return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 31)
View this Thread in Original format
Scorchio
אם היית קורא יותר לעומק את ההגדרה שלי במקום לחפש איפה טעיתי
היית רואה שכתבתי שמה שמאפיין את הפרוגרסיב טראנס זה שהוא נשמע אמנם כמו טראנס בביט ובמלודיה אבל מגיע לאירוע מרכזי אחד שהוא שיא הטראק ומשם מסתיים
בניגוד לאפליפטינג ויורו טראנס שם המלודיה חוזרת בדרך כלל פעמיים
בפרוגרסיב הטראק מתפתח לנקודת שיא מרכזית בטראק שבעצם מובילה לסיומו לאחר פעם אחת בלבד
taltul
quote:
Originally posted by Scorchio
אם היית קורא יותר לעומק את ההגדרה שלי במקום לחפש איפה טעיתי
היית רואה שכתבתי שמה שמאפיין את הפרוגרסיב טראנס זה שהוא נשמע אמנם כמו טראנס בביט ובמלודיה אבל מגיע לאירוע מרכזי אחד שהוא שיא הטראק ומשם מסתיים
בניגוד לאפליפטינג ויורו טראנס שם המלודיה חוזרת בדרך כלל פעמיים
בפרוגרסיב הטראק מתפתח לנקודת שיא מרכזית בטראק שבעצם מובילה לסיומו לאחר פעם אחת בלבד

אני אגיד לך מה בעיה - כמו שאמרתי לכל אחד יש את הגישה שלו... אני אישית לא אוהב להגדיר סגנון כמשהו קבוע ומוגדר מראש... כלומר אם הייתי יוצר לא הייתי חושב על הזמנים הקבועים מתי להתחיל באסליין מתי להכניס סינטים וכדומה... אתה מבין... אתה מנסה להדגיר אותו כמשהו ספציפי וקבוע ואני בניגוד זאת הולך על ההגדרה היותר גמישה היום פרט ניתן לראות את השילובים של מליון סגנונות בטראק אחד אם נפרק אותו לחלקים...

בכל מקרה אל תחשוב שלא קראתי את מה שכתבת קודם... כמו שאמרתי אני לא מסכים עם זה שפרוג טראנס זה שילוב של פרוג האוס ואפליפטינג טראנס אלא סגנון בפני עצמו... בשפה המקצועית פרוג טראנס נקרא בהרבה מקומות טרייבל טראנס יש כאלה שאומרים שאין דבר כזה פרוג אלא טרייבל טראנס...ואני מסכים שיש בטענה הזאת משהו ואפילו יותר מזה...

ואילן אמר פה שפרוג טראנס זה פשוט קצב יותר איטי - אז גם פה אני חושב שחשוב להבין שזה לא המשך של האפליפטינג אלא סגנון בפני עצמו... אלא אם כן אתם רוצים להגדיר אותו אחרת...

זה שהיום התחילו להציץ טראקים שהם 80% טראנס ו20% פרוג - הדבר מטשטש את הגבולות בין 2 הז'אנרים... וזה יוצר וויכוחים... מה לעשות...

יש לי שאלה מה אתם חושבים על
MARK OTTEN
סתם שאדע מה דעתכם על הסגנון שלו...

לדעתי הקטע

CROSSROADS
הינו פרוג טראנס טהור!!!

מה דעתכם?
Rising
quote:
Originally posted by taltul
יש לי שאלה מה אתם חושבים על
MARK OTTEN
סתם שאדע מה דעתכם על הסגנון שלו...

לדעתי הקטע

CROSSROADS
הינו פרוג טראנס טהור!!!

מה דעתכם?


כל היצירות שלו תחת האליאס של מארק אוטן הן פרוג טראנס.
כולל קרוסרואדס שהוא תחת אליאס אחר - פרוג טראנס.

אם כבר אנחנו בנושא... אני רוצה להמליץ פה על קטע ברייק, פרוג האוס של קוסמוס אפסילון.. העלייה פה בנויה ממנגינות ופאדים ולא מביטים וזה הרבה יותר סוחף ומרגש לדעתי מסתם עלייה של "האפליפטים הטחונים" מהתקופה האחורנה:

Kosmas Epsilon - Velvet

יא אללה!!
taltul
quote:
Originally posted by Rising
כל היצירות שלו תחת האליאס של מארק אוטן הן פרוג טראנס.
כולל קרוסרואדס שהוא תחת אליאס אחר - פרוג טראנס.

אם כבר אנחנו בנושא... אני רוצה להמליץ פה על קטע ברייק, פרוג האוס של קוסמוס אפסילון.. העלייה פה בנויה ממנגינות ופאדים ולא מביטים וזה הרבה יותר סוחף ומרגש לדעתי מסתם עלייה של "האפליפטים הטחונים" מהתקופה האחורנה:

Kosmas Epsilon - Velvet

יא אללה!!

טוב אחרי שיחה עם צח ואחרי תגובה של אורן אני מבין שאני לא מטומטם שלא מבין מה זה פרוג טראנס...צח יכול לאשר :)
והוא גם הבין את הבעיה לדעתי...

בכל מקרה אורן לגבי ההמלצה זה ברייק או פרוג האוס...לדעתי זה 2 סגנונות שונים... או שאתה מאחד אותם תחת גג אחד?
m0sh
quote:
Originally posted by Scorchio
בניגוד לאפליפטינג ויורו טראנס שם המלודיה חוזרת בדרך כלל פעמיים
בפרוגרסיב הטראק מתפתח לנקודת שיא מרכזית בטראק שבעצם מובילה לסיומו לאחר פעם אחת בלבד


זה לא קשור
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
זה לא קשור


מה לא קשור מוש?
ההגדרה הזאת היא 80 אחוז מהמקרים הייתי אומר נכונה
אל תתפוס אותי לגבי המספרים אבל אם מישהו היה שואל אותי מה זה פרוג טראנס ומבקש דוגמא יש קטע אחד שמה זה אופייני ויושב בול גם על ההגדרה (ושוב אני בהחלט מסכים עם הגישה שקטלוג היא דבר מאוד בעייתי..)
lue haze - into nothing (billhamel's remix)
קטע מדהים בפני עצמו שבמקרה גם יושב בדיוק על ההגדרה שצח הביא...

אבל אם נחזור לענייננו אף אחד לא אמר שאם צח מגדיר את הבדלי הסגנונות רק ככה אז יוצא שלפי ההגדרה שלו אבא מאה זה אפליפטינג.. (המלודיה חוזרת שם פעמיים והיא גם נכנסת מוקדם במהלך הטראק וכל ההתפתחות שם היא "כביכול" אפליפטית...ועדיין זה פרוג טראנס...משכתב על טשטוש הגבולות נראה לי טלטול זאת דוגמה קלאסית)

ואורן קוסמאס אפסילון הוא היוצר שאני מחכה לשמוע ממנו השנה

beyond
i trance you

שתי קטעים מדהימים שכל משינסה לשים אותם תחת גג של הגדרה של זאנר אחד יטעה!

פשוט יופי אינסופי
ואני ישמח לדעת איפה אפשר לשמוע תקטע שלו שרשמת
Rising
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה לא קשור מוש?
ההגדרה הזאת היא 80 אחוז מהמקרים הייתי אומר נכונה
אל תתפוס אותי לגבי המספרים אבל אם מישהו היה שואל אותי מה זה פרוג טראנס ומבקש דוגמא יש קטע אחד שמה זה אופייני ויושב בול גם על ההגדרה (ושוב אני בהחלט מסכים עם הגישה שקטלוג היא דבר מאוד בעייתי..)
lue haze - into nothing (billhamel's remix)
קטע מדהים בפני עצמו שבמקרה גם יושב בדיוק על ההגדרה שצח הביא...

אבל אם נחזור לענייננו אף אחד לא אמר שאם צח מגדיר את הבדלי הסגנונות רק ככה אז יוצא שלפי ההגדרה שלו אבא מאה זה אפליפטינג.. (המלודיה חוזרת שם פעמיים והיא גם נכנסת מוקדם במהלך הטראק וכל ההתפתחות שם היא "כביכול" אפליפטית...ועדיין זה פרוג טראנס...משכתב על טשטוש הגבולות נראה לי טלטול זאת דוגמה קלאסית)

ואורן קוסמאס אפסילון הוא היוצר שאני מחכה לשמוע ממנו השנה

beyond
i trance you

שתי קטעים מדהימים שכל משינסה לשים אותם תחת גג של הגדרה של זאנר אחד יטעה!

פשוט יופי אינסופי
ואני ישמח לדעת איפה אפשר לשמוע תקטע שלו שרשמת


into nothing
של מייק בורנס.. ממ לא רוצה להרוס את השמחות אבל לדעתי מדבור בפרוג האוס.
גם הרמיקס של ביל האמל שהוא יותר מרביץ.. הייתי שם אותו בפרוג האוס.
הוא נמצא על דיסק אני צריך לשמוע עוד פעם אבל ממה שאני זוכר..

בקשר לקטע של קוסמוס.. אני צריך לעשות איזה סט עם כמה קטעים נדירים שתוכלו לשמוע..
לא יודע איפה אני יוכל לקבל השמעה של סט שלי

quote:
Originally posted by taltul
טוב אחרי שיחה עם צח ואחרי תגובה של אורן אני מבין שאני לא מטומטם שלא מבין מה זה פרוג טראנס...צח יכול לאשר :)
והוא גם הבין את הבעיה לדעתי...

בכל מקרה אורן לגבי ההמלצה זה ברייק או פרוג האוס...לדעתי זה 2 סגנונות שונים... או שאתה מאחד אותם תחת גג אחד?


גם ברייק ביט וגם פרוג האוס..

בגלל שאנחנו בתקופה מודרנית וכל אחד מנסה להיות יותר מקורי מהשני
אז הסגנונות מתחילים להתערבב.. ולכן אי אפשר להגדיר קטע על ידי סגנון אחד. וזה תופס במקרה של קוסמוס.
m0sh
אורן הוא תלמיד שלי ;) :p

שוב , הסגנון לא נשפט לפי כמה פעמים שיש ברייקי!
זה לא קשור בכלל וחבל שככה אתה שופט את ההבדלים...זה מראה שאתה לא באמת מבין את הסגנונות ועזוב להכנס לזה
פשוט שמע את המוזיקה ואם יהיה לך שאלה תבוא לשאול
taltul
quote:
Originally posted by m0sh
שוב , הסגנון לא נשפט לפי כמה פעמים שיש ברייקי!
זה לא קשור בכלל וחבל שככה אתה שופט את ההבדלים...זה מראה שאתה לא באמת מבין את הסגנונות ועזוב להכנס לזה
פשוט שמע את המוזיקה ואם יהיה לך שאלה תבוא לשאול

התכונת אליי???

אם כן אז אין לי מושג על מה אתה מדבר אבל אני לא שופט את המוזיקה על המספר הברייקים שבה...אם אתה חושב עליי ככה סבבה שיהיה...אבל מה שאמרתי לאורן זה שיש סגנון שנקרא ברייק ביט והוא סגנון בפני עצמו...

וקצת טפשי להגיד "זה לא קשור עזבו אותכם שטויות אחרי שמתנהל פה דיון ארוך ותרבותי", אתה לא חושב?
m0sh
לא דיברתי אליך ולא קראתי מה אמרת על ברייק ביט

אבל אתה מוכיח בורות רבה!

אבל זה כנראה בגלל שרוב האנשים פשוט לא מבינים את הקצבים השונים ואת החוקים במוזיקה וכו


!ברייקביט זה סוג של מקצב שהוא שבור ולא קבוע

זה כמו שיש 3/4
זה בכלל מקצבים עוד מהמוזיקה הקלאסית!
אתה בעצמך אמרת לי שאתה רק שומע
"EDM"
אבל על מוזיקה לא למדת בחיים שלך והמצאת דברים

למה סתם להגיד שיש כזה סגנון!?

taltul
quote:
Originally posted by m0sh
לא דיברתי אליך ולא קראתי מה אמרת על ברייק ביט

אבל אתה מוכיח בורות רבה!

אבל זה כנראה בגלל שרוב האנשים פשוט לא מבינים את הקצבים השונים ואת החוקים במוזיקה וכו


!ברייקביט זה סוג של מקצב שהוא שבור ולא קבוע

זה כמו שיש 3/4
זה בכלל מקצבים עוד מהמוזיקה הקלאסית!
אתה בעצמך אמרת לי שאתה רק שומע
"EDM"
אבל על מוזיקה לא למדת בחיים שלך והמצאת דברים

למה סתם להגיד שיש כזה סגנון!?

ברייק ביט זה ז'אנר שעומד לצידו של דראמ אנד באס וג'אנגל

:["דוגמאות לברייק ביט [במיוחד בישביל מוש ה"יודע הכל
1. http://www.djmr.com/1/306476.mp3
2. http://www.djmr.com/1/294749.mp3
3. http://www.djmr.com/1/305551.mp3

אם כבר מדייקים אז יש ז'אנר שלם שנקרא
BREAKS

שהוא כבר כולל תת ז'אנרים כמו
DRUM AND BASS
BREAK BEAT
JUNGLE
INDUSTRIAL


אני לא אגיד שאתה מזיין את המוח כי זה לא הרמה שלי להגיד את זה אתה פשוט אחד שחושב שיודע הכל ומנסה להראות שאתה חכם ומבין גדול במוזיקה...
אתה לא מעצבן - אתה מצחיק...זה הכל

איפה חן שיגיד איזה ייצור אתה...חחחח
m0sh
ברייקביט זה לא סגנון!
אבל זה חלק מסגנון

יש
breakbeat house

אבל זה לא סיגנון לבדו נקודה.

breaks
זה בסה"כ קיצור...פשי אני רואה את לומד הרבה מ
NFOS! :stongue:

זה לא DnB
זה משהו שונה לגמרי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 
Privacy Statement