמונה או משו כזה... יאללה גלה לנו... אה וגם למרות שפתחתם את השלט - לא הצלחתי לראות מה היה כתוב...
3. אלכס - טוב חשוב לציין ששיחקת אותה ובאת כמו גדול...ואני מדגיש כמו גדול - למה כי חבר'ה לא יודע מה איתכם לי אלכס נראה בן 25 ומעלה אני רציני ופה שחר אתה יכול "לקחת דוגמא" ממנו הוא באממממת נראה ממש גדול לגילו... ואני חושב שהוא יוכל להיכנס לכל מסיבה... אולי הדיבור שלך יסגיר אותך אלכס אבל ככה לפי המראה אתה נראה ממממש גדול... הרבה מעבר ל17... :)
4. מרקוס דפק הופעה טובה והוא חמוד לאללה - רק שציפיתי ממנו הרבה יותר קטעים של פרוגרסיב - לדעתי הוא ניגן הרבה קטעים של ארמין וכאלה...כלומר "כבדים מדי" לסגנון שלו...פשוט חיכיתי לקטעים ממש פרוגרסיביים כמו שהוא שם בתכנית שלו...
BLUEBERRRY זה טראק נחמד אבל זה לא טראק שמאפיין את מרקוס...
קיצר פעם ראשונה "נסלח" לו :) נקווה שבפעם שניה הוא יתן סט פרוגרסיבי נטו 100% :)
5. שיא של הערב לדעתי היה בא ב
AVE MIA
וכמובן ב
GONE [זה באמת שייייא של הערב!!! אנשים פשוט התעלפו שם מרוב ההתרגשות] :)
6. לגבי מקום - טי אל וי הפך שינוי משמעותי מאז שנקסט עברו שלם... איזה יופי של התאורה ממש יפה...הקטע של לייזרים פשו מטורף... התחפושות של רקדניות ממש מושקעות - אהבתי :)... קיצר העיצוב סבבה - אבל הסאונד - על הפנים קרה לי את מול הרבה פעמיים שהיו לי כאבים באוזניים בקטעים מסויימים של הסט שלו...
7. מיכאל!!! למה לא באת - אמרת לי שתסתדר או שפיגוע השפיע על החלטתך???
8. מיכאל השני - למה לא אמרת שלום??? איפה רקדת בכלל???
9. מי זה שני האנשים הצעירים שהיו שם - אחד מהם לבש חולצה שחורה שעליה כתב
GLOBAL DJ BROADCAST
MARKUS SCHULZ 32
לאיזה פורום הם משתייכים?
10. תודה לכל מי שבא ונתן כבוד למרקוס... למרות הפיגוע שיחקתם אותה כרגיל... :)
יאללה רק בשמחות [HUGE-A *TM*] ;) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
+1 |
+1... |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by princess cc
שוב לא באת להגיד שלום?????:whip: :whip:
אני מסכמת במילה אחת:
ה-מ-ס-י-ב-ה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
למה דווקא אמרתי שלום לכמה מהפורום
איפה הבחור עם התמונות? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by taltul
7. מיכאל!!! למה לא באת - אמרת לי שתסתדר או שפיגוע השפיע על החלטתך???
|
כן אחי.....
חברים שלי מפגרים דפקו לי ברז ממש ברגע האחרון
כבר הייתי מוכן לצאת.
אבל הייתי מסתדר כי אחד מהם התעקש להקפיץ אותי למקום
אבל אז עם הפיגוע היה קצת לחוץ בבית כי אחי לא ענה לטלפון..
(הכל בסדר)
ובסוף זה כבר ירד מהפרק
שמח שנהיניתם.
אה כן אדיר .... עכשיו אתה יודע שגם אני חציל
:p
תודה בכל מקרה שרשמת אותי והכל |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מי זה שני האנשים הצעירים שהיו שם - אחד מהם לבש חולצה שחורה שעליה כתב
GLOBAL DJ BROADCAST
MARKUS SCHULZ 32
לאיזה פורום הם משתייכים?
|
אם אני לא טועה קוראים לו תמיר והוא מהפורום של נקסט תחת השם:
"ברמן 24" |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מה, אתה שרוט ?
זה בוטלג שהוא הכין ! |
וואלה ? טוב לדעת...
וכן, אני שרוט..איזה כיף לי הא? :rolleyes: |
|
|
|
|