return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Markus Schulz @TLV - 25/02/05 (pg. 4)
View this Thread in Original format
markfeldman
מרקוס שולץ - איזו תמונה דפקת לו בהתחלה יוחאי...

בכל אופן -

I'TS REALLLLLLLLLLLLLLLLLLL

לגבי אוזגור, האמת שהיצירות שלו מושלמות !

אבל הסטים שלו לפעמים יותר גרועים משל מייק (על אותו משקל: אומן טוב, סטים על הפנים !)
Shahar
אוזגור מגיע?
markfeldman
quote:
אוזגור מגיע?


לפי השמועות יש מצב.
Shahar
מהפה שלך לאלוהים!
KrazyDJs
quote:
Originally posted by YO-I
אני רוצה לראות את כל החכמולוגים שכתבו כאן שאוזגור קאן משעמם, מגיעים למסיבה שלו בארץ מאד בקרוב

לידיעתכם, אוזגור כנראה יגיע בקרוב למסיבה של נקסט, לפי התגובות כאן אולי עדיף להגיד לו שישאר בבית
:whip:

לא מסכים איתכם, עניין של טעם, אני חושב שהוא יוצר מדהים שפיתח לעצמו סטייל שמזוהה איתו, ממה הוא שונה מג'יימס הולדן שגם הוא פיתח לעצמו סאונד משלו בתחילת הקריירה

אגב, אני מוצא סאונדים מאד דומים בין שניהם, דיעה שלי


עכשיו אני מוסיך לעצמי גם את תואר החכמולוג, איזה כיף..

לא'דע למה אתם נפגעים בשם אמנים אחרים...או בכלל...
אתם מתגוננים כאילו מה אמרתי, שאותי אישית בחלק מהיצירות שלו הוא משעמם..

כמו אלעד, אני רוכש לו מלא כבוד, ויש פה ושם קטעים שלו שאני עוד אוהב ושומע, אבל לא יותר מזה...

אתה קצת נוגד את עצמך, עם העצבים על מי שאומר עליו ככה וככה, ואח"כ רושם "עניין של טעם"...
Shahar
אני בטוח שאם אוזגור יבוא הוא ימלא את המקום לפחות כמו שיוהן מילא
markfeldman
quote:
אני בטוח שאם אוזגור יבוא הוא ימלא את המקום לפחות כמו שיוהן מילא;


הגזמת !

הרפיוטיישן שיש לאוזגור בישראל שווה לרפיוטיישן שיש לפרי אוניל בארץ.

ולפי כמות הקהל שהיתה אצל פרי אוניל לפני כחצי שנה לא נראה לי שאוזגור יגיע לכמות שיוהן מכניס.
m0sh
שמעת את אוזגר מתקלט בכלל?

הוא בסך הכל יצר מיליון טראקים שכמה מהם טובים...והם דומים מאד.


בקשר למסיבה סעמק אני לא יודע אם אני יגיד
מצד אחד מרקוס
מצד שני האוזניים שלי...הסאונד בטי אל וי כל כך גרוע ואני חייב איזה אטימה סופר סופר סופר בשביל לשרוד את זה...
היום אני מרגיש את הנזקים מהמסיבה של ארמין...:(
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
הגזמת !

הרפיוטיישן שיש לאוזגור בישראל שווה לרפיוטיישן שיש לפרי אוניל בארץ.

ולפי כמות הקהל שהיתה אצל פרי אוניל לפני כחצי שנה לא נראה לי שאוזגור יגיע לכמות שיוהן מכניס.


תכלס יוהן היה טוב והכל אבל אנלא רואה בו משו מיוחד חוץ מהמשחקים שלו עם הציוד..
בכלל בשעה אחרונה שלו הוא סתם הזכיר את עידן גוטמן מבחינת חומר

לך תדע אולי מאז שפרי אוניל היה פה ועד שאוזגור יגיע הוא ירכוש קהל חדש
markfeldman
quote:
שמעת את אוזגר מתקלט בכלל?

הוא בסך הכל יצר מיליון טראקים שכמה מהם טובים...והם דומים מאד.


בהחלט שמעתי.

ולדעתי הסגנון שלו מאוד מגוון.

quote:
תכלס יוהן היה טוב והכל אבל אנלא רואה בו משו מיוחד חוץ מהמשחקים שלו עם הציוד..
בכלל בשעה אחרונה שלו הוא סתם הזכיר את עידן גוטמן מבחינת חומר

לך תדע אולי מאז שפרי אוניל היה פה ועד שאוזגור יגיע הוא ירכוש קהל חדש


יוהן הוא מלך !

בכל אופן, לגבי האהדה לאוזגור, נראה...

shmintz_mix
בנושא אוזגר אני חושב שהבן אדם ממש יוצר מוכר אני מאוד אוהב כמעט את כל הקטעים שלו........... אם אנחנו מדברים על :


O.C -Irony הכי אהוב עליי!!!!פשוט קטע גאוני!

O.C - Not Even Winds
Ozgur Can - Illusions קטע מהפנט לדעתי!!!
Calmec - Tangerine (original remix(
Ozgur Can - On A White Day (Siepman Remix)

בקיצור אני חושב שהיוצר מאוד מוכשר והקטעים האלו פשוט מוכיחים את זה ....
הם מאוד מגוונים מאוד מיוחדים ולדעתי בכלל אין כמו לשבת בסוטול ולשמוע אוזגר.
הקטעים שלו פשוט מהפנטים....ובכלל כל הסגנון שלו לדעתי מאוד ממסטל :-]

מה שכן אני באמת לא יודע איך זה יהיה במסיבה....כי הסטייל בעיקרון די רגוע!!!
אבל אין ספק שהוא צריך לבוא!!!!! ואז נראה איך זה....
בקיצור אני מאוד מקווה שהוא יגיע!!!

ועוד יותר מקווה שמרקוס ישלב קטעים שלו בסט זה יהיה בכלל תענוג!!!!!!!!!!!!!!!
Shahar
הוא ישלב אל דאג

מרקוס יתן סט לפניםםםםםםם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 
Privacy Statement